Ze MOETEN winnen van Fryslan Boppequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:48 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je bent dit seizoen al voor 8 clubs geweest denk ik.
Ik ook niet, maar zal wel door mn Waalwijk syndrome komenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik begreep het van de week allemaal niet meer.
Riemer van de Velden is een goeie gozer met een oog voor talent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:35 schreef fuckbuddy het volgende:
Hebben we allebei als club een spits van Heerenveen.....
Kan te gek ook....
Wat scouten die gasten goed man!
Hij gaat laten zien dat hij een betere keeper is dan Vandenbusschequote:
Ik zit even te kijken op een forum van SC Heerenveen (SC.Heerenveen.org) en in een topic over Waterman lijkt het toch dat men van mening is dat de huidige keeper beter is en men Waterman dus lager aanslaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hij gaat laten zien dat hij een betere keeper is dan Vandenbussche
Morgen ook even kaarten halen voor de finale, ben wel blij dat er geen verplichte combi is
Dat heeft ie wat mij betreft al lang bewezen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:38 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hij gaat laten zien dat hij een betere keeper is dan Vandenbussche
Qua forum ben je dan op de enige echte goed, abelenstra.com is een van de betere als het op nieuwtjes aankomt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken op een forum van SC Heerenveen (SC.Heerenveen.org) en in een topic over Waterman lijkt het toch dat men van mening is dat de huidige keeper beter is en men Waterman dus lager aanslaat.
Niet dat het mij uitmaakt, wat mij betreft mag Waterman lekker naar AZ komen.
ps. brand me niet af als die site niet de enige echte is, geen idee welke dat is, ging gewoon even zoeken en kwam toen daar op terecht.
Dat laatste stond er dan niet bij, wel een goede zaak natuurlijk. De argumenten gingen vooral over de kwaliteiten van VDB, waar zij vonden dat hij minder grabbelt, 1 op 1 sterker is, hoge ballen beter pakt en vaker de bal in 1 keer klemvast heeft. Die mensen daar zien VDB dus het liefst volgend jaar gewoon weer als 1e keep.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Qua forum ben je dan op de enige echte goed, abelenstra.com is een van de betere als het op nieuwtjes aankomt.
Vandenbussche is populairder bij de fans vooral omdat hij gemakkelijk is in het contact, wel eens een pintje meedrinkt enz.
Lijkt me niet echt een kwaliteit die bepaalt of je een goede keeper bent, een pintje meedrinken. Maar van mij mogen ze Vandenbussche daarom beter vinden, want Waterman kan dan gewoon bij AZ blijven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 08:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Qua forum ben je dan op de enige echte goed, abelenstra.com is een van de betere als het op nieuwtjes aankomt.
Vandenbussche is populairder bij de fans vooral omdat hij gemakkelijk is in het contact, wel eens een pintje meedrinkt enz.
quote:Op zondag 22 april 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
Hup AZ, laat die domme Friezen es even zien wat voetballen is..![]()
Waterman doet dat toch alquote:Op zondag 22 april 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
Hup AZ, laat die domme Friezen es even zien wat voetballen is..![]()
Blijft het bij.quote:Op zondag 22 april 2007 16:05 schreef SCH het volgende:
2-1 al hoor
Yep, 1-1.quote:Op zondag 22 april 2007 16:23 schreef Tommeke het volgende:
Is PSV nou al afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |