Ik dacht zelfs transfervrij?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geld krijgen voor een oude speler die makkelijk te vervangen is altijd goed.
Nee, daaraan kan je zien hoe goed Bahia/Saidi etc zijnquote:Je kan aan het aantal tegendoelpunten zien hoe goed Vlaar is.
Zeker waar, en zo zie je ook dat als je denkt het slim te spelen door in de krant te gaan lopen zeiken over het beleid van van Gaal, dat je daarvan de rekening gepresenteerd kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Vlaar. Vlaar heeft gewoon weinig laten zien en AZ heeft er flink voor gevangen en betere verdedigers voor terug gekocht die meer geld waard zijn dan Vlaar nu waard is
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
AZ doet het wel goed hoofdprijzen krijgen voor prutspelers
Perez -
Denk ik ook wel. Alleen zal AZ wat meer moeten betalen dan eerst. Maar ja, miljoen meer of minder maakt niet uit als je een keeper kan krijgen die zichtbaar gegroeid is in je team en gewoon een welkome aanvulling is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat zou wel smerig zijn van Heerenveen tov Waterman. Eerst als reserve weg laten kwijnen en dan niet naar AZ laten vertrekken. Die gaat echt wel naar AZ.
Ik ben het vaak oneens met je, maar Perez is erg gegroeid. Sinds de wedstrijd tegen PSV is ie gewoon erg goed gaan spelen bij Ajax.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zet die bril af en probeer het eens opnieuw.
Ok hij is een reserve die geen hele wedstrijden aankan en bovendien zeikt als hij op de bank zitquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zet die bril af en probeer het eens opnieuw.
Als je dit zegt heb je 0,0 verstand van voetbal, of probeer je een discussie uit te lokken....quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
AZ doet het wel goed hoofdprijzen krijgen voor prutspelers
Mathijsen - (die is misschien net zijn geld waard)
Perez -
Landzaat - Mr. balletje breed
Doet Arveladze ook, maar bij hem noemen ze dat coachenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Perez is een kanjervoetballer. Maar een mentaliteit van lik-m'n-vestje. Kan geen team op sleeptouw nemen. Gaat zeiken op medespelers als het even niet goed gaat.
Nah, juist *daar* zit het verschil in. Je kunt tegen iemand gaan schreeuwen en kankeren en dan nog een keer gefrustreerd een gele kaart schoppen bij de tegenstander, of fanatiek oppeppen wat Arveladze doet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Doet Arveladze ook, maar bij hem noemen ze dat coachen
Die schijt heeft aan getekende contracten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
Perez is een kanjervoetballer. Maar een mentaliteit van lik-m'n-vestje. Kan geen team op sleeptouw nemen. Gaat zeiken op medespelers als het even niet goed gaat.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die schijt heeft aan getekende contracten.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Op teletekst heb je een ergernissen-pagina (pag 318), ik mag daar graag de grappige of serieuze verhalen en ervaringen lezen, en vandaag kwam ik dit jank-verhaal tegen van een Az-fan:
[afbeelding]
![]()
Below the belt......quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef xFriendx het volgende:
Zolang ik over 2 wedstrijden AZ-kampioenskaarten kan beplakken met Ajaxpostzegels vind ik het allemaal prima.
Nee want ik ga heen maar heb geen seizoen kaart, kaart word voor me gehaald.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik begrijp dat de bekerfinale in principe alleen toegankelijk is voor mensen met een seizoenskaart? Jammer, want ik was er graag voor naar Rotterdam afgereisd.
Nee, CC-houders (waaronder moi) kunnen vanaf 25 april kaartjes kopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik begrijp dat de bekerfinale in principe alleen toegankelijk is voor mensen met een seizoenskaart? Jammer, want ik was er graag voor naar Rotterdam afgereisd.
Denk het ook welquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat zou wel smerig zijn van Heerenveen tov Waterman. Eerst als reserve weg laten kwijnen en dan niet naar AZ laten vertrekken. Die gaat echt wel naar AZ.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Op teletekst heb je een ergernissen-pagina (pag 318), ik mag daar graag de grappige of serieuze verhalen en ervaringen lezen, en vandaag kwam ik dit jank-verhaal tegen van een Az-fan:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dan ben je ook duurder uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
Kan ik voor kostprijs + postzegel misschien van iemand een kaart kopen hier dan?
Liefst niet in een Ajax-vak
Dirk huurt wel supporters inquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef denthemen het volgende:
gaat AZ het vak vol krijgen? Ik denk het niet..
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:44 schreef xFriendx het volgende:
Zolang ik over 2 wedstrijden AZ-kampioenskaarten kan beplakken met Ajaxpostzegels vind ik het allemaal prima.
Ach, lukte psv ook niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:00 schreef denthemen het volgende:
gaat AZ het vak vol krijgen? Ik denk het niet..
Aldus de gemiddelde AZ-fan die gewoon weer naar een andere club wilt kunnen overstappen zodra het wat minder gaatquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik zou graag er heen willen, maar wordt beetje zat er van dat je nooit meer kaarten kan kopen in de vrije verkoop. En je mag maar bij 1 club tegelijk een seizoenskaart/cubkaart hebben geloof ik.
Fijn voor de mensen die voetballiefhebber zijn en niet gebonden willen zijn aan één club.
Je bent vast een echte kerelquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus de gemiddelde AZ-fan die gewoon weer naar een andere club wilt kunnen overstappen zodra het wat minder gaat![]()
quote:
Je hebt ook mensen die gewoon leuk voetbal willen kijken?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus de gemiddelde AZ-fan die gewoon weer naar een andere club wilt kunnen overstappen zodra het wat minder gaat![]()
Nietus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon leuk voetbal willen kijken?
Als neutrale toeschouwer de beker finale bijwonen of een Europacup duel bijwonen kan ik inderdaad nog wel begrijpen, maar ik zou me niet kunnen voorstellen waarom je clubkaarten en/of seizoenskaarten zou willen hebben van meerdere clubs, daar reageerde ik vooral op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die gewoon leuk voetbal willen kijken?
Ow...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als neutrale toeschouwer de beker finale bijwonen of een Europacup duel bijwonen kan ik inderdaad nog wel begrijpen, maar ik zou me niet kunnen voorstellen waarom je clubkaarten en/of seizoenskaarten zou willen hebben van meerdere clubs, daar reageerde ik vooral op.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor wie ben jij nu eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nietus.
Je hebt alleen maar echte fans en menschen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |