Het is ook niet ondenkbaar dat er helemaal niets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef LENUS het volgende:
Wel eens van het spreekwoord: "regeren is vooruitzien" gehoord? Het is juist van belang om over dit soort situaties te discussieren omdat het een niet ondenkbaar is dat dit binnenkort gaat gebeuren.
Ja dat is gewoon een nieuwe wet in voeren. Heel wat anders dan "regeren is vooruitzien"....quote:Zo is Frankrijk al aan het onderzoeken of ze het ontkennen van de Armeense kwestie strafbaar kunnen stellen.
Ow?quote:Daarnaast is het van de zotte dat ze de belangen van Turkije boven de belangen van het land van ze volksvertegenwoordiger van is stelt.
Kan je even de feitelijke echte problemen voor haar functioneren opsommen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:14 schreef LENUS het volgende:
Zo zie je maar, de problemen stapelen zich op en die linkse huilies proberen het weer eens goed te praten.
Waarom? Wat heeft dit verder met de portefeuille van Albayrak te maken? Wat een gezoek allemaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef damian5700 het volgende:
In elk geval is het erg interessant ontwikkelingen waarmee Albayrak geconfronteerd kan gaan worden te volgen.
Dat is een non-argument omdat het niet reëel is dat Belgie Nederland binnen zal vallen. Het strafbaar stellen van de Armeense kwestie daarentegen is heel realistisch.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:54 schreef SCH het volgende:
[..]
En wat als de Belgen Nederland binnenvallen?![]()
In Nederland? Wie zijn daar allemaal voor dan?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is een non-argument omdat het niet reëel is dat Belgie Nederland binnen zal vallen. Het strafbaar stellen van de Armeense kwestie daarentegen is heel realistisch.
Ah belangrijk zeg! Een mening strafbaar stellen....quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:57 schreef damian5700 het volgende:
In elk geval is het erg interessant ontwikkelingen waarmee Albayrak geconfronteerd kan gaan worden te volgen.
Klikbaar, met dank aan Damian.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Nederland? Wie zijn daar allemaal voor dan?
Deze opmerking is om te huilen zo zielig. Ik snap dat je voor je standpunten wilt opkomen, maar om over de massagraven van Armeniërs je gelijk te halen vind ik eerder ziekelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef calvobbes het volgende:
Ah belangrijk zeg! Een mening strafbaar stellen
Niets met haar portefeuille, maar wel met het feit dat het kabinet doorgaans met één mond spreekt. Ik denk dat de media hierop zal gaan inhaken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft dit verder met de portefeuille van Albayrak te maken? Wat een gezoek allemaal
Dit is de Haagse politieke realiteit, met een Brussels sausje.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ah belangrijk zeg! Een mening strafbaar stellen....
Alsof er geen belangrijkere problemen zijn in Nederland.....
ow en die holocaust ontkennen wet is er al... Dus daar wordt nu dan geen tijd aan verspild om die in te stellen
ok CU is dus voor, die krijgen Wilders vast mee. Maar welke partijen zouden dit nog meer steunen dan?quote:
Wat ik vooral niet snap is waarom deze kwestie zo speel in Nederland? Wij hebben er als land niets mee te maken en waren nota bene neutraal in de eerste wereld oorlog.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef LENUS het volgende:
[..]
Deze opmerking is om te huilen zo zielig. Ik snap dat je voor je standpunten wilt opkomen, maar om over de massagraven van Armeniërs je gelijk te halen vind ik eerder ziekelijk.
Voor mij speelt deze kwestie omdat ik het interessant vind hoe Albayrak zich uit die spagaat gaat redden. Daarnaast hoop ik dat ze eindelijk eens voor Nederland kiest, zonder die verborgen Turkse agenda.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is waarom deze kwestie zo speel in Nederland? Wij hebben er als land niets mee te maken en waren nota bene neutraal in de eerste wereld oorlog.
Als we SCH nu moeten geloven staat België nu met het hele leger aan de grens een inval te beramenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
ok CU is dus voor, die krijgen Wilders vast mee. Maar welke partijen zouden dit nog meer steunen dan?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:06 schreef LENUS het volgende:
Deze opmerking is om te huilen zo zielig. Ik snap dat je voor je standpunten wilt opkomen, maar om over de massagraven van Armeniërs je gelijk te halen vind ik eerder ziekelijk.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef LENUS het volgende:
Daarnaast hoop ik dat ze eindelijk eens voor Nederland kiest, zonder die verborgen Turkse agenda.
Wat een walgelijke aantijging, dat kun je natuurlijk ook niet hardmaken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef LENUS het volgende:
Daarnaast hoop ik dat ze eindelijk eens voor Nederland kiest, zonder die verborgen Turkse agenda.
Waar zie jij een Turkse agenda in haar werkzaamheden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Voor mij speelt deze kwestie omdat ik het interessant vind hoe Albayrak zich uit die spagaat gaat redden. Daarnaast hoop ik dat ze eindelijk eens voor Nederland kiest, zonder die verborgen Turkse agenda.
eerst roep je dat links huilies zijn en dan post je daarna een complot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Voor mij speelt deze kwestie omdat ik het interessant vind hoe Albayrak zich uit die spagaat gaat redden. Daarnaast hoop ik dat ze eindelijk eens voor Nederland kiest, zonder die verborgen Turkse agenda.
Waarom is ze een walgelijke trolquote:Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef Proximo het volgende:
Wat hoop ik toch dat dat mens er z.s.m uitgegooid wordt, walgelijke trol![]()
Waarom erkent ze de Armeense kwestie dan niet? Ze kreeg onlangs een veeg uit de pan van een Turkse parlementariër waardoor het niet ondenkbaar is dat ze zich door angst en druk vanuit Turkije laat leiden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:11 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
eerst roep je dat links huilies zijn en dan post je daarna een complot.
Huilie, alle buitenlanders en vooral albayrak, zijn tegen je![]()
Die veeg kreeg ze juist omdat ze het wel erkende toch?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Waarom erkent ze de Armeense kwestie dan niet? Ze kreeg onlangs een veeg uit de pan van een Turkse parlementariër waardoor het niet ondenkbaar is dat ze zich door angst en druk vanuit Turkije laat leiden.
Neen, die Turk was van mening dat ze het erkende door zitting te nemen in een regering die de Armeense kwestie erkent.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die veeg kreeg ze juist omdat ze het wel erkende toch?
Ach het blijft gezeik waar we ons hier niet al te veel van aan moeten trekken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef LENUS het volgende:
[..]
Neen, die Turk was van mening dat ze het erkende door zitting te nemen in een regering die de Armeense kwestie erkent.
En ik ben van mening dat Wilders een idiote troll is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:57 schreef LENUS het volgende:
Neen, die Turk was van mening dat ze het erkende door zitting te nemen in een regering die de Armeense kwestie erkent.
Dat kun je als nuchtere Hollanders denk ik niet begrjipen, want de invloed die Turkije op haar heeft is enorm.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:03 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat Wilders een idiote troll is.
Is het nu denkbaar dat Wilders zich daar door laat leiden?
Lekker belangrijk zeg wat anderen van iemand verwachten.... Als je daar al mensen op gaat oordelen...
Dat kun je wel blijven roepen en herhalen maar dat maakt het echt niet geloofwaardiger of beter onderbouwd. Albayrak heeft gekozen om in Nederland staatssecretaris te zijn en laten we haar nou gewoon haar werk doen in plaats van zo bang te zijn en beren op de weg te zien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat kun je als nuchtere Hollanders denk ik niet begrjipen, want de invloed die Turkije op haar heeft is enorm.
Pfff... Heb je dat jezelf aangepraat of heb je die sprookjes van iemand anders gehoord?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef LENUS het volgende:
Dat kun je als nuchtere Hollanders denk ik niet begrjipen, want de invloed die Turkije op haar heeft is enorm.
Hallo eikel, ik hoop dat ze iets normaals zegt... maar haar zwijgen doet het ergste vrezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:05 schreef en_door_slecht het volgende:
En wie kan die lullo wat schelen? Helemaal niemand. Dat PJO graag wil dat Albayrak iets Turks-nationalistisch zegt omdat PJO met z'n bekrompen wereldbeeld dan weer lekker om niks kan gaan lopen zeiken, is heel wat anders.
Laten we dat maar niet doen. Ze is alleen maar bezig moslims toe te laten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:20 schreef SCH het volgende:
laten we haar nou gewoon haar werk doen
Ja hoor, wat jij wiltquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ze is alleen maar bezig moslims toe te laten.
Nou, dat wil ik juist niet. Het CDA mag aangerekend worden dat ze dit thema zo uit handen gegeven hebben.quote:
Wat jullie willen, alle moslims het lan d uit, gebeuirt toch niet dus je zult altijd teleurgesteld blijvenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik juist niet. Het CDA mag aangerekend worden dat ze dit thema zo uit handen gegeven hebben.
Persactly.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef SCH het volgende:
Het blijft schandalig dat veel rechtse partijen eerst roepen dat er een probleem is met allochtonen: dat ze niet integreren, dat moslims kut zijn, dat ze niks willen, niet werken, alleen voor rotzooi zorgen.
Nu hebben we 2 allochtonen in het kabinet en wat zie je: ze kunnen er maar niet aan wennen en ze moeten ze gewoon inet. En dan is er altijd wel een stok om de hond mee te slaan.
Het is jammer dat we niet zo'n stevige premier hebben want die zou dergelijke onzin in de kiem moeten smoren en duidelijk maken dat er in Nederland niet naar kleur, afkomst en religie wordt gekeken maar naar capaciteiten en inzet.
Dat is in veel gevallen ook gewoon waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:07 schreef SCH het volgende:
Het blijft schandalig dat veel rechtse partijen eerst roepen dat er een probleem is met allochtonen: dat ze niet integreren, dat moslims kut zijn, dat ze niks willen, niet werken, alleen voor rotzooi zorgen.
Nee, deze twee deugen gewoon niet. Zo'n Coruz bijvoorbeeld vind ik prima.quote:Nu hebben we 2 allochtonen in het kabinet en wat zie je: ze kunnen er maar niet aan wennen en ze moeten ze gewoon inet. En dan is er altijd wel een stok om de hond mee te slaan.
De premier weet ook wel dat z'n achterban niet gecharmeerd is van deze hypocriete nonsens, met name die van Albayrak.quote:Het is jammer dat we niet zo'n stevige premier hebben want die zou dergelijke onzin in de kiem moeten smoren en duidelijk maken dat er in Nederland niet naar kleur, afkomst en religie wordt gekeken maar naar capaciteiten en inzet.
Dat is nou juist het vreemde. Noord Irak zou volgens haar veilig moeten zijn. Ik denk dat ze bedoelt dat Noord Irak voor moslims veilig is. http://news.yahoo.com/s/ap/20070422/ap_on_re_mi_ea/iraqquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ze is alleen maar bezig moslims toe te laten.
Ik vermoed dat de CDA-achterban helemaal geen problemen met Albayrak heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef PJORourke het volgende:
De premier weet ook wel dat z'n achterban niet gecharmeerd is van deze hypocriete nonsens, met name die van Albayrak.
Hij is premier, geen partijleider.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef PJORourke het volgende:
De premier weet ook wel dat z'n achterban niet gecharmeerd is van deze hypocriete nonsens, met name die van Albayrak.
Nivo? Je bedoelt natuurlijk 'niveau'? 'Snap niet' is trouwens ook een prachtig gedrocht. Journalisten die niet kunnen spellen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een walgelijke aantijging, dat kun je natuurlijk ook niet hardmaken.
Dit soort kretologie is echt heel triestSnap niet waarom mensen op dit nivo willen gaan zitten. Gewoon maar wat beschuldigingen vanuit de onderbuik.
Waarom zou ze dat doen? Ze heeft alleen maar voordelen van 2 paspoorten. En er mee kappen omdat een paar nationalisten en moslimhaters daar op klaarkomen? Lijkt me geen al te goede basis voor zo'n besluitquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat figuur lekker haar Turkse paspoort houdt. Als het inderdaad niets voorstelde, dan had ze daar zonder moeite afstand van gedaan. Waarna niemand er meer iets over had kunnen zeggen.
Waarom zou ze dat doen? Alleen omdat mensen als Wilders het van haar vragen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef StefanP het volgende:
Het zegt genoeg dat figuur lekker haar Turkse paspoort houdt. Als het inderdaad niets voorstelde, dan had ze daar zonder moeite afstand van gedaan.
een gedeelte van haar identiteit, gewoon wie ze is, is turks. Voor haar hoort daar een paspoort bij. Wie ben jij om een gedeelte van iemands identiteit af te pakken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:00 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nivo? Je bedoelt natuurlijk 'niveau'? 'Snap niet' is trouwens ook een prachtig gedrocht. Journalisten die niet kunnen spellen...
Het zegt genoeg dat figuur lekker haar Turkse paspoort houdt. Als het inderdaad niets voorstelde, dan had ze daar zonder moeite afstand van gedaan. Waarna niemand er meer iets over had kunnen zeggen.
Ze nemen geen afstand van verwerpelijke figuren of ideologieen, om het kort te stellen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat makt het trouwens dat 'deze twee'niet deugen en Coruz wel![]()
Roep dan niet dat het niks voorstelt, want dat is tegenstrijdig. Overigens heeft Albayrak geen enkel nadeel van het opzeggen van haar nationaliteit in Turkije hoor. Ze houdt al haar rechten. Het gaat dus om nationalisme, identiteit en etnopolitek en niet om integratie bij Albayrak.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:03 schreef du_ke het volgende:
Waarom zou ze dat doen? Ze heeft alleen maar voordelen van 2 paspoorten. En er mee kappen omdat een paar nationalisten en moslimhaters daar op klaarkomen? Lijkt me geen al te goede basis voor zo'n besluit.
Ik vemoed dat het CDA met veel plezier toekijkt naar deze rel en dat in een eventuele campagne met nog veel meer plezier zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef SCH het volgende:
Ik vermoed dat de CDA-achterban helemaal geen problemen met Albayrak heeft.
Welke rel bedoel je? Die rel van dat dubbele paspoort die door jou en anderen kunstmatig aan de gang wordt gehouden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef PJORourke het volgende:
Ik vemoed dat het CDA met veel plezier toekijkt naar deze rel en dat in een eventuele campagne met nog veel meer plezier zou kunnen doen.
Jaja. Ze kan wel een functie als staatssecretaris regelen, maar ze kan niet regelen dat "haar loverboy" naar Nederland komt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:22 schreef JohnDope het volgende:
Volgens mij is ze staatssecretaris geworden, zodat ze haar loverboy naar nederland toe kan lutsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |