Albayrak kwam wat vreemd door de bocht door Noord Irak veilig te verklaren (kennelijk wil ze als Turkse geen Koerden erbij in Nederland) en wil wel centraal-Irakezen asiel verlenen. Hiermee maakt zich zich weer volstrekt belachelijk en ongeloofwaardig want wat let die centraal irakezen om gewoon een buskaartje te kopen richting het veilige noorden? In plaats van een halve wereldreis te maken en asiel aan te vragen in een land met een compleet andere cultuur en taal.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:06 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Functioneren?
Een mogelijke aanklacht tegen haar is geen functioneren, een mening over de Armeense genocide is geen functioneren, iemand anders laten beslissen om belangenverstrengeling te vermijden is geen functioneren.
Blijft dus over haar beleid om Irakezen uit centraal-Irak asiel te verlenen. Goede zet imho.
Maar goed, het topic gaat dus over de situatie dat anderen gaan beslissen over de toelating van haar vriend om belangenverstrengeling te voorkomen. Tot zover de demagogie van Wilders dat ze haar eigen vlees gaat keuren.
Diezelfde Koerden?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Albayrak kwam wat vreemd door de bocht door Noord Irak veilig te verklaren (kennelijk wil ze als Turkse geen Koerden erbij in Nederland) en wil wel centraal-Irakezen asiel verlenen. Hiermee maakt zich zich weer volstrekt belachelijk en ongeloofwaardig want wat let die centraal irakezen om gewoon een buskaartje te kopen richting het veilige noorden? In plaats van een halve wereldreis te maken en asiel aan te vragen in een land met een compleet andere cultuur en taal.
quote:
volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdische_Autonome_Regioquote:In 2004 zou het Bruto Nationaal Product van Iraaks-Koerdistan 25% hoger zijn dan die van de rest van Irak. Tienduizenden Arabische migranten uit andere delen van Irak zijn Iraaks-Koerdistan binnengekomen voor banen.
Je doet voorkomen alsof iedere vluchteling naar het westen komt, terwijl cijfers uit 2002 aangeven dat slechts 1,7% van alle vluchtelingen naar het westen gaat. De rest gaat dus al naar een relatief veiligere regio.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Albayrak kwam wat vreemd door de bocht door Noord Irak veilig te verklaren (kennelijk wil ze als Turkse geen Koerden erbij in Nederland) en wil wel centraal-Irakezen asiel verlenen. Hiermee maakt zich zich weer volstrekt belachelijk en ongeloofwaardig want wat let die centraal irakezen om gewoon een buskaartje te kopen richting het veilige noorden? In plaats van een halve wereldreis te maken en asiel aan te vragen in een land met een compleet andere cultuur en taal.
Ik weet niet hoe ik dan die indruk heb gewekt, maar als het zo is dan spijt me dat. Overigens wist ik uiteraard wel dat het overgrote deel van de vluchtelingen in de eigen regio wordt opgevangen, maar dat slecht 1,7% naar het westen komt verbaast me wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je doet voorkomen alsof iedere vluchteling naar het westen komt, terwijl cijfers uit 2002 aangeven dat slechts 1,7% van alle vluchtelingen naar het westen gaat. De rest gaat dus al naar een relatief veiligere regio.
Die 1.7 zal het gel hebben om naar het westen te komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je doet voorkomen alsof iedere vluchteling naar het westen komt, terwijl cijfers uit 2002 aangeven dat slechts 1,7% van alle vluchtelingen naar het westen gaat. De rest gaat dus al naar een relatief veiligere regio.
Ach een reactie van een Fortuin imitatorquote:
Heb ik............... en nu?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:45 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
..... een schurft hekel hebt aan alle Moslims, dat elke Moslim een teveel is en dat we maar eens moesten gaan beginnen met het ontroesten van de spoorstaven richting Turkie
krijgen we elke turks nu in verband met albayrak?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:25 schreef buachaille het volgende:
Nou, Albayrak eat this!
[afbeelding]
Nee, als je een beetje verder leest dan je neus lang is dan zie je dat we het eerder gehad hebben over noord-irakezen (koerden) die van Albayrak niet toegelaten mogen worden in Nederland omdat het voor hun veilig is. Hoe ironisch dat dan vervolgens het turkse leger van plan is noord-irak binnen te vallen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
krijgen we elke turks nu in verband met albayrak?![]()
en nu?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef buachaille het volgende:
[..]
Nee, als je een beetje verder leest dan je neus lang is dan zie je dat we het eerder gehad hebben over noord-irakezen (koerden) die van Albayrak niet toegelaten mogen worden in Nederland omdat het voor hun veilig is. Hoe ironisch dat dan vervolgens het turkse leger van plan is noord-irak binnen te vallen.
Dit topic gaat over het functioneren van Albayrak. Aangezien mevrouw zich op haar Turkse wortels laat voorstaan (en daar mag ze terecht trots op zijn) lijkt het mij niet verkeerd om haar opvattingen betreffende Koerdse vluchtelingen aan de kaak te stellen. Het stukje van teletekst was daar zijdelings op van toepassing en zeker niet offtopic.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
en nu?
moet ze zich nu opgelaten voelen ofzo?
Ik vind het meer een zielige manier om haar identiteit, nederlands turks, te gebruiken voor een 'grap'.
Het is in ieder geval een geëmancipeerde Turkse. Ipv dat ze zelf wordt overgevlogen als importbruid neemt ze gewoon zelf een importbruidegomquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen toch moeite met een allochtone staatssecretaris.
Zien ze liever dat allochtonen niks bereiken en zich verre van de maatschappelijke instituten en beleidsorganen houden? Is het bedreigend dat ze carriere maken?
Of motte ze gewoon geen moslim sein
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:18 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een geëmancipeerde Turkse. Ipv dat ze zelf wordt overgevlogen als importbruid neemt ze gewoon zelf een importbruidegom![]()
En je stelling van dat allochtone beleidsmensen bedreigend zouden zijn is hopenloos ouderwets. Een dergelijke opmerking loopt totaal uit de pas met onze multiculturele samenleving. Het bezwaar dat de heer Wilders heeft gemaakt betreft cliëntelisme waar hij terecht bang voor is. http://nl.wikipedia.org/wiki/Cli%C3%ABntelisme Albayrak is een gematigd moslima als ik het groep begrijp. Het zal mij niet verbazen dat die "matiging" vwb orthodoxie overeenkomt met een Christelijke SGP'er. Stel je voor dat een van der Vlies van de SGP (bijvoorbeeld omdat ze als 'bierviltpartij' meedoen in een kabinet) op onderwijs was gekomen. De grachtengordel was te klein geweest voor alle protesten.
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/121191quote:De onbetrouwbare Albayrak
Geplaatst op 12-04-2007 12:34 door Peter Louter in categorie politiek
foto
Gisteren zou ze bij Pauw&Witteman eindelijk onthullen waarom ze haar tweede paspoort aanhoudt. Voor een 'Albayrak-watcher' als ik, is dat verplichte kost. Al weken kwelt me de vraag waarom ze niet als rolmodel voor het regeringsbeleid afstand wil doen van haar Turkse paspoort.
Het was duidelijk dat Albayrak voor dit optreden een aantal teksten had ingestudeerd. Toch ging het nog mis. Ik zie geen enkele reden meer om haar op haar woord te geloven. Haar woorden verbergen meer dan ze onthullen en echt is niet van namaak te onderscheiden. Ze bevestigt daarmee het beeld van onbetrouwbaarheid dat altijd al als een zweem aan haar kleefde. Ze liegt ook nog eens en dat niet eens geraffineerd. Ze is niet open. Dat is goed te zien als je haar antwoorden analyseert. Het is nog beter zichtbaar als je haar mimiek in de gaten houdt. Ze buigt zich met een charmante glimlach naar degene die het met haar eens is en vertoont lichte afweer bij degenen die haar niet bijvallen. Zo verdeelt ze haar gehoor in vóór en tegen, in goed en in fout.
Uit haar informatie blijkt dat de paspoortenkwestie al uit en te na bij de kabinetsformatie is besproken en dat de daaruit resulterende consensus als standpunt is vastgelegd. Er zijn geen wettelijke beletselen, het kan dus het mag.
Dat laat nog steeds de vraag open wat voor haar de reden is om aan dat paspoort vast te houden, terwijl er ook heel plausibele redenen zijn om er van af te zien. Dat kan zelfs zonder rechten op te geven.
In haar antwoord kwam ze niet verder dan de verklaring dat ze uit trots op haar ouders en dankbaarheid voor de Turkse opvoeding die ze heeft gekregen haar paspoort wil aanhouden. Dat is een sentimentele reden, geen overtuigende verklaring. Om dezelfde reden zou ze kunnen hebben gezegd dat ze het paspoort van de opgegeven nationaliteit bewaart bij de memorabilia die van betekenis waren voor haar leven.
Ik kan het aanhouden van het paspoort dan ook niet anders zien dan het openhouden van een weg terug omdat de Turkse afkomst uiteindelijk zwaarder weegt dan een Nederlandse toekomst.
Ongeloofwaardig werd haar antwoord op de vraag of ze geen problemen met de Turkse overheid verwachtte in verband met haar standpunt in de genocidekwestie. “Daar is mij helemaal niets van bekend en daarvan is mij niets gebleken”, was haar antwoord. Alsof er nooit in de krant heeft gestaan dat dezelfde advocaat die de inmiddels vermoorde Dink heeft aangeklaagd, heeft laten weten ook haar te willen aanklagen.
Hetzelfde gold voor haar antwoord op de gevoeligheid van Turken voor de genocidekwestie en het opkomende nationalisme. Ze deed het af als een in feite achterhaalde kwestie die alleen nog tijd nodig had om uit het bewustzijn van Turken te verdwijnen. Die verklaring was volkomen in strijd met alle recente berichtgeving. Er is in feite steeds meer aanleiding om niet trots te zijn op Turkije.
Beide onhandige antwoorden hadden geen ander doel dan de ‘turksheid’ van haar ‘turkszijn’ te verbleken en bereikten daardoor het tegenovergestelde van wat ze beoogde. De halfslachtige ontkenning van feiten, roept juist de vraag op welk belang ze daarbij heeft.
Het meest ongeloofwaardige moment was aangebroken toen ze verklaarde juist nu haar paspoort niet te willen opgeven vanwege de motie van Wilders die daarmee ook de loyaliteit van alle Turken in diskrediet zou hebben gebracht. In Eric Berne’s boek “Mens erger je niet” wordt een dergelijke reactie gezien als een “misdadig spel’, waarbij men zelfrechtvaardiging zoekt voor een discutabel gedrag door een ander daarvan de schuld te geven. Ze geeft daarmee een signaal aan de Turkse gemeenschap. “Wij houden ons paspoort vanwege Wilders”. Aan het feit dat de grootste deel van de bevolking vragen heeft bij dit onderwerp, wordt gemakshalve voorbijgegaan. Albayrak had de kwestie kunnen depolariseren door te wijzen op het feit dat het zittende kabinet zich heeft voorgenomen om nog eens op de kwestie te studeren. In plaats daarvan kiest ze voor een polariserende reactie.
Tot nu toe heb ik in de paspoortenkwestie een bescheiden standpunt ingenomen. Ik heb er op gewezen dat wat voor bewindspersonen geldt, niet automatisch opgaat voor groenteboeren of schoonmakers. Mevrouw Albayrak heeft er voor gekozen die te onderscheiden situaties aan elkaar te verbinden. Daardoor belast ze de discussie met duistere emoties.
Tot nog toe heb ik niet getwijfeld aan de loyaliteit van mevrouw Albayrak. Ik heb gewezen op het onhandige om als bewindspersoon een dubbele nationaliteit te hebben. Ik heb er op gewezen dat het Albayrak zou sieren om als rolmodel voor het Nederlandse beleid afstand te doen van de Turkse nationaliteit.
Sinds gisteren staat voor mij echter haar loyaliteit en betrouwbaarheid ter discussie. Haar loyaliteit lijkt te liggen bij het politiek correcte denken waarvan inmiddels vaststaat dat het schadelijk is voor de integratie. Haar loyaliteit lijkt te liggen bij de belangenbehartiging voor de Turkse gemeenschap en de bescherming van de vermeende belangen daarvan.
Ik heb geen enkel Nederlands belang in haar opstelling kunnen ontdekken.
Wat mij betreft is de roep om haar aftreden gerechtvaardigd.
het schrijven op de weblog van de VK maakt je nog geen VK achterban hoorquote:Op maandag 16 april 2007 19:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/121191
Zelfs de VK-achterban ziet dat er wat mis is.
Nee, maar je hecht toch wel waarde ana de VK anders was je wel voor de Elsevier of zo gaan schrijvenquote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef du_ke het volgende:
het schrijven op de weblog van de VK maakt je nog geen VK achterban hoor.
Ga toch koken mens.quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar je hecht toch wel waarde ana de VK anders was je wel voor de Elsevier of zo gaan schrijven![]()
Het is een van de belangrijkste kranten van Nederland en ze bieden een podium. Dan maakt de positie van die krant niet zoveel uit. En ze worden serieuzer genomen dan de Elsevier op dit momentquote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, maar je hecht toch wel waarde ana de VK anders was je wel voor de Elsevier of zo gaan schrijven![]()
Door wie is dan de vraag.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef du_ke het volgende:
En ze worden serieuzer genomen dan de Elsevier op dit moment.
Ligt ook meer aan de Elsevier dan aan de VK hoorquote:
Als je met de GeertLog aan de gang gaat hoor je ook bij de achterban van de Volkskrant, dat snap je tochquote:Moet ik toch iets met GeertLog gaan doen.
Dat lijkt me logisch, hij ligt ook al dagelijks bij mij op de mat.quote:Op maandag 16 april 2007 20:05 schreef du_ke het volgende:
Als je met de GeertLog aan de gang gaat hoor je ook bij de achterban van de Volkskrant, dat snap je toch
Waarom onderga je die martelgang voor jezelf?quote:Op maandag 16 april 2007 20:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, hij ligt ook al dagelijks bij mij op de mat.
Leer de vijand kennen. (Zou rechtstreeks uit Clausewitz kunnen komen).quote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef du_ke het volgende:
Waarom onderga je die martelgang voor jezelf?
Als je het daar van moet hebbenquote:Op maandag 16 april 2007 20:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Leer de vijand kennen. (Zou rechtstreeks uit Clausewitz kunnen komen).
Oud-Pruissische wijsheid. Zit zeker meer van waarde in dan het gebabbel van mevrouw Halsema.quote:
Had het meer over de Volkskrant als vijandquote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oud-Pruissische wijsheid. Zit zeker meer van waarde in dan het gebabbel van mevrouw Halsema.
Wat aardig van je, om Martijn_77 aan te spreken als een gerespecteerd politiek verslaggeefster.quote:
Vind je het gek?quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
quote:Albayrak ziet wel wat in boevenpak voor jongeren
Uitgegeven: 20 april 2007 16:35
Laatst gewijzigd: 20 april 2007 18:22
DEN HAAG - Staatssecretaris Nebahat Albayrak (Justitie) staat wel open voor de suggestie vanuit de Tweede Kamer om weer gevangeniskleren in te voeren in jeugdgevangenissen. Ze maakte dat vrijdag duidelijk na afloop van de wekelijkse ministerraad.
PvdA-Kamerlid Jeroen Dijsselbloem hield donderdag een publiek pleidooi om de machocultuur onder allochtone gevangenen te doorbreken door dure merkkleding en sieraden ('blingbling') te verbieden en hen gevangeniskleren te laten dragen. Een Kamermeerderheid ziet daar ook wel iets in.
Albayrak wil de voorstellen uit de Kamer afwachten. Ze zei al wel dat ze zich kan voorstellen dat in gevangenissen het onderscheid tussen groepen wordt weggenomen. Ook vindt ze het niet goed dat de hiërarchie door kleding wordt bepaald.
(c) ANP
Logisch besluit van Albayrak.quote:Kabinet doet niets tegen emigratie Nederlanders
DEN HAAG (ANP) - Het kabinet zal geen maatregelen nemen om het vertrek van Nederlanders naar het buitenland tegen te gaan. Volgens staatssecretaris Nebahat Albayrak (Justitie) is het in een democratische rechtsstaat niet aan de overheid onderdanen te beperken in hun bewegingsvrijheid.
Ze reageerde daarmee maandag op schriftelijke vragen van de PVV naar aanleiding van een recent bericht dat de komende jaren naar schatting 170.000 Nederlanders, onder wie vooral studenten en jonge gezinnen, zullen emigreren naar landen als Canada, Zweden, Australië en Uruguay.
De PVV wilde weten hoe deze vaak goed opgeleide Nederlanders voor Nederland behouden kunnen blijven.
Precies.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komop veel netter kan je zoiets toch niet afhandelen? Dit is toch gewoon zeiken om het zeiken?
Past natuurlijk prima in haar islamiseringsstrategie.quote:Op maandag 23 april 2007 17:50 schreef calvobbes het volgende:
Het is natuurlijk van de zotte dat "we" mensen gaan beletten om naar het buitenland te gaan.
De Winter is een held.quote:Wat vindt Albayrak van moord Turkse christenen?
maandag 23 april 2007 09:42
'Turkije is een racistisch land, een land van intolerantie en van vijandschap jegens christenen. Er is een heksenjacht bezig tegen christenen en de verhoudingen zijn alleen maar middeleeuws te noemen.'
Nee, hier is niet Geert Wilders aan het woord maar de voorzitter van de vrije protestantse kerken in Turkije, Ihsan Ozbek, in Het Parool van afgelopen vrijdag.
Hij zei het naar aanleiding van de moord op drie christenen vorige week in de Turkse stad Malatya. Voordat zij stierven, zijn ze verschrikkelijk gemarteld.
Chirac
Gisteren stond in The New York Times een stuk over Frankrijk van de hand van Tony Judt, een door links op handen gedragen historicus die naadloos past in de politiek-correcte kerk van Manhattan. Het stuk was lovend over Chirac - daar zullen ze in Frankrijk van hebben opgekeken. En Judt heeft het en passant nog even over Turkije, dat volgens Chirac bij de EU hoort.
Judt schrijft: 'Conscious of Europe's links to the Muslim world - and the cost of rebuffing and humiliating Islam’s only secular democracy - Mr. Chirac has steadfastly supported Turkish admission to the European Union, an unpopular stance among his conservative constituents.'
Nog een keer: 'Islam's only secular democracy.'
Machtsblok
Het is niet waar. Turkije is geen seculiere democratie. Wat er seculier en democratisch is, wordt gedragen en beschermd door de militaire en economische elites. Zodra dat machtsblok doorbroken wordt, stort het seculiere en democratische karakter van Turkije in.
En dit is precies wat de islamistische partijen in Turkije nastreven: via zogenaamde hervormingen afgedwongen door de EU moet het leger ontpolitiseerd worden, en daarmee houdt het Turkije zoals we dat kennen op te bestaan. Een groot deel van de bevolking zal op de islamisten stemmen, en het einde is zoek.
Albayrak
Bij dit alles vraag ik me af hoe mevrouw Nebahat Albayrak, een zeer prominente Turkse staatsburger immers, over de situatie in Turkije denkt.
Het is alom bekend dat christenen in Turkije hun geloof slechts met moeite kunnen belijden. Het is zo goed als onmogelijk om een kerk te openen.
Albayrak zegt dat ze een trotse Turkse is. Het is tijd dat ze zich nu ook als een democraat laat gelden. Zij moet zich uitspreken. Dat krijg je als bewindspersoon met twee paspoorten. Opeens moet je je over twee landen uitspreken.
Leon de Winter
Kan je niet lezen?quote:Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef calvobbes het volgende:
Alabayrak geeft dus zelf geen mening over die moorden, of in ieder geval is die mening niet in de media gekomen, De Winter verzint haar mening over de moorden?
Dat lijkt me logisch, ze vind het belangrijk om Turkse te blijven maar men roept wel dat het maar om een stuk papier gaat. Nou, dan zal ze als Turkse behandeld worden.quote:Op maandag 23 april 2007 21:29 schreef SCH het volgende:
Wat een kutstuk van De Winter. Nu moet Albayrak ineens over alles in Turkije iets zeggen
Jezusmina zeg, dat je zo'n stuk hier durft te plaatsen
En dat juist de reden waarom Nederlandse bewindslieden geen twee paspoorten moeten hebben.quote:Albayrak zegt dat ze een trotse Turkse is. Het is tijd dat ze zich nu ook als een democraat laat gelden. Zij moet zich uitspreken. Dat krijg je als bewindspersoon met twee paspoorten. Opeens moet je je over twee landen uitspreken.
Hoezo? Ze hoeft helemaal niks te vinden van Turkije. Ze is staatssecretaris in Nederland maar dat snapt die de Winter weer eens nietquote:Op maandag 23 april 2007 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik vind vooral het laatste stuk erg opvallend en zeer goed gezien
[..]
En dat juist de reden waarom Nederlandse bewindslieden geen twee paspoorten moeten hebben.
Hallo zeg. Ik had je wel hoger ingeschat dan Leon de Winter een held vinden.quote:Op maandag 23 april 2007 18:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De Winter is een held.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/59/index.html
Wat een kul. Ik snap dat de rechtse kerk niet echt een goed verhaal heeft maar wat De Winter hier laat zien is wel echt heel bedroevend. Zonde van het papierquote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, ze vind het belangrijk om Turkse te blijven maar men roept wel dat het maar om een stuk papier gaat. Nou, dan zal ze als Turkse behandeld worden.
Nee, ze hoeft niets te vinden over Turkeije maar vanuit Turkeije worden wel allerlei zaken van haar "verwacht" omdat ze een dubbel paspoort heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 21:35 schreef SCH het volgende:
Hoezo? Ze hoeft helemaal niks te vinden van Turkije. Ze is staatssecretaris in Nederland maar dat snapt die de Winter weer eens niet
en dus schrijft de Winter er een stuk over?quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, ze hoeft niets te vinden over Turkeije maar vanuit Turkeije worden wel allerlei zaken van haar "verwacht" omdat ze een dubbel paspoort heeft.![]()
Als er iemand wat van haar verwacht zijn mensen zoals jij het wel....quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, ze hoeft niets te vinden over Turkeije maar vanuit Turkeije worden wel allerlei zaken van haar "verwacht" omdat ze een dubbel paspoort heeft.![]()
Jawel hoor. Ik sta nog steeds achter mijn eerste reactie erop. Zeg me maar waar ik het fout zie.quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef PJORourke het volgende:
Kan je niet lezen?
Daar hoeft ze zich niks van aan te trekken. Ze zit in een Nederlands kabinet, niet in een Turks kabinet. En haar affiniteit met Turkije wordt echt niet opeens meer of minder als ze haar paspoort inlevert.quote:Op maandag 23 april 2007 21:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |