abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48239745
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:53 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Importpartners worden ontmoedigd, en deze trut doet het toch. Heel slecht voorbeeld.
Precies, de staat dient maar een geschikte volhollandsche partner aan te wijzen.
pi_48239892
quote:

[..]

Importpartners worden ontmoedigd, en deze trut doet het toch. Heel slecht voorbeeld.
Hangt er helemaal vanaf, wat voor een man het is. Ik ken haar niet, maar het lijkt me geen vrouw om een fundamentalist te kiezen of een achterlijke bergbewoner.
En als je dan toch bezig bent: waar kwam Maxima ook al weer vandaan? De Oranjes hebben altijd al partners buiten de deur gezocht. Ze zijn zelf van buiten de deur, nota bene!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48239951
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef gelly het volgende:

[..]

Precies, de staat dient maar een geschikte volhollandsche partner aan te wijzen.
Gatverdamme, wie wil nou een Hollander als partner?
Maar ik snap je punt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 12 april 2007 @ 00:11:04 #54
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48240306
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:59 schreef Kees22 het volgende:
Hangt er helemaal vanaf, wat voor een man het is. Ik ken haar niet, maar het lijkt me geen vrouw om een fundamentalist te kiezen of een achterlijke bergbewoner.
Dat weet jij net zo min als ik; het blijft een slecht voorbeeld, een staats die weer een Turk binnenhaalt.
quote:
En als je dan toch bezig bent: waar kwam Maxima ook al weer vandaan? De Oranjes hebben altijd al partners buiten de deur gezocht. Ze zijn zelf van buiten de deur, nota bene!
Ja, waar zeg ik dat ik monarchist ben en dit gedrag goedkeur?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 12 april 2007 @ 00:12:14 #55
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48240340
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:55 schreef gelly het volgende:
Alleen als dat gebeurt kom jij weer aan je trekken.
  donderdag 12 april 2007 @ 00:17:38 #56
125878 Gabry
Lento Violento
pi_48240488
Helaas loopt haar Turkse verloofde nu wel het grote risico om onder Hirsch Ballin afgewezen te worden.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_48240530
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat weet jij net zo min als ik; het blijft een slecht voorbeeld, een staats die weer een Turk binnenhaalt.
[..]

Ja, waar zeg ik dat ik monarchist ben en dit gedrag goedkeur?
Ik denk dat ze die Turk al had voor ze staats werd en hoe dan ook hebben mensen volgens ons recht de vrijheid om zelf hun partner te kiezen. Dus in die zin geeft ze wel degelijk een goed voorbeeld: ik kies zelf wel. (OK, dat is jouw punt niet, maar het is wel een overweging!)

Je hebt gelijk, dat heb ik je niet horen zeggen.

Terwijl ik me nog een glas inschonk, kreeg ik de volgende ingeving. Ik neem aan, dat je geen voorstander bent van inteelt. Dan is uitbreiding van onze genenpool (om maar een Nederlands woord te gebruiken) toch een voordeel.
Of dwaal ik nou erg ver af?
pi_48240653
Ik had haar vanavond wel eens willen vragen wat er nou mis is met 1 paspoort en wel die van het land waar je woont.
Jeroen Pauw was wel goed toen hij vroeg waarom dat dat paspoort een papiertje genoemd wordt als het om het wegdoen gaat en als het om het behouden gaat is het ineens de indentiteit.
Ik snap werkelijk niet dat bewindspersonen een dubbel paspoort mogen bezitten maar ik snapte ook al niet dat de hele kamer toestond dat mevrouw Ali of Megan op valse gronden deel kon uitmaken van onze politiek.
Oftewel, die hele politiek is onbetrouwbaar en onnavolgbaar.
Audaces fortuna juvat
pi_48240678
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Die kunstgrepen moet ze kennelijk toepassen om malloten als jij die achter elke boom een mosliminvasie zien wat munitie af te nemen. Dat alleen al is triest genoeg.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_48240687
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Kees22 het volgende:

Of dwaal ik nou erg ver af?
Neuh, ik denk dat inteelt juist de oorzaak is van bekrompen meningen als die van PJOROurke. Maar hij weet niet beter, hij komt uit limburg.
pi_48240873
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Neuh, ik denk dat inteelt juist de oorzaak is van bekrompen meningen als die van PJOROurke. Maar hij weet niet beter, hij komt uit limburg.
Dan is hij, misschien net als Wildebol, een uitzondering. De meeste Limburgers die ik ken, zijn juist ruim van opvattingen.
pi_48240937
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:
Nee, een Hongaar is zoveel beter dan een Turk.
pi_48241913
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Die kunstgrepen moet ze kennelijk toepassen om malloten als jij die achter elke boom een mosliminvasie zien wat munitie af te nemen. Dat alleen al is triest genoeg.
Dat malloten als jij hier mogen reageren is al erg genoeg.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_48243612
quote:

[..]

Mensen uit Groningen/Drenthe/Friesland die over mensen uit Brabant of Limburg zeiken
Het is als Albert Verlinde die iemand van valse nichterij beschuldigt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48243895
quote:

Die lul van een Wilders doet het ook. Lijkt me ook een slecht voorbeeld dan he.

[ Bericht 7% gewijzigd door calvobbes op 12-04-2007 08:00:50 ]
  donderdag 12 april 2007 @ 08:13:23 #66
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_48244080
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, een atheistische conservatief.
Je bedoelt toch niet die ene met een importpartner uit Hongarije?
quote:

[..]

In combinatie met het voorgaande moet ik smakelijk lachen.

Niet dat het ergens op slaat, want roken wordt ook ontmoedigd, maar niemand die daar een rel over start bij een rokende minister.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 12 april 2007 @ 09:20:18 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48245207
quote:
Op donderdag 12 april 2007 07:54 schreef calvobbes het volgende:
Die lul van een Wilders doet het ook. Lijkt me ook een slecht voorbeeld dan he.
Nee, want Hongaren zijn over het algemeen geen moslims.
  donderdag 12 april 2007 @ 09:23:02 #68
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48245255
quote:
Maar hij weet niet beter, hij komt uit limburg.
Martin toch, met zo'n zuurgraad kom je nooit meer aan de baan en vrouw.
pi_48245291
Ach, een topic voor het pispaaltje van Wilders, hoe grappig.
pi_48245364
Ik snap die rechtse rakkers echt niet meer. Jaren lang schreeuwen ze om integratie, maar als er eentje integreerd en een top positie inneemt is het nog niet goed.....
pi_48245366
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:23 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Martin toch, met zo'n zuurgraad kom je nooit meer aan de baan en vrouw.
Is dat nieuw trouwens, Fok!kers constant bij de voornaam noemen?
pi_48245382
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:28 schreef Dreamscape het volgende:
Ik snap die rechtse rakkers echt niet meer. Jaren lang schreeuwen ze om integratie, maar als er eentje integreerd en een top positie inneemt is het nog niet goed.....
Omdat ze helemaal niet willen dat buitenlanders integreren. Ze hadden gehoopt dat allochtonen weg zouden vluchten als ze moesten integreren.
pi_48245800
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:20 schreef PJORourke het volgende:
Nee, want Hongaren zijn over het algemeen geen moslims.
Loop dan niet te zeiken over het Turk zijn, maar zeg gewoon dat je een schurft hekel hebt aan alle Moslims, dat elke Moslim een teveel is en dat we maar eens moesten gaan beginnen met het ontroesten van de spoorstaven richting Westerbork.
pi_48246297
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:45 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Loop dan niet te zeiken over het Turk zijn, maar zeg gewoon dat je een schurft hekel hebt aan alle Moslims, dat elke Moslim een teveel is en dat we maar eens moesten gaan beginnen met het ontroesten van de spoorstaven richting Westerbork.Turkije.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48246356
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]
LOL, dat is niet hard te maken.
pi_48246610
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:28 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Is dat nieuw trouwens, Fok!kers constant bij de voornaam noemen?
Nee hetis een sneue poging gebrek aan inhoud te comoufleren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 12 april 2007 @ 10:24:34 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48246971
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:28 schreef Dreamscape het volgende:
Genocideontkenning, dubbele paspoorten en importpartners zijn geen tekenen van integratie.
  donderdag 12 april 2007 @ 10:27:55 #78
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48247075
quote:
Loop dan niet te zeiken over het Turk zijn, maar zeg gewoon dat je een schurft hekel hebt aan alle Moslims, dat elke Moslim een teveel is en dat we maar eens moesten gaan beginnen met het ontroesten van de spoorstaven richting Westerbork.
Ik heb hekel aan die ideologie en haar aanhangers. Dat betekent niet dat je Westerbork er bij hoeft te halen, want niemand roept op tot genocide. Sterker nog, die geliefde Turken van jou zijn er vaak niet erg vies van.
pi_48247087
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:24 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Genocideontkenning, dubbele paspoorten en importpartners zijn geen tekenen van integratie.
Ze willen haar in Turkije juist vervolgen voor genocide-erkenning .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 12 april 2007 @ 10:30:15 #80
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48247177
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:28 schreef du_ke het volgende:
Ze willen haar in Turkije juist vervolgen voor genocide-erkenning .
Loon der lafheid. Grappig dat ze Coruz, die de genocide gewoon erkent, niet aanpakken.
pi_48247343
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik heb hekel aan die ideologie en haar aanhangers. Dat betekent niet dat je Westerbork er bij hoeft te halen, want niemand roept op tot genocide. Sterker nog, die geliefde Turken van jou zijn er vaak niet erg vies van.
Dus als iemand zijn God Allah noemt dan krijgt hij minder rechten van jou?
  donderdag 12 april 2007 @ 10:43:06 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48247689
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Dodecahedron het volgende:
Dus als iemand zijn God Allah noemt dan krijgt hij minder rechten van jou?
Al noemt hij hem poepchinees, wat heeft dat er mee te maken?
  donderdag 12 april 2007 @ 10:49:41 #83
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_48247927
quote:

[..]

Ik was laatst bij een sanitair-groothandel in Assen en daar zag ik beroepsmatig dat er grote orders douchekoppen door de gemeente Westerbork waren besteld. Dus volgens mij is Wilders er in het geniep al mee bezig!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_48248300
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:43 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Al noemt hij hem poepchinees, wat heeft dat er mee te maken?
Dan is hij een moslim. En dan krijgt hij minder rechten van jou. Alleen maar omdat je intellectueel te lui bent om de goede van de slechte moslims te scheiden.
pi_48248697
Wat ik ook erg vreemd vind is de verdeling van de taken in de portefeuilles van de minister en staatsecretaris van justitie.
Normaliter bevat de portefeuille van de minister van Justitie alle justitie onderwerpen met uitzondering van de onderwerpen die tot de taken van de staatsecretaris behoren. Albayrak heeft in haar portefeuille enerzijds de Executie strafrechtketen, waar onder meer het TBS-stelsel onder valt en anderzijds vreemdelingen- en asielbeleid.
Echter de Rijkswet op het Nederlanderschap, de algemene bepalingen omtrent het vaststellen van het Nederlanderschap, dat toch op het eerste aangezicht tot de portefeuille van Albayrak zou behoren, is een taak van de minister.
Of is hiervoor een simpele verklaring?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_48249001
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je houding richting Moslims verschilt niet van die van Adolf in begin jaren '30. Hij riep toen ook niet op tot genocide, jij nu ook nog niet.
Ook in het geval van de Joden waren alle Joden slecht omdat 1 ooit iets fout had gedaan. Precies zoals jij praat over Moslims. Maar omdat jij alleen wat schreeuwt en Adolf de daad bij het woord heeft gevoegd maakt dat ik Westerbork er niet bij mag slepen?
pi_48249241
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Je houding richting Moslims verschilt niet van die van Adolf in begin jaren '30. Hij riep toen ook niet op tot genocide, jij nu ook nog niet.
Ook in het geval van de Joden waren alle Joden slecht omdat 1 ooit iets fout had gedaan. Precies zoals jij praat over Moslims. Maar omdat jij alleen wat schreeuwt en Adolf de daad bij het woord heeft gevoegd maakt dat ik Westerbork er niet bij mag slepen?
Wat een kutvergelijking. Er waren toen geen groepen joden die oproepen tot de heilige oorlog tegen alles wat niet joods was, die massaal richting het Westen migreerder en daar eigen enclaves gingen bevolken met eigen wetten usw
  donderdag 12 april 2007 @ 11:29:07 #88
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48249421
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef en_door_slecht het volgende:
Ben je nou echt zo om dat je de etnische en de ideologische kant van de zaak niet kunt scheiden? Ik heb een hekel aan een ideologie en z'n aanhangers, en roep niet op tot moord.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:31:01 #89
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48249497
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef Dodecahedron het volgende:
Dan is hij een moslim. En dan krijgt hij minder rechten van jou. Alleen maar omdat je intellectueel te lui bent om de goede van de slechte moslims te scheiden.
Ben jij intellectueel actief genoeg om de goede nazi's van de slechte te scheiden?
pi_48249652
Jaah we zijn weer bij Westerbork aanbeland

Wat willen we nou? Dat we een bepaalde groep Nederlanders uit gaan sluiten van bepaalde posities? Lijkt me niet wenselijk, is nie echt integratiebevorderend, wel?

Dat er een probleem is met de Turkse en Marokkaanse overheid over die dubbele nationaliteit en de eeuwige aanspraak die met name deze twee landen maken op hun onderdanen zou hier los van moeten staan en al helemaal niet moeten afstralen op de burgers in kwestie. Die doen ook maar alleen waar ze de ruimte voor krijgen. En worden ze betrapt op misbruik (huisje niet opgeven daar en wel uitkerinkje trekken hier, overzeese tegoeden etc.) dan worden ze individueel nog wel bestraft. Zo ver moet het gaan en niet verder.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 12 april 2007 @ 11:41:38 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48249920
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ja, het niveau is weer hoog.
quote:
Wat willen we nou? Dat we een bepaalde groep Nederlanders uit gaan sluiten van bepaalde posities? Lijkt me niet wenselijk, is nie echt integratiebevorderend, wel?
We marginaliseren nazi's toch ook? Vergelijkbare ideologieen.
quote:
Dat er een probleem is met de Turkse en Marokkaanse overheid over die dubbele nationaliteit en de eeuwige aanspraak die met name deze twee landen maken op hun onderdanen zou hier los van moeten staan en al helemaal niet moeten afstralen op de burgers in kwestie. Die doen ook maar alleen waar ze de ruimte voor krijgen. En worden ze betrapt op misbruik (huisje niet opgeven daar en wel uitkerinkje trekken hier, overzeese tegoeden etc.) dan worden ze individueel nog wel bestraft. Zo ver moet het gaan en niet verder.
Albayrak kan haar paspoort opgeven maar doet dat niet. Vreet van twee walletjes. Soms is dat paspoort maar een papiertje, anders is het deel van haar identiteit. Pure gelegenheidsargumentatie.
pi_48251135
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:41 schreef PJORourke het volgende:
Ja, het niveau is weer hoog.
Ja, jij bent er, dus het niveau is er dan ook naar.
pi_48251279
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef PJORourke het volgende:
Ben je nou echt zo om dat je de etnische en de ideologische kant van de zaak niet kunt scheiden?
Voor jou is elke Turk een Moslim en elke Moslim een hond. Wie kan wat hier nu niet scheiden?
  donderdag 12 april 2007 @ 12:15:36 #94
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48251305
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:11 schreef en_door_slecht het volgende:
Ja, jij bent er, dus het niveau is er dan ook naar.
Tuurlijk, meneertje Westerbork.
pi_48251320
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Jaah, daar hebben we de Godwin! schreeuwers weer.
  donderdag 12 april 2007 @ 12:17:44 #96
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48251370
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef en_door_slecht het volgende:
Voor jou is elke Turk een Moslim en elke Moslim een hond. Wie kan wat hier nu niet scheiden?
Dat heb ik ook echt gezegd he. Leuke toeschrijving, maar probeer het nog maar een keer.
  donderdag 12 april 2007 @ 12:18:36 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48251401
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef en_door_slecht het volgende:
Jaah, daar hebben we de Godwin! schreeuwers weer.
Daar was jij toch echt mee begonnen.
pi_48251548
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Daar was jij toch echt mee begonnen.
Nee.
pi_48251614
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef PJORourke het volgende:
Dat heb ik ook echt gezegd he.
Ja. Wellicht niet letterlijk, maar je hoeft geen Einstein te zijn om dat uit al je anti-Moslim geleuter te halen.
  donderdag 12 april 2007 @ 12:29:35 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_48251825
quote:
Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef en_door_slecht het volgende:
Ja. Wellicht niet letterlijk, maar je hoeft geen Einstein te zijn om dat uit al je anti-Moslim geleuter te halen.
Schrijf maar lekker toe, emotioneel cultuurrelativistje, het tekent je gebrek aan argumenten alleen maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')