Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Biancavia het volgende:
En hoe lang wist je al dat je veertien boeken moest lezen?
14 Samenvattingen is ook veelquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef RickoKun het volgende:tering, 14 boeken? Ik las gewoon de samenvattingen op t int0rnetz0r!
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef RickoKun het volgende:tering, 14 boeken? Ik las gewoon de samenvattingen op t int0rnetz0r!
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Borkydude het volgende:
Fucking......kankerhard verneukt...Kankerziek...verneuken......tyfusboekjes...Sterf, regering, sterf.
het gaat over boeken die je verspreid over 3 jaar hebt gelezenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Biancavia het volgende:
Wij 64 en die moesten allemaal uit het hoofd kunnen opzeggen!1!! En dan niet van die laffe boekjes zoals het Bittere Kruid hè, nee, de hele Tandeloze Tijd van Adrie van der Heijden telde als één boek, ik bedoel maar!quote:
64 playboys zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wij 64 en die moesten allemaal uit het hoofd kunnen opzeggen!1!! En dan niet van die laffe boekjes zoals het Bittere Kruid hè, nee, de hele Tandeloze Tijd van Adrie van der Heijden telde als één boek, ik bedoel maar!
dat is niks, ik moest 128 boeken letterlijk uit het hoofd over kunnen pennenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wij 64 en die moesten allemaal uit het hoofd kunnen opzeggen!1!! En dan niet van die laffe boekjes zoals het Bittere Kruid hè, nee, de hele Tandeloze Tijd van Adrie van der Heijden telde als één boek, ik bedoel maar!
Nee, de Tandeloze Tijd, zoals ik al zei. En de Ontdekking van de Hemel natuurlijk, het complete oeuvre van Couperus, dat soort dingen. En dan vertalen in het Latijn uiteraard.quote:
Duh, wij ook. En van Oud Grieks naar Aramees vertalen en terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Sargon het volgende:
[..]
dat is niks, ik moest 128 boeken letterlijk uit het hoofd over kunnen pennen
das niks, wij moesten 512 boeken achterstevoren karakter voor karakter kunnen opzeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:53 schreef Pikhoofd het volgende:
nee ik dan, ik moest 256 compelete encyclopediën opzeggen!
prachtig punt natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef Najir het volgende:
Letterkunde.Ik had mijn mondeling over 12 boeken, vorige week: een 6
.
zoals ik al zei heb je die boeken over 3 jaar moeten lezen, logisch dat je de 1/2 niet meer weet.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef hemmes het volgende:
Nog steeds is de vraag der vragen nog niet beantwoord: Hoe lang wist je al dat je 14 boeken moest lezen?!? (Want ja, daar gaat het wel om: voorbereiding is het halve werk)
Ik denk dat PPL'squote:
Gast; op het WO moet je dat iedere maand. En dan in het Engels. En ze door en door kennen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Borkydude het volgende:
VEERTIEN (14) boeken lezen!
Waarschijnlijk is dat verdeeld over 3 jaar ofzo, en zelfs als het verdeeld is over 1 jaaris het makkelijk bij te houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef hemmes het volgende:
Nog steeds is de vraag der vragen nog niet beantwoord: Hoe lang wist je al dat je 14 boeken moest lezen?!? (Want ja, daar gaat het wel om: voorbereiding is het halve werk)
Ik ga hier geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef hemmes het volgende:
Point taken. Gewoon verslagjes maken van de boeken die je leest. Simpel.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat verdeeld over 3 jaar ofzo, en zelf als het verdeeld is over 1 jaaris het makkelijk bij te houden.
Dat hoor je maar 2,5 jaar van te voren.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Biancavia het volgende:
Jij bent kankerdomquote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Mondeling Engels verneuken:
Mondeling Nederlands verneuken:Je bent toch geen allochtoon met een taalprobleem? Dan kun je makkelijk wat Nederlands praten.
Pff... dat niets. Ik kreeg als huiswerk voor de volgende dag het hele internet overschrijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:53 schreef Pikhoofd het volgende:
nee ik dan, ik moest 256 compelete encyclopediën opzeggen!
Nou, nou, in jouw tijd was internet nog heul niet groot.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef Evik het volgende:
[..]
Pff... dat niets. Ik kreeg als huiswerk voor de volgende dag het hele internet overschrijven.
volgens mij heb jij ze ook niet allemaal op een lollerrijtjequote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Mondeling Engels verneuken:
Mondeling Nederlands verneuken:Je bent toch geen allochtoon met een taalprobleem? Dan kun je makkelijk wat Nederlands praten.
En dan iemand op het VWO. Niet plannen, zeiken op alles en alleen maar kanker, tyfys en dat soort dingen uit kunnen roepen. Dat is nu de jeugd van tegenwoordig wat later dit land moet gaan leiden. Ik bouw mijn pensioen wel weer in een oude sok op.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef hemmes het volgende:
Bij ons telt het voor 40%quote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef Yngwie het volgende:
Ik heb (da's al wel jaaaaaaren geleden) het VWO gehaald zonder echt boeken te lezen. Voor Nederlands misschien 2 van de iets van 14 gelezen, van Engels misschien 1 van de ongeveer 10 of zo, en al helemaal geen van Frans en geen van Duits. Oftewel dikke onvoldoendes voor het mondeling examen (stond bij elk examen binnen 5min. buiten)Maar da's uiteindelijk toch maar een klein gedeelte van het eindpunt, dus was dan ook geen probleem. Gewoon geslaagd hoor
Daar waren de leraren wel niet echt blij mee trouwens.
Nee nee, het is Oreganoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Crappery het volgende:
Oregami is het.
bij ons telt het mondeling nederlands + literatuur toets engels als 1 vak op je eindlijst waar je dus ook op kan zakken. Je mondeling nederlands telt 3x en engels maar 1.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef Yngwie het volgende:
Ik heb (da's al wel jaaaaaaren geleden) het VWO gehaald zonder echt boeken te lezen. Voor Nederlands misschien 2 van de iets van 14 gelezen, van Engels misschien 1 van de ongeveer 10 of zo, en al helemaal geen van Frans en geen van Duits. Oftewel dikke onvoldoendes voor het mondeling examen (stond bij elk examen binnen 5min. buiten)Maar da's uiteindelijk toch maar een klein gedeelte van het eindpunt, dus was dan ook geen probleem. Gewoon geslaagd hoor
Daar waren de leraren wel niet echt blij mee trouwens.
Wijze woorden.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:00 schreef EricG het volgende:
Literatuur![]()
Nutteloze kankerzooi, net als dat mondeling.
Op de lager school niet, maar op de middelbare school begon hij al aardig te groeien hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, in jouw tijd was internet nog heul niet groot.
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:02 schreef Nembrionic het volgende:
Op je literatuurlijstje staan zeker veel folders over kanker?
WANNEER LUISTERT ER EVEN IEMANDquote:Op woensdag 11 april 2007 17:02 schreef roflpwnt het volgende:
HAHAAHHAHAHAHAHA
Kutpauper.
Als je niet eens kan opbrengen 5 boeken per jaar te lezen ben je het hele VWO niet waard.
Ik zit nu in 4 gym, en heb dit jaar al ver over de 14 boeken gelezen (en ja literatuur).
Kom kom, we zijn niet allemaal zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:00 schreef Evik het volgende:
[..]
En dan iemand op het VWO. Niet plannen, zeiken op alles en alleen maar kanker, tyfys en dat soort dingen uit kunnen roepen. Dat is nu de jeugd van tegenwoordig wat later dit land moet gaan leiden.
Ik verwacht van een VWO-leerling dat hij of zij na 3 jaar nog weet waar het boek over gaat. Als je een goed uittreksel hebt gemaakt komt dat vanzelf weer bovendrijven als je die doorneemt.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:03 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
WANNEER LUISTERT ER EVEN IEMAND![]()
die boeken heb je verspreid over 3 jaar gelezen, dus het is wel degelijk zinloos wat ze van je verlangen![]()
Als je ze echt gelezen hebt dan is het totaal niet moeilijk om met behulp van een goede samenvatting weer alles te herinneren. Maar dan moet je ze natuurlijk wel echt gelezen hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:03 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
die boeken heb je verspreid over 3 jaar gelezen, dus het is wel degelijk zinloos wat ze van je verlangen![]()
Maar jij hebt dan ook geen leven.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:02 schreef roflpwnt het volgende:
HAHAAHHAHAHAHAHA
Kutpauper.
Als je niet eens kan opbrengen 5 boeken per jaar te lezen ben je het hele VWO niet waard.
Ik zit nu in 4 gym, en heb dit jaar al ver over de 14 boeken gelezen (en ja literatuur).
En ook VWO?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:03 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:03 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik verwacht van een VWO-leerling dat hij of zij na 3 jaar nog weet waar het boek over gaat. Als je een goed uittreksel hebt gemaakt komt dat vanzelf weer bovendrijven als je die doorneemt.
Nou, haal je weer een onvoldoende misschien. Slaag je toch gewoon mee neem ik aan??quote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef Gershom het volgende:
Same hier.. Ik sta ook nergens onvoldoende voor, behalve voor literatuur (een 5,4) Moet nu ook 23 of 24 april school herexamen literatuur doen ofzoiets..
Dikke onzin
in de 4e verwachten dat je een goed uitreksel maaktquote:Op woensdag 11 april 2007 17:05 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik verwacht van een VWO-leerling dat hij of zij na 3 jaar nog weet waar het boek over gaat. Als je een goed uittreksel hebt gemaakt komt dat vanzelf weer bovendrijven als je die doorneemt.
lees eens mongool. Niet over de werkdruk, maar over de onredelijkheid dat er van je verwacht wordt dat je na 3 jaar nog de details van een boek weet.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:00 schreef EricG het volgende:
Literatuur![]()
Nutteloze kankerzooi, net als dat mondeling.
Ze moeten gewoon dat hele boeken lezen afschaffen en ons onszelf laten richten op vakken waar je wat mee kan.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
in de 4e verwachten dat je een goed uitreksel maaktWie hou je voor de gek om te denken dat die uitreksels allemaal zelf gemaakt zijn? Je mag zelfs delen van internet halen, de complete analyse. Ik had alles op 1 boek na gelezen en wist er vrij weinig meer van. Na het lezen van een analyse op internet weet je idd globaal wel wat er gebeurt in een verhaal. De details weet je echter niet meer na 3 jaar, en ze verlangen van je dat je die nog weet
![]()
dit jaar hebben ze het beter aangepakt. Gewoon een opdracht in de klas over het boek dat je hebt gelezen, dan heb je het iig zelf gemaakt en wordt je bijna verplicht het te lezen.
Nou, dan maak je de uittreksels niet zelf. Maar lees dan in ieder geval het boek!quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
in de 4e verwachten dat je een goed uitreksel maaktWie hou je voor de gek om te denken dat die uitreksels allemaal zelf gemaakt zijn? Je mag zelfs delen van internet halen, de complete analyse. Ik had alles op 1 boek na gelezen en wist er vrij weinig meer van. Na het lezen van een analyse op internet weet je idd globaal wel wat er gebeurt in een verhaal. De details weet je echter niet meer na 3 jaar, en ze verlangen van je dat je die nog weet
![]()
dit jaar hebben ze het beter aangepakt. Gewoon een opdracht in de klas over het boek dat je hebt gelezen, dan heb je het iig zelf gemaakt en wordt je bijna verplicht het te lezen.
eehm.... als voorbeeldstudent niet geleerd dat het woord 'kanker' wel eens een vervelend woord kan zijn voor sommige mensen??quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Borkydude het volgende:
Fucking belachelijk, die 2e faseIk ben een voorbeeldstudent, ...... , kankerhard verneukt, .......Kankerziek,......
Als je een vak krijgt over boeken kan je net zo goed les krijgen in origami of filmkijken
Sterf, regering, sterf.
Je diploma op internet gekocht zeker?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:10 schreef -Evert- het volgende:
Ik heb mijn vwo diploma en ik heb hiervoor 0 boeken hoeven lezen...
Hij is niet eens student. Zolang hij nog op de middelbare school zit is hij gewoon scholier.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:10 schreef gomures het volgende:
eehm.... als voorbeeldstudent niet geleerd dat het woord 'kanker' wel eens een vervelend woord kan zijn voor sommige mensen??
Had gewoon een heel aardige docent Nederlands...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Larissa het volgende:
[..]
Je diploma op internet gekocht zeker?![]()
Algemene ontwikkeling en kennis van de nederlandse taal. Een hoop nederlanders kunnen/kennen geen Nederlands. Hoe meer boeken je leest hoe uitgebreider je vocu wordt en hoe hoger je kan komen in deze maatschappij doordat je o.a. kan debateren. Snap je ook dat Nederlands de basis is van je hele opleiding? Of krijg jij je Natuurkunde en Wiskunde in het Frans?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon dat hele boeken lezen afschaffen en ons onszelf laten richten op vakken waar je wat mee kan.
Ik weet niet hoe dat met hersenloze josti's zit, maar ik maak mijn samenvatting altijd zelf.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:08 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
![]()
nja, zou natuurlijk wel fijn zijn. Maar het interesseert me verder niet dat je wat zooi moet lezen, daar ben ik best toe bereid. Maar de verwachting dat je na 3 jaar nog de details van een of ander boek weet slaat nergens op.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon dat hele boeken lezen afschaffen en ons onszelf laten richten op vakken waar je wat mee kan.
Mijn met vocabulaire, grammatica of interpunctie is niets mis.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef Evik het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling en kennis van de nederlandse taal. Een hoop nederlanders kunnen/kennen geen Nederlands. Hoe meer boeken je leest hoe uitgebreider je vocu wordt en hoe hoger je kan komen in deze maatschappij doordat je o.a. kan debateren. Snap je ook dat Nederlands de basis is van je hele opleiding? Of krijg jij je Natuurkunde en Wiskunde in het Frans?
Jij haalde je mondeling achter gesloten deuren inquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Had gewoon een heel aardige docent Nederlands...
ik had alle boeken op 1 na gelezen en wist globaal ook wat er in gebeurde. Maar om de details te weten gaat toch echt wat te ver.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef Larissa het volgende:
[..]
Nou, dan maak je de uittreksels niet zelf. Maar lees dan in ieder geval het boek!
Als je later gaat studeren wordt er ook van je verwacht dat je snapt wat er in boeken staat dus zo gek is dat niet.
Ik heb mijn mondeling nooit hoeven doenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Jij haalde je mondeling achter gesloten deuren in
Je kan hem verwachten hoor, maar aan wie zal dat liggen?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
...Na 3 jaar Frans lukte het me nog niet om me verstaanbaar te maken![]()
Jezus man.... een boekje van drie jaar geleden. ff het uitreksen lezen en je weet alle belangrijke dingen weer.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:09 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
lees eens mongool. Niet over de werkdruk, maar over de onredelijkheid dat er van je verwacht wordt dat je na 3 jaar nog de details van een boek weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |