Nja, mn niveau is meer vooruit gegaan door mijn essays (niet de inhoud, maar dat ze in het engels en op dat niveau moesten) en luisteren naar engels. Het engels van een vriendin die ook colleges heeft in het engels is beter dan die gewoon in het nederlands les krijgt...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja maar dat is bij alle talen toch? Woorden leren doe ik uit principe niet, je krijgt een veel betere vocabulaire door er gewoon mee bezig te zijn, lezen, schrijven en luisteren. Is wel logisch he, dat je niveau er op vooruit is gegaan als je Engels studeert.
Vooral bij kleine kinderen is de omgeving natuurlijk cruciaal. Die nemen echt alles over.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef bleiblei het volgende:
Neej, ik denk eerlijk waar dat als je je kind in een groep van import turkjes en marokjes zet waarvan de ouders geen Nederlands of zeer gebrekkig Nederlands (waardoor ze thuis gewoon omschakelen naar hun nativetaal) spreken je er toch wel redelijk vanuit kan gaan dat je kind dat overneemt en je op een gegeven moment uitscheld voor hoer maar dan in het marokkaans omdat die vriendjes dat ook allemaal doen. Natuurlijk is het niet altijd zo. Maar zeer waarschijnlijk wel.
Dus een docent heeft wel invloed op de ontwikkeling van je kinderen maar die 30 kinderen die erbij zitten nietquote:Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat zeg je vanuit je eigen ervaring?
Want de personen die hier WEL op een mocroschool hebben gezeten kunnen je dat allemaal tegen spreken
Naja, dat eerste dusquote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vooral bij kleine kinderen is de omgeving natuurlijk cruciaal. Die nemen echt alles over.En ik ben van mening dat wij genoeg doen voor de allochtone gemeenschap, het moet van twee kanten komen natuurlijk. Ze krijgen de kansen hier, die moeten ze dan ook aannemen en niet zeuren dat ze ook nog een aparte school willen hebben omdat de Nederlandse variant niet goed genoeg zou zijn. Je mag hier wonen, werken, er is sociale zorg. Daar mogen ze dan ook wel wat voor doen en fatsoenlijk Nederlands leren spreken en de kinderen gewoon mengen in de Nederlandse samenleving, en niet dat "we zijn zo zielig en willen dit en dat ook nog".
Mijn ietwat ongenuanceerde bijdrage. Want er zijn er ook die wel willen natuurlijk, maar die worden belemmerd door hun luie medeallochtonen.
Nee dat is waar, in je studie kies je er natuurlijk echt voor en verwacht men dat je ook groeit. Dat kan op een middelbare school niet van iedereen verwacht worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, mn niveau is meer vooruit gegaan door mijn essays (niet de inhoud, maar dat ze in het engels en op dat niveau moesten) en luisteren naar engels. Het engels van een vriendin die ook colleges heeft in het engels is beter dan die gewoon in het nederlands les krijgt...
Maar op een middelbare school heb je te grote verschillen, want ook al zitten ze op eenzelfde niveau, ze hoeven niet allemaal goed te zijn in engels, dus kun je dat ook niet verwachten in hun werkstukken.
Nee, dat zeg ik dus niet, magoe.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus een docent heeft wel invloed op de ontwikkeling van je kinderen maar die 30 kinderen die erbij zitten niet.
Owkeeeee....
[..]
Naja, dat eerste dus.
Allochtoonse kindjes bestaan niet Inu, allochtone kinderen welquote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef Inu het volgende:
Ik vond allochtoonse kindjes erg leuk en boeiend op de basisschool. Die andere cultuur vond ik maar al te interessant hoor... Alleen er waren er gewoon weinig bij mij op school of in de buurt.
Is leuk ja, maar moet je wel echte Engelse colleges krijgen en niet van die mensen die hun Nederlands omgooien naar Engels met een dusdanig accent dat ze niet meer te verstaan zijn en ze het uiteindelijk toch beter in het Nederlands kunnen doen... maar veel boeken zijn ook in het Engels, dus dat krijg je toch wel mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee dat is waar, in je studie kies je er natuurlijk echt voor en verwacht men dat je ook groeit. Dat kan op een middelbare school niet van iedereen verwacht worden.
Ik zou ook best een deel colleges in het Engels willen, is goed voor je taalontwikkeling denk ik.
Nee dat is het niet, het is alleen een overgroot deel die het verpesten voor het deel dat er wel wat voor wil doen. Er worden tegenwoordig zoveel kansen gecreeërd maar door zo weinig allochtonen aangepakt. Moet je maar eens naar het CWI gaan oid, alsof je de grens over gaat. En ze komen allemaal een uitkering aanvragen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus niet, magoe.
Ik vind het gewoon sneu dat alles wat allochtoon is meteen als een zware kutinvloed wordt gezien.
Neej, jaah, dat maak jij der van. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat als je een kind hebt. En de school waar hij of zij op zit komen steeds meer allochtonen op, dat je daar niet blij mee bent ivm. bovenstaande.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik dus niet, magoe.
Ik vind het gewoon sneu dat alles wat allochtoon is meteen als een zware kutinvloed wordt gezien.
Joe doe thet in a coursus or someting.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef bleiblei het volgende:
Mijn engels is overigens om te huilen.
Misschien moet ik daar eens aan werken.
Mja, en toch heb ik dat als kind totaal niet zo ervaren hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Vooral bij kleine kinderen is de omgeving natuurlijk cruciaal. Die nemen echt alles over.En ik ben van mening dat wij genoeg doen voor de allochtone gemeenschap, het moet van twee kanten komen natuurlijk. Ze krijgen de kansen hier, die moeten ze dan ook aannemen en niet zeuren dat ze ook nog een aparte school willen hebben omdat de Nederlandse variant niet goed genoeg zou zijn. Je mag hier wonen, werken, er is sociale zorg. Daar mogen ze dan ook wel wat voor doen en fatsoenlijk Nederlands leren spreken en de kinderen gewoon mengen in de Nederlandse samenleving, en niet dat "we zijn zo zielig en willen dit en dat ook nog".
Mijn ietwat ongenuanceerde bijdrage. Want er zijn er ook die wel willen natuurlijk, maar die worden belemmerd door hun luie medeallochtonen.
Ach, helemaal politiek correct zijn het autochtone kinderen met een buitenculturele achtergrond ofzoiets toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Allochtoonse kindjes bestaan niet Inu, allochtone kinderen wel
[/taalnazi]
Ja nee daar heb je gelijk in, dat helpt ook niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Is leuk ja, maar moet je wel echte Engelse colleges krijgen en niet van die mensen die hun Nederlands omgooien naar Engels met een dusdanig accent dat ze niet meer te verstaan zijn en ze het uiteindelijk toch beter in het Nederlands kunnen doen... maar veel boeken zijn ook in het Engels, dus dat krijg je toch wel mee.
Wat ga je doen na je examens dan?
Die kinderen hebben geen privileges "omdat ze moslim zijn"quote:Op woensdag 11 april 2007 16:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neej, jaah, dat maak jij der van. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat als je een kind hebt. En de school waar hij of zij op zit komen steeds meer allochtonen op, dat je daar niet blij mee bent ivm. bovenstaande.
Kijk, het is BS om je kind direct van een school af te trekken als er een Ahmed bij komt. Imho is dat juist goed.
Maar ik zou het niet zien zitten als van de 30 kinderen er 10 allochtonen met een enorme taalachterstand zijn met eigen privileges omdat ze moslim zijn.
"Yalla" ken ik!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, en toch heb ik dat als kind totaal niet zo ervaren hoor.
De marokkanen spraken wel eens arabisch, maar dan vnl. onderling. Ik weet na 6 jaar met minstens 8 marokkanen in de klas te hebben gezeten "nog geen woord Arabisch eigenlijk. Ik heb geen druppel van hun "vreemde" of "vervelende" gewoontes overgenomen. Ik vond wel hun eten lekker en hun kerken mooi.
Het zijn maar kinderen he
Voor zover ik weet niet nee. Ik zag wel een los navigatie apparaat van Mio voor ¤169 bij Zercom in Ehv.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef gurlie het volgende:
Oh Flow, die Nokia heeft geen navigatie he?
Schattig kind was je, huilen omdat je buurman stinkt.
Ze apen veel na hoor die boeken, dus als je er eentje hebt gehad kun je de rest ook wel volgenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja nee daar heb je gelijk in, dat helpt ook niet.Maar inderdaad veel lectuur is tegenwoordig in het Engels, zeker op de uni. Kan alleen wel lastig zijn denk ik soms omdat het echt gerichte literatuur is, vaktaal, lastige terminologie enzo.
Daar was ik nog mee bezig. Ik ben er nog niet helemaal uit.![]()
Ja dat scheelt natuurlijk wel, ze zijn nog klein en kunnen nog vele kanten op. Maar uiteindelijk moeten ook zij er iets van maken in de samenleving en vind ik dus niet dat ze totaal gescheiden moeten leven zoals op een moslimschool, waar het allemaal mee begon.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, en toch heb ik dat als kind totaal niet zo ervaren hoor.
De marokkanen spraken wel eens arabisch, maar dan vnl. onderling. Ik weet na 6 jaar met minstens 8 marokkanen in de klas te hebben gezeten "nog geen woord Arabisch eigenlijk. Ik heb geen druppel van hun "vreemde" of "vervelende" gewoontes overgenomen. Ik vond wel hun eten lekker en hun kerken mooi.
Het zijn maar kinderen he
Goed om te weten, dat scheelt vast een hoop ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze apen veel na hoor die boeken, dus als je er eentje hebt gehad kun je de rest ook wel volgenEn woordenboek doet wonderen
Ja, het is kut he dat kiezenMoet nu een master kiezen en na het drama van een studie kiezen krijg ik het nu dus nog een keer *grmbl*
Naja, het zal wel joh... Dan zetten we Henkie later gewoon op de Hemelrijken op die basisschool. Gaat helemaal goed komenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kinderen hebben geen privileges "omdat ze moslim zijn"
Ik kreeg ook minder begeleiding dan kinderen die niet zo goed waren op school. Ik kon het zelf ook prima.
Als ik later een kind krijg dat ook veel moeite heeft met leren zou ik het ook fijn vinden als ze extra aandacht kregen boven de "slimmere" kinderen.
Nee, het enige nadeel van een moslimschool is, dat je daar alleen maar kinderen uit andere landen naar toe zult zien gaan, omdat de Islam nu eenmaal geen westerse religie is en autochtone Nederlanders hun kinderen ook niet naar een islamitische school zullen sturen. Maar een combischool lijkt me wel wat, dat was het Karregat in Eindhoven vroeger ook. Deels katholiek, deels openbaar, klassen zaten door het gebouw heen verdeeld en veel vakken werden samen gevolgdquote:Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat scheelt natuurlijk wel, ze zijn nog klein en kunnen nog vele kanten op. Maar uiteindelijk moeten ook zij er iets van maken in de samenleving en vind ik dus niet dat ze totaal gescheiden moeten leven zoals op een moslimschool, waar het allemaal mee begon.
Flauw hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, het zal wel joh... Dan zetten we Henkie later gewoon op de Hemelrijken op die basisschool. Gaat helemaal goed komen.
Geen idee, ik heb deze studie gekozen met het idee dat ik geen idee had wat ik ermee wilde en na drie jaar ben je echt niet veel verder hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef gurlie het volgende:
[..]
Goed om te weten, dat scheelt vast een hoop ja.Woordenboek, check.
Een medestander.![]()
Je zit in het derde jaar? Wat wil je er mee gaan doen?
Ja dan heb je nog niks aan een gratis telefoon.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet nee. Ik zag wel een los navigatie apparaat van Mio voor ¤169 bij Zercom in Ehv.
Dat vind ik dan alweer een veel betere oplossing. Maar naar mijn mening mogen ze alle religiescholen wel afschaffen, krijg je alleen maar hommeles van.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het enige nadeel van een moslimschool is, dat je daar alleen maar kinderen uit andere landen naar toe zult zien gaan, omdat de Islam nu eenmaal geen westerse religie is en autochtone Nederlanders hun kinderen ook niet naar een islamitische school zullen sturen. Maar een combischool lijkt me wel wat, dat was het Karregat in Eindhoven vroeger ook. Deels katholiek, deels openbaar, klassen zaten door het gebouw heen verdeeld en veel vakken werden samen gevolgd![]()
Dan mogen ze ook wel wat meer dingen afschaffen, krijg je ook hommeles van.. Maar ik vind wel idd dat er iets aan gedaan moet worden, want het is ook nadelig voor die kinderen...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan alweer een veel betere oplossing. Maar naar mijn mening mogen ze alle religiescholen wel afschaffen, krijg je alleen maar hommeles van.
dat zei ik 200 posts geleden ook al en toen sprak je me tegenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan alweer een veel betere oplossing. Maar naar mijn mening mogen ze alle religiescholen wel afschaffen, krijg je alleen maar hommeles van.
Ja, je doet hetzelfde als Gurlie. Het ging niet om de privileges en dergelijken, het gaat erom dat als jij vind dat 10 marokkaantjes die de hele dag om Henkie aan het yalla'en, puta'en, je weets'en en de boeken zijn geen invloed hebben op dat kutkind maar een docente die voor de klas domme fouten maakt wel. Natuurlijk hebben minder slimme kinderen in een 100% autochtone klas ook extra aandacht nodig. Het is wel ff een ander verhaal als de helft van de klas zoveel extra aandacht nodig heeft, dan wel doordat die kinderen niet zo slim zijn, dan wel doordat ze niet normaal nederlands kunnen en die taalachterstand overbrengen aan de rest dat je eigen kind lekker de hele dag aan het tekenen is links achterin de klas.quote:
Ja dat was wel de reden waarom Engelse taal en cultuur bij mij af viel, je kunt er niet zo heel erg veel me behalve onderwijs of vertalen. Of je moet meer richting cultuur gaan. De studie an sich is wel leuk lijkt me.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb deze studie gekozen met het idee dat ik geen idee had wat ik ermee wilde en na drie jaar ben je echt niet veel verder hoorMaar ik zit te twijfelen tussen de onderzoeksmaster Medieval Studies in Utrecht of een master Medieval and Early Modern Studies in Canterbury en dan nog ff mijn lesbevoegdheid voor de handigheid.
Maar dan wil ik daarna misschien nog wel een studie doen, maarja... dat zien we dan wel weer
Nee ik zei dat er op christelijke scholen minder met religie gedaan wordt.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zei ik 200 posts geleden ook al en toen sprak je me tegen
Ja, dat vind ik ook, en ik kan nu een heel lang verhaal neer gaan plempen om uit te leggen dat je dat uit mijn vorige 40 posts ook wel had kunnen halen, maar daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, je doet hetzelfde als Gurlie. Het ging niet om de privileges en dergelijken, het gaat erom dat als jij vind dat 10 marokkaantjes die de hele dag om Henkie aan het yalla'en, puta'en, je weets'en en de boeken zijn geen invloed hebben op dat kutkind maar een docente die voor de klas domme fouten maakt wel. Natuurlijk hebben minder slimme kinderen in een 100% autochtone klas ook extra aandacht nodig. Het is wel ff een ander verhaal als de helft van de klas zoveel extra aandacht nodig heeft, dan wel doordat die kinderen niet zo slim zijn, dan wel doordat ze niet normaal nederlands kunnen en die taalachterstand overbrengen aan de rest dat je eigen kind lekker de hele dag aan het tekenen is links achterin de klas.
Dat is mijn punt. Ik vind dat er niets mis is met allochtone kinderen in een klas. Maar wel met mate en goed geregeld. Goed geregeld is onmogelijk in het huidige onderwijsstelsel. Met mate is blijkbaar ook niet altijd mogelijk. Gaat mijn keuze toch echt naar een school met met mate allochtone kinderen en zet ik ze wel degelijk niet graag neer in een tweede basisschool variant van het Floor Evers.
Hee ho laat mij buiten de echtelijke ruzie graag.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, je doet hetzelfde als Gurlie. Het ging niet om de privileges en dergelijken, het gaat erom dat als jij vind dat 10 marokkaantjes die de hele dag om Henkie aan het yalla'en, puta'en, je weets'en en de boeken zijn geen invloed hebben op dat kutkind maar een docente die voor de klas domme fouten maakt wel. Natuurlijk hebben minder slimme kinderen in een 100% autochtone klas ook extra aandacht nodig. Het is wel ff een ander verhaal als de helft van de klas zoveel extra aandacht nodig heeft, dan wel doordat die kinderen niet zo slim zijn, dan wel doordat ze niet normaal nederlands kunnen en die taalachterstand overbrengen aan de rest dat je eigen kind lekker de hele dag aan het tekenen is links achterin de klas.
Dat is mijn punt. Ik vind dat er niets mis is met allochtone kinderen in een klas. Maar wel met mate en goed geregeld. Goed geregeld is onmogelijk in het huidige onderwijsstelsel. Met mate is blijkbaar ook niet altijd mogelijk. Gaat mijn keuze toch echt naar een school met met mate allochtone kinderen en zet ik ze wel degelijk niet graag neer in een tweede basisschool variant van het Floor Evers.
Ik heb het ook nergens gehad over je kind op een uitschotschool zetten knaasquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef bleiblei het volgende:
Ideale situatie is een mooi verspreide maatschappij met precies overal evenveel slimme, domme, witte, gele, paarse en bruine kindertjes zodat alle scholen een mooie middenmoot zijn. Geen religies op school. Alles mooi verdeeld.
Helaas niet mogelijk. Jammer dan. Ga ik in ieder geval Henkie niet op een uitschotschool zetten. Hoe politiek correct je ook wil zijn.
Jij legt mij dingen in de mond die ik ook niet zegquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, en ik kan nu een heel lang verhaal neer gaan plempen om uit te leggen dat je dat uit mijn vorige 40 posts ook wel had kunnen halen, maar daar heb ik geen zin in.
Echt, grom, je legt me zelfs dingen in de mond die ik niet eens gezegd heb.
Ik ga maar even weg van de pc denk ik.
Uitschotschool = Enorm allochtone schoolquote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het ook nergens gehad over je kind op een uitschotschool zetten knaas![]()
Maar met Engels kan je wel heel veel, dat maakt de keuze ook wat lastig, ligt erg aan je minor, je kunt ook de communicatiekant en kantoorkant enzo op, maar dat wil ik allemaal niet. Veel bedrijven vinden iemand die goed Engels kan toch wel erg handig... Verder kun je ook de taalkant opgaan, dus hoe de taal in elkaar zit, je kunt onderwijskunde kant op, dus lesmethodes maken en je bemoeien met Engels onderwijs. Je kunt ook terecht bij uitgevers enzo, maar ook idd vertalen en lesgeven. Wat ik wil gaan doen is wat meer stoffig en ik hoop dan ook terecht te komen bij iets van een museum of in een archief of gewoon onderzoek doen of gewoon op de universiteit zelf... Maar dat is utopie ...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja dat was wel de reden waarom Engelse taal en cultuur bij mij af viel, je kunt er niet zo heel erg veel me behalve onderwijs of vertalen. Of je moet meer richting cultuur gaan. De studie an sich is wel leuk lijkt me.
Medieval, middeleeuws toch? En wat wil je daar dan mee doen?
Mits je genoeg geld hebt is dat natuurlijk ook nog een optie, gewoon nog iets studeren, ben je wel goed Engels onderlegd.
Ik hou al opquote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
laat maar. tot morgen.
Dat is inderdaad een betere indruk dan die ik kreeg op de open dag in Utrecht. Daar vertelden ze dat de twee richtingen toch voornamelijk vertaling en onderwijs waren. En inderdaad eventueel met invulling van je minor. Maar dan kun je het ook omdraaien en een studie kiezen en iets met Engels erbij gaan doen. Onderwijs heb ik dus echt totaal helemaal niks mee, dus dat is niet aan mij besteed. Ik wil wel graag mijn Engelse kennis wat uitbreiden maar hoop dat dus eigenlijk naast een studie te kunnen doen, of in een Engelstalige master maar dat is dan ineens wel veel misschien.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar met Engels kan je wel heel veel, dat maakt de keuze ook wat lastig, ligt erg aan je minor, je kunt ook de communicatiekant en kantoorkant enzo op, maar dat wil ik allemaal niet. Veel bedrijven vinden iemand die goed Engels kan toch wel erg handig... Verder kun je ook de taalkant opgaan, dus hoe de taal in elkaar zit, je kunt onderwijskunde kant op, dus lesmethodes maken en je bemoeien met Engels onderwijs. Je kunt ook terecht bij uitgevers enzo, maar ook idd vertalen en lesgeven. Wat ik wil gaan doen is wat meer stoffig en ik hoop dan ook terecht te komen bij iets van een museum of in een archief of gewoon onderzoek doen of gewoon op de universiteit zelf... Maar dat is utopie ...
IB-groep en ouders zijn liev voor meEn tweede studie kan tegelijk met part-time baan
En studiekeuze was bij mij ook wegstrepen wat stom was idd
Wat ik kan onderzoeken is meer literatuur als ik Medieval Studies doe en cultuur van toen en vergelijkingen trekken met geschiedenis, kunst etc.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef bleiblei het volgende:
Wat kan je dan onderzoeken, Inu?
Vind het maar "raar", onderzoek op gebied van een taal voor een niet de taal-native-sprekende.
Volgensmij kun je binnen het WO bijna alles wel koppelen aan onderzoek.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat ik kan onderzoeken is meer literatuur als ik Medieval Studies doe en cultuur van toen en vergelijkingen trekken met geschiedenis, kunst etc.
Voor Taalkunde doe je meer onderzoek of naar uitspraak, dus fonologie, of je kunt onderzoek doen naar de opbouw van taal, grammaticaal en syntaxis, of taalgebruik, of taalverwerving en dan kun je per onderwerp ook weer duizenden kanten op. Je hoeft er niet per se native speaker voor te zijn natuurlijk, het is gewoon theorie waar je het over hebt in zo'n onderzoek.
Wat de meeste mensen kiezen is idd vertaling en onderwijs, maar Interculturele Communicatie is ook errug populair. Moet je maar eens kijken op www.let.uu.nl/engels of www.let.uu.nl/studiepunt daar staan volgens mij wel wat dingen op over master die je kunt doen. En anders www.uu.nl/masterquote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een betere indruk dan die ik kreeg op de open dag in Utrecht. Daar vertelden ze dat de twee richtingen toch voornamelijk vertaling en onderwijs waren. En inderdaad eventueel met invulling van je minor. Maar dan kun je het ook omdraaien en een studie kiezen en iets met Engels erbij gaan doen. Onderwijs heb ik dus echt totaal helemaal niks mee, dus dat is niet aan mij besteed. Ik wil wel graag mijn Engelse kennis wat uitbreiden maar hoop dat dus eigenlijk naast een studie te kunnen doen, of in een Engelstalige master maar dat is dan ineens wel veel misschien.
Stoffig en museum kan inderdaad ook erg leuk zijn, of gewoon verder gaan met wetenschappelijk onderzoek. Ik heb wel wat met stoffig en musea en boeken enzo.
Logisch natuurlijk, je kunt ook deeltijd studeren bij een tweede studie want dan kun je met je eerste studie wel een fatsoenlijke baan vinden.
Zo ben ik nu ook een studie aan het kiezen ja, gewoon wegstrepen.
Ah okee... Ik snep.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat ik kan onderzoeken is meer literatuur als ik Medieval Studies doe en cultuur van toen en vergelijkingen trekken met geschiedenis, kunst etc.
Voor Taalkunde doe je meer onderzoek of naar uitspraak, dus fonologie, of je kunt onderzoek doen naar de opbouw van taal, grammaticaal en syntaxis, of taalgebruik, of taalverwerving en dan kun je per onderwerp ook weer duizenden kanten op. Je hoeft er niet per se native speaker voor te zijn natuurlijk, het is gewoon theorie waar je het over hebt in zo'n onderzoek.
Ik zal eens kijken, thanks.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen kiezen is idd vertaling en onderwijs, maar Interculturele Communicatie is ook errug populair. Moet je maar eens kijken op www.let.uu.nl/engels of www.let.uu.nl/studiepunt daar staan volgens mij wel wat dingen op over master die je kunt doen. En anders www.uu.nl/master
* Inu gaat naar huis, lekker pannekoekjes schranzen met vriendjeliev
de jankerd!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef gurlie het volgende:
Oh Flow, die Nokia heeft geen navigatie he?
Schattig kind was je, huilen omdat je buurman stinkt.
Erika Eleniakquote:Op woensdag 11 april 2007 17:11 schreef amaranta het volgende:
Baywatch snolletje bij Tyra Banks nu. Ze is een beetje aangekomen. Elena Eleniak ofzoiets.
Joehoe!!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef febster het volgende:
Ik heb een kamer per 1 mei (definitief dit keer)
gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef febster het volgende:
Ik heb een kamer per 1 mei (definitief dit keer)
Dank je, moet ik de komende 19 dagen naast werken en tentamens maken/leren nog wel belachelijk veel doenquote:
Yep boven de nachtwinkel, 3e verdieping aan de achterkant. 200 meter van stratum, dus dat wordt kruipenquote:
Hey, je krijgt per 1 mei de sleutel he, je hoeft niet 1 mei al klaar te zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef febster het volgende:
[..]
Dank je, moet ik de komende 19 dagen naast werken en tentamens maken/leren nog wel belachelijk veel doenmaar het wordt wel erggg tof
Gaat me ook niet lukkenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey, je krijgt per 1 mei de sleutel he, je hoeft niet 1 mei al klaar te zijn![]()
Lezen ze mee?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:31 schreef febster het volgende:
[..]
Gaat me ook niet lukken, maar halverwege mei wil ik er toch zeker wel in, hoe eerder hoe beter
(bedoel ik niet bot tov mijn ouders, die zijn ergg tof
)
Nee maar voordat de rest hier denkt dat ik kut ouders heb ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lezen ze mee?
Nee, dat snap ik, moet je ook niet te lang mee wachten, anders verspil je alleen maar huur. Het is ook maar 1 kamer, daar heb je misschien 2-3 dagen werk aan
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, grom, je legt me zelfs dingen in de mond die ik niet eens gezegd heb.
Ik ga maar even weg van de pc denk ik.
Niet drinken met een aapje in je buik.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef amaranta het volgende:
aaaaaaargh, een kwartier geleden was ik nog fit. En nu ben ik alweer zo lam als een aap.
Ik haat zwanger zijn. GRRRRR
Neem een breinaald.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:35 schreef amaranta het volgende:
aaaaaaargh, een kwartier geleden was ik nog fit. En nu ben ik alweer zo lam als een aap.
Ik haat zwanger zijn. GRRRRR
Maar ik heb net wel een uur plankgas gesport...quote:Op woensdag 11 april 2007 18:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Niet drinken met een aapje in je buik.![]()
Een baby eet ze als een rupsje op.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ik heb net wel een uur plankgas gesport...
Ergens onder de baby zitten toch nog buikspieren
buikspieren ónder de baby?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ik heb net wel een uur plankgas gesport...
Ergens onder de baby zitten toch nog buikspieren
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:03 schreef amaranta het volgende:
Ah en over plm 5 maanden ga ik gruwelijk tuinbroeken dragen zoals die chick van de pfaffs![]()
En zakken enzo.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
past je pik toevallig ook in dr uitlaat???
quote:
Deze is leukerquote:
Wat een mooi kruisje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef Crash_Override007 het volgende:
[..]
Deze is leuker[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
Zou het daar door komen?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef gurlie het volgende:
Mijn keel begint dik aan te voelen.
Ik wil niet ziek worden.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]Wiskunde, you gotta love it
.
Ik heb ooit een Dikkie Dik vertaling gemaakt bij Grieks.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:52 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
Use the radioactive ooze.
Ik heb wel droge dingen ingevuld tijdens overhoringen, proefwerken, examens en tentamens. Maar zo geniaal droog helaas niet.
Kreeg je daar punten voor?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Dikkie Dik vertaling gemaakt bij Grieks.
Alleen in aanzien geloof ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kreeg je daar punten voor?
[afbeelding]
En dan zeggen dat ik tuig benquote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef gurlie het volgende:
Toen ik besloten had niet langer door te gaan met Grieks en Latijn werd ik best wel tuig in die lessen. We hadden bijvoorbeeld een keer voor de les Grieks een les verzorging gehad met condooms over neplullen schuiven. Meegenomen en allemaal in zijn tas gestopt, hopend op gênante momenten in de koffiekamer.
Boefjequote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef gurlie het volgende:
Toen ik besloten had niet langer door te gaan met Grieks en Latijn werd ik best wel tuig in die lessen. We hadden bijvoorbeeld een keer voor de les Grieks een les verzorging gehad met condooms over neplullen schuiven. Meegenomen en allemaal in zijn tas gestopt, hopend op gênante momenten in de koffiekamer.
Asoquote:Op donderdag 12 april 2007 00:07 schreef FlowDesign het volgende:
Ik had in mijn server een 2 jaar oud Asus wifi pci-kaartje. Die deed het niet echt geweldig. 2 maanden geleden had ik een directionele antenne gehaald, daar werd het soms iets beter van maar stabiel was het zeker niet. Vorige week had ik een nieuwer model wifi pci-kaartje van Asus gekocht in de hoop dat die beter zou zijn. Niet dus en wat bleek, met die directionele antenne werd het er eerder slechter dan beter op. Dus ik het 2 jaar oude wifi kaartje in de nieuwe verpakking gedaan. Antenne terug in de verpakking gedaan. Zag er allemaal nog heel netjes uit. Ingeleverd bij de winkel en ik kreeg voor beide producten de nieuwprijs terug![]()
Daarvoor in de plaats een kaartje van Linksys meegenomen en dus ook nog 20 euro retour. En het nieuwe Asus kaartje op Marktplaats gezet.
gooi die dyno uitdraai eens online, ben benieuwd naar je koppelkrommequote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef Mex_ het volgende:
Net met de Elise de bank op geweest, zeer mooie score, 140,4pk/204Nm (krukaspk's)![]()
Daarom heb ik zo'n grote uitlaatquote:Op woensdag 11 april 2007 21:03 schreef amaranta het volgende:
Morgen even inscannen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gooi die dyno uitdraai eens online, ben benieuwd naar je koppelkromme![]()
Daar hebben ze ook shirtjes vanquote:
Dat snap ik dan weer niet. Hoe duur zijn die David & Goliath shirtjes?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook shirtjes vanAlleen de kwaliteit van het shirtje is een beetje jammer...
Goedemorgen btw
Ja, zoiets... best duur idd en ik heb altijd het idee met die shirtjes dat als je ze 1 keer wast dat ze dan dusdanig gekrompen zijn dat je ze niet meer aankan. Ik vind ze ook gewoon ernstig te kort btwquote:Op donderdag 12 april 2007 09:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Hoe duur zijn die David & Goliath shirtjes?
40 euro?
Hoe moeilijk is het dan om ff Fruit of the Loom shirtje te gebruiken als basis. Die dingen kosten ook maar 6 dollar ofzo. En dan heb je een goed shirt waar je op print.
Enneuh, goedemorgen allemaal! Lunch gaat weer niet door.
Collega zit in Den Bosch ipv. Amsterdam.
Blergh, poepstad. Daar heb ik stage gelopen, in zo'n mooi betonnen gebouw zoals de rest van Almere er ook uitzietquote:
'quote:Op donderdag 12 april 2007 09:58 schreef Inu het volgende:
[..]
Blergh, poepstad. Daar heb ik stage gelopen, in zo'n mooi betonnen gebouw zoals de rest van Almere er ook uitziet
Ik werd al depri in de trein.. al die mensen...Maar ik kwam altijd voor de spits (om 7 uur de trein vanuit Utrecht) dus dan valt het wel mee, dan slaapt Almere nogquote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
'
De eerste keer dat ik hier kwam was met OV. Ik werd al depressief toen ik de trein uitstapte.
Dat meeeeeeen je nietquote:Op donderdag 12 april 2007 09:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet. Hoe duur zijn die David & Goliath shirtjes?
40 euro?
Hoe moeilijk is het dan om ff Fruit of the Loom shirtje te gebruiken als basis. Die dingen kosten ook maar 6 dollar ofzo. En dan heb je een goed shirt waar je op print.
Enneuh, goedemorgen allemaal! Lunch gaat weer niet door.
Collega zit in Den Bosch ipv. Amsterdam.
Frikandellen voor lunch?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat meeeeeeen je niet
Wat een stel frikandellen zeg
Sigaretje SQ?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
Graaaaah, ik wil rokenEn ook weer niet
Naja, niet helemaal, ik hoor hier tenslotte 2 dagen per week te zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef febster het volgende:
BB dus je zit nu voor jan doedel in Almere?
Almere-Stad neem ik aan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, niet helemaal, ik hoor hier tenslotte 2 dagen per week te zitten.
Nou, da's net het punt, ik heb het niet volgehouden... dus ik moet nu weer opnieuw door de lijdenswegquote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi zo, bikkel
Vind het knap dat jij het zo volhoudt.
Hmmmm, dat is minder.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, da's net het punt, ik heb het niet volgehouden... dus ik moet nu weer opnieuw door de lijdensweg![]()
![]()
Lijkt mij idd enorm moeilijk om van die verslaving (maakt trouwens niet uit welke verslaving, ze zijn allemaal verslavendquote:Op donderdag 12 april 2007 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
kennis: roken is slecht voor mij!
Houding: ik wil roookuhhhh
gedrag: ik blijf stijf op mijn stoel zitten
Juh, is ook zo, daarom zijn het ook verslavingen. En het zit allemaal tussen de oortjesquote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt mij idd enorm moeilijk om van die verslaving (maakt trouwens niet uit welke verslaving, ze zijn allemaal verslavend) af te komen.
Moet ik ook nog doen, zit op graszoden te wachten. Wil vanmiddag ook nog weg dus ik hoop dat ze zo eens afkomen met die dingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juh, is ook zo, daarom zijn het ook verslavingen. En het zit allemaal tussen de oortjes
Ik denk dat ik maar even ga tuinieren zo
Favo bloemen van DuchessX.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef febster het volgende:
Tulpen zijn echt
Ik ga zo in de tuin leren denk ik
idd, ze komen altijd laatquote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen, zit op graszoden te wachten. Wil vanmiddag ook nog weg dus ik hoop dat ze zo eens afkomen met die dingen.
Ik kan niet kiezen tussen tulpen en gerbera'squote:
Me2, maar de geur van tulpen (ik duik met mijn neus echt er helemaal inquote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen tulpen en gerbera's
Maar eigenlijk hou ik van alle bloemen![]()
Ik heb een enorme sering in mijn achtertuin, die ruikt naar fris wasgoed, dat is echtquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef febster het volgende:
[..]
Me2, maar de geur van tulpen (ik duik met mijn neus echt er helemaal in) das voor mij echt een teken ven lente/mooi weer
Geloof me, dat heb ik na 3 jaar een een paar maanden nog steedsquote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat ook zo erg is, ik VOEL me nog steeds een roker. Zelfs als ik een half jaar niet rook ben ik nog een roker. En ik kan me dan ook vreselijk opnaaien als er van die fanatieke niet-rokers aan komen met van die opmerkingen als: alle rokers moeten dood etc. Dan kan ik ze bijna aanvliegen. En dat snappen ze dan weer niet, want: "jij rookt toch niet?" Maar ik zal me altijd meer met rokers dan met niet-rokers verbonden voelen
Gelukkig, het gaat dus nooit overquote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geloof me, dat heb ik na 3 jaar een een paar maanden nog steeds.
Ik zit binnenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb een enorme sering in mijn achtertuin, die ruikt naar fris wasgoed, dat is echt![]()
![]()
Maar hij bloeit nog niet![]()
Kom er eens uit dan, luie donderquote:Op donderdag 12 april 2007 12:19 schreef r8ality het volgende:
D'r ligt nog steeds iemand in mijn bed.
Onzin. Moest er vroeg uit en muts had geen zin om naar huis te fietsen. Wie ben ik dan om te zeggen dat ze dan toch naar huis moet?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik zei toch dat Joost geen enkele escapade waar een persoon van het vrouwelijk geslacht bij is betrokken voor zich kan houden!
Vandaag drie vingers?
Geen een vinger dusquote:Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onzin. Moest er vroeg uit en muts had geen zin om naar huis te fietsen. Wie ben ik dan om te zeggen dat ze dan toch naar huis moet?.
Nope.quote:
Hebben ze daar fietsen?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Onzin. Moest er vroeg uit en muts had geen zin om naar huis te fietsen. Wie ben ik dan om te zeggen dat ze dan toch naar huis moet?.
Ga der eens neuken, als een echte man.quote:
Arme studenten hebben altijd fietsen. En wij 2 auto'squote:Op donderdag 12 april 2007 12:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Hebben ze daar fietsen?![]()
Hoe heet ze? * Inu lekker laat
Febster, zet jezelf nou eens niet zo voor lulquote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef febster het volgende:
[..]
Ga der eens neuken, als een echte man.
Mensen die mij niet kennen, beetje jammerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Febster, zet jezelf nou eens niet zo voor lul.
Ha! Ik heb gister een fiets op straat gevonden, dus nu heb ik wel 2 fietsen!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Arme studenten hebben altijd fietsen. En wij 2 auto's.
Natalie.
Of jij zet jezelf een beetje voor lul door constant te komen melden dat er niks gebeurd is en dat haar handen op een kilometer afstand van jouw pielemuis zijn geblevenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Febster, zet jezelf nou eens niet zo voor lul.
Heet dat tegenwoordig "vinden"?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ha! Ik heb gister een fiets op straat gevonden, dus nu heb ik wel 2 fietsen!![]()
Ik vond het ook al verdacht.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig "vinden"?![]()
Gras dat bloeitquote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef gurlie het volgende:
Ahh, het gras in de tuin begint te bloeien!
Ik heb de neiging om het er nu eigenhandig uit te gaan rukken!
*hatsjie!
Helaas heeft ze wel gelijk... Hooikoortspatienten (waaronder ikquote:
Jij had nog niet meegekregen dat onze tuin een grote teringzooi is?quote:
Jawel, wel meegekregen.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef gurlie het volgende:
[..]
Jij had nog niet meegekregen dat onze tuin een grote teringzooi is?
We gaan hem binnenkort helemaal opnieuw inrichten. Terras enzo. Maar nu begint het gras te bloeien en als ik ergens niet tegen kan is het dat wel.
SPAM!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:46 schreef bleiblei het volgende:
Reclame maakt: http://www.hkwadraatservice.nl/.
Jupquote:Op donderdag 12 april 2007 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Owja, ik moet de dokter nog bellen voor een herhaalrecept.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:44 schreef febster het volgende:
[..]
Helaas heeft ze wel gelijk... Hooikoortspatienten (waaronder ik) hebben last van de graspollen als dat in "bloei" staat
Gelukkig heb ik daar een fijn paardemiddel tegen (terfenadine) en dat werkt als gegoten
Febster was in zijn vorige leven:quote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef febster het volgende:
[..]
Me2, maar de geur van tulpen (ik duik met mijn neus echt er helemaal in) das voor mij echt een teken ven lente/mooi weer
vriendjeliev woont elders?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Juphij is denk ik aan de kant gegooid door een luie student omdat hij een lekker band had, dus nu is hij in gijzeling in mijn achtertuin
Kan vriendjeliev zichzelf ook vervoeren in Utrecht
Wij zoúden vorig jaar beginnen met de tuin. En het jaar daarvoor. En daarvoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Owja, ik moet de dokter nog bellen voor een herhaalrecept.
Jullie waren vorig jaar toch begonnen met de tuin Gurlie?
Iets met heule grote tegels enzo.
Dus als je van de geur van bloemen houdt spoor je niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Febster was in zijn vorige leven:Een bij. De eerste hippie op aarde. Albert Einstein
*doorhalen wat niet van toepassing is.
Ik ben allergisch voor pollen etc. Hooikoorts dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, wel meegekregen.
Volgens mij ben ik de enige op de hele wereld die geen hooikoorts heeft en nergens allergisch voor is (behalve voor mosselen, maar dat vind ik niet tellen)
Spoor Joep ff aan om het wat sneller op te eten danquote:Op donderdag 12 april 2007 12:39 schreef gurlie het volgende:
Ahh, het gras in de tuin begint te bloeien!
Ik heb de neiging om het er nu eigenhandig uit te gaan rukken!
*hatsjie!
Zaadquote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor pollen etc. Hooikoorts dus.
En voor katten en vast nog een hoop andere beesten.
Oh en ik heb eczeem omdat het weer zo warm wordt.
Joep iesch huisschaap?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Spoor Joep ff aan om het wat sneller op te eten dan![]()
Hehequote:Op donderdag 12 april 2007 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Febster was in zijn vorige leven:Een bij. De eerste hippie op aarde. Albert Einstein
Ikke hooikoorts (wordt minder) huisstofmijt (ook maar half) en katten (maar das alleen bij bepaalde kattenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor pollen etc. Hooikoorts dus.
En voor katten en vast nog een hoop andere beesten.
Oh en ik heb eczeem omdat het weer zo warm wordt.
Figuresquote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef febster het volgende:
Overigens was mijn pa pas een hippie, die leek meer op een wit soort Bob Marley
Jullie hebben meer knijnen nodigquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef gurlie het volgende:
[..]
Joep iesch knijn.
En hij is druk bezig.
Een bij, weet je hoe fucking hard je dan moet werken voor 1 seizoen, om vervolgens helemaal uitgeput dood te gaan omdat je toch geen nut meer hebtquote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe
Een bij lijkt me op zich wel relaxed om te zijn, beetje rondvliegen, beetje stuifmeel transporteren, beetje lamballen op/in een bloem, heerlijk toch
Overigens was mijn pa pas een hippie, die leek meer op een wit soort Bob Marley
De buren van m'n ouders hebben 2 bokken (of geiten) in de achtertuin staanquote:
Das ook vreemd, een allergische reactie maar die wel meteen weg is.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zaad
Ik krijg trouwens wel jeuk en rode vlekken waar mijn huid het gras raakt in de zomer, maar zodra ik opsta is dat binnen 5 minuten weg![]()
Hoe vet is datquote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De buren van m'n ouders hebben 2 bokken (of geiten) in de achtertuin staan![]()
Die niesen wel grappig.![]()
Is goed, maar dan krijg je ook 20 kilo lichaamsvet meequote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Das ook vreemd, een allergische reactie maar die wel meteen weg is.
Ruilen?
Ik neuk nu ook zelden en vermaak me prima dus als bij, met een stuk minder hormonen, moet me dat ook wel lukkenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een bij, weet je hoe fucking hard je dan moet werken voor 1 seizoen, om vervolgens helemaal uitgeput dood te gaan omdat je toch geen nut meer hebt
En daarnaast ben je dan een mannetjesbij, en darren neuken OF 1 keer en gaan daarna dood, OF helemaal nooit en gaan meteen dood![]()
Zal ik nu alvast mijn veto uitspreken?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed, maar dan krijg je ook 20 kilo lichaamsvet mee![]()
ik heb een fiets gekocht voor 30 euro (jaja, bij de Gemeente Tilburgquote:Op donderdag 12 april 2007 12:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Juphij is denk ik aan de kant gegooid door een luie student omdat hij een lekker band had, dus nu is hij in gijzeling in mijn achtertuin
Kan vriendjeliev zichzelf ook vervoeren in Utrecht
Haal een vrouwtje en dan hebben we er in no time een dozijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jullie hebben meer knijnen nodig
Nee, dan laat maar.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is goed, maar dan krijg je ook 20 kilo lichaamsvet mee![]()
Welk veto?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zal ik nu alvast mijn veto uitspreken?![]()
Poesquote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef febster het volgende:
[..]
Ik neuk nu ook zelden en vermaak me prima dus als bij, met een stuk minder hormonen, moet me dat ook wel lukken
Maar dolfijn lijkt me ook wel wat, of poes
Als ik 20 kg zwaarder ben is dat ook niet gezond meer hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Met het bewijs dat vrouwen hun uiterlijk belangrijker vinden dan hun gezondheidGeweldig
das wiet jongen, dat zijn geen tulpenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef febster het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dat er met een paar maandjes vanaf trainenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Als ik 20 kg zwaarder ben is dat ook niet gezond meer hoor.
we wachten nu op het commentaar van onze razende reporter en eerlijkheid himself: Bleiblei.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*mental note: verjaardagscadeau = konijnquote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef gurlie het volgende:
[..]
Haal een vrouwtje en dan hebben we er in no time een dozijn.
Ik ruik al sinds ik een klein jongetje aan tulpen en toen rookte ik nog geen wiet (nu ook niet overigensquote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
das wiet jongen, dat zijn geen tulpen
Heeft ie honger?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef febster het volgende:
Zooow, 2 GB voor mijn Macbookje besteld
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat bb tegen inu in gaat?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
we wachten nu op het commentaar van onze razende reporter en eerlijkheid himself: Bleiblei.
kom er maar in BB!
Nog leuker: 3 vrouwtjeskonijnen halenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*mental note: verjaardagscadeau = konijn![]()
dan heb je gewoon een gestolen viets gekochtquote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik heb een fiets gekocht voor 30 euro (jaja, bij de Gemeente Tilburg) en een fiets gekregen van de buurman
.
De tijger heeft er wel genoeg aan, maar de komende luipaard rent een stukje sneller met 2GB in zijn maagjequote:
ruik je ook aan slipjes? dan verwijs ik you graag naar gedragenslipjes.euquote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ruik al sinds ik een klein jongetje aan tulpen en toen rookte ik nog geen wiet (nu ook niet overigens)
Ik wel, maar ik word er niet geil vanquote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ruik je ook aan slipjes? dan verwijs ik you graag naar gedragenslipjes.eu
Ja dus niet he... Ik hoop trouwens zo dat ik later niet zo'n vage hippie word die in een wigwam in een bos gaat wonen met 5 vrouwen en die dan van de "natuur gaan leven' zoals ik laatst op tv zagquote:
Waag het niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*mental note: verjaardagscadeau = konijn![]()
Ik ben meer van slipjes uittrekken en dan ruiken aan een ander soort bloemquote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ruik je ook aan slipjes? dan verwijs ik you graag naar gedragenslipjes.eu
In het bos kan Feb zijn macbook niet opladenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef febster het volgende:
[..]
Ja dus niet he... Ik hoop trouwens zo dat ik later niet zo'n vage hippie word die in een wigwam in een bos gaat wonen met 5 vrouwen en die dan van de "natuur gaan leven' zoals ik laatst op tv zag
Nee hoor, legaal door de Diamantgroep (Tilburgse Ergon) van een paal af getrokken waar de fiets niet hoorde te staan en vervolgens niet opgehaald door de rechtmatige eigenaar. Dat ze dat doen is inderdaad te debiel voor woorden maar hij is niet op illegale wijze verkregenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan heb je gewoon een gestolen viets gekocht
Had ie ook niet gedaan hoor, heeft ze zelf gedaanquote:Op donderdag 12 april 2007 13:12 schreef bleiblei het volgende:
...
Net als de fiets van Inu overigens. Had die gozert dat ding maar niet over het hek moeten mikken.
Niej! Ik had verkeerd geleest!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ie ook niet gedaan hoor, heeft ze zelf gedaan
Told you so FUFR
Houd je nagels nog ff ingetrokkenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ie ook niet gedaan hoor, heeft ze zelf gedaan
Told you so FUFR
Valt wel mee hoor, ik denk dat je me verkeerd begrijptquote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Houd je nagels nog ff ingetrokken![]()
geen schatquote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik word er niet geil van
Hoeveel eurocent krijg je eigenlijk per klik?
Ah, dus het is meer inlikkerijquote:Op donderdag 12 april 2007 13:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen schat![]()
die site is een van de 4600 sites van mijn investor..
quote:
Que?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef FUFR het volgende:
ben nu even aan het uitflippen tegen de kpn
krijg alvast mijn mobiele rekening terugbetaald wegens wanprestatie..
Flip, er liggen hier nog cdtjes op je te wachten!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef FUFR het volgende:
ben nu even aan het uitflippen tegen de kpn
krijg alvast mijn mobiele rekening terugbetaald wegens wanprestatie..
Gohquote:Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef febster het volgende:
Hmm in de zon zitten met je laptop lijkt leuk, alleen je ziet echt geen moer
Jup, Dordrechtquote:
Net als mijn broertje, als je courgette zegt staat zijn nekhaar al overeindquote:Op donderdag 12 april 2007 13:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, Dordrecht
En ik ben nergens allergisch voorMoet alleen kotsen van snoskommers/courgette
Nooooooo.... Nu heb je niet meer zunne toffe franse schuurquote:Op donderdag 12 april 2007 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
zo, de klimop van de buren is al afgeremd![]()
Knipscharen heersen
ik zou vandaag telefeunlijnen krijgenquote:
niet als je zoon ultramodern en o zo makkelijk spiegelscherm hebt..quote:Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef febster het volgende:
Hmm in de zon zitten met je laptop lijkt leuk, alleen je ziet echt geen moer
ik weet het en hoop daar morgen eindelijk es voor langs te wippen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Flip, er liggen hier nog cdtjes op je te wachten!
arbocontroles ookquote:Op donderdag 12 april 2007 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
zo, de klimop van de buren is al afgeremd![]()
Knipscharen heersen
jawel hoor, er hing helemaal geen klimop over de schuurquote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nooooooo.... Nu heb je niet meer zunne toffe franse schuur.
Ja dat heb ik dus ook, heel handig binnen, buiten in de zon iets minder handigquote:Op donderdag 12 april 2007 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet als je zoon ultramodern en o zo makkelijk spiegelscherm hebt..
had mijn Toshiba ook, had je buiten nix aan.
Hup naar buiten met dat beestquote:Op donderdag 12 april 2007 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
En Zoë zit me heldhaftig aan te moedigen van achter het raam![]()
Ik ben lief geweest ja! Hij lag midden op straat en ik heb hem opgeruimdquote:Op donderdag 12 april 2007 13:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, legaal door de Diamantgroep (Tilburgse Ergon) van een paal af getrokken waar de fiets niet hoorde te staan en vervolgens niet opgehaald door de rechtmatige eigenaar. Dat ze dat doen is inderdaad te debiel voor woorden maar hij is niet op illegale wijze verkregen.
Net als de fiets van Inu overigens. Had die gozert dat ding maar niet over het hek moeten mikken.
Ow, Inu, fietsen jatten is not done.
Als een fiets ergens een maand verdwaald staat mag je em wmb. zo meenemen. Een fiets die door iemand is neergezet meenemen is gewoon laf. (En verder ga ik hier maar niet op in
. Wordt het zo saai en langdradig van
)
mijn vrouw vond enkele maanden geleden een soort lazyboy op straat.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben lief geweest ja! Hij lag midden op straat en ik heb hem opgeruimdIk vind dit geen jatten, moet je hem maar niet weggooien... en waarschijnlijk wordt ie wel een keer teruggejat hoor
Door de schimmel of lagen er gewoon meerdere?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn vrouw vond enkele maanden geleden een soort lazyboy op straat.
sterker nog, ze kon gewoon kiezen welke kleur ze wilde vinden![]()
Ook naar buiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:12 schreef FlowDesign het volgende:
[Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.]
Met zulk weer! Belachelijk!![]()
Heeft ze vast niet tot 3 uur smiddags op gezetenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn vrouw vond enkele maanden geleden een soort lazyboy op straat.
sterker nog, ze kon gewoon kiezen welke kleur ze wilde vinden![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:30 schreef FlowDesign het volgende:
"Ik wordt"
Ik dacht dat jij dat nooit fout deed?
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij kan wel een kleurtje gebruiken ja![]()
Die het niet doet bedoel je? Heb je daar een topic geleden nog over horen lopen zeikenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:38 schreef FlowDesign het volgende:
Iemand nog interesse in een Asus Wifi pci-kaartje?
Je zus heeft het bedacht?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:42 schreef Inu het volgende:
Argh, wij gaan als kadootje voor mijn ouders een portret laten maken van ons drietjes (broer, zus en ik) en nu heeft mn zus een fotograaf uitgezocht ergens in de buurt van Amersfoort, want in Utrecht was er niks leuks... *zucht* en die stomme portretten zijn ook nog eens loeiduur en ik vind het niet eens een leuk kado... Echt belachelijk![]()
Ja, daarom vind ik het ook wat minder... moet ik naar zo'n nepvrolijke foto kijken boven de eettafel als ik bij mn ouders eet... Niet echt heel veel behoefte aan maar ja..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:55 schreef bleiblei het volgende:
als wij dat doen durf ik niet te zeggen waar dat portret van ons weggemoffeld gaat worden.
Ik heb het trouwens gevonden in SAP. Jay!
Geloof me, je ouders vinden het een superkadoquote:Op donderdag 12 april 2007 14:42 schreef Inu het volgende:
Argh, wij gaan als kadootje voor mijn ouders een portret laten maken van ons drietjes (broer, zus en ik) en nu heeft mn zus een fotograaf uitgezocht ergens in de buurt van Amersfoort, want in Utrecht was er niks leuks... *zucht* en die stomme portretten zijn ook nog eens loeiduur en ik vind het niet eens een leuk kado... Echt belachelijk![]()
Hij dóet het wel. Hij is immers splinternieuw.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:41 schreef febster het volgende:
[..]
Die het niet doet bedoel je? Heb je daar een topic geleden nog over horen lopen zeiken
Als het om een foto gaat vind ik het nog net kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, je ouders vinden het een superkado
Het is gewoon een kutding.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij dóet het wel. Hij is immers splinternieuw.![]()
Hij voldoet alleen niet aan mijn hoge eisen. Dat is heel iets anders![]()
Ik hoop het, anders sta ik helemaal voor niks voor paal... Mijn moeder weet ook hoe ontzettend kotserig ik zo'n foto's vind, dus dan mag ze het wel exra leuk vindenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me, je ouders vinden het een superkado
Ik heb het ook een keer gedaan en mijn moeder heeft de hele dag glunderend van trots met die lijst rondgelopen. Er waren 100 gasten![]()
Dat lag toch meer aan die gare antenne van SMC hoor, met de originele doet ie het best goedquote:Op donderdag 12 april 2007 15:05 schreef gurlie het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutding.
Probeer die mensen eens niet af te zetten, foei.
Nou, hup, verpatsen dan.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat lag toch meer aan die gare antenne van SMC hoor, met de originele doet ie het best goed
Daarom doe ik het toch ook? Ik sputter alleen een beetjequote:Op donderdag 12 april 2007 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap het niet, het gaat er toch om dat je je ouders een kado geeft waar je HEN blij mee maakt, niet dat je iets geeft wat je zelf ook graag zou willen hebben?
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 12 april 2007 15:22 schreef r8ality het volgende:
Haar handen hebben allang aan mijn pielemuis gezeten.
Waarom typ ik dit?
om dezelfde reden als dat je typt dat ze naast je op bed heeft gelegen, dat ze in je bed slaapt, dat je eerst 1 en toen 2 vingers in haar kut mocht steken en dat je haar hebt gezoend op het strandquote:Op donderdag 12 april 2007 15:22 schreef r8ality het volgende:
Haar handen hebben allang aan mijn pielemuis gezeten.
Waarom typ ik dit?
Geintje, Joost, ik bedoel het echt niet gemeenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef r8ality het volgende:
SQ, bij jou kijk ik standaard al naar de PI, en anders verzin ik er wel 1.
Maar fijn, ik hou me kop wel. Maar dan mag de rest ook niet meer klef doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |