abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 16:23:36 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_48220164
vorige: Eindhoven 1029 - The Return of the Inu

Spamcrew:

Halmstad heeft ook een keer 2 vingers in een kut gestoken hoor: r8ality
Geldroppenaar leipe kiep? : Febster
Eindhovenaar zonder knoflook bij het ontbijt: Flowdesign
Goirlenarin voelt zich verheven: gurlie
Eindhovenaar met Frot Sierrot Kapot: daNpy
Helmondse mocromattie: ArTiC
Eindhovenaar met hersenloze garnaal: Mex_
Eindhovense met kunstbloemen in een vaassie: Amaranta
Helmonder kan wel OT, als ie maar wil: Blueman
Eindhovense communicatiemedewerkster: Ingridh007
Eindhovenaar met PS3: bleiblei
Eindhovense mocromattie: Stormqueen
Breugelnaar chemisch gelukkig?: Juup©
Breugelse limburgse: DuchessX
Eindhovenaar met mocromattie dochtertje swa: FUFR
Eindhovenaar twee fliet oollog en dlie loempia's: Gr8W8
Utrecht schijnt nog te leven: Inu
disclaimer
pi_48220204
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja maar dat is bij alle talen toch? Woorden leren doe ik uit principe niet, je krijgt een veel betere vocabulaire door er gewoon mee bezig te zijn, lezen, schrijven en luisteren. Is wel logisch he, dat je niveau er op vooruit is gegaan als je Engels studeert.
Nja, mn niveau is meer vooruit gegaan door mijn essays (niet de inhoud, maar dat ze in het engels en op dat niveau moesten) en luisteren naar engels. Het engels van een vriendin die ook colleges heeft in het engels is beter dan die gewoon in het nederlands les krijgt...

Maar op een middelbare school heb je te grote verschillen, want ook al zitten ze op eenzelfde niveau, ze hoeven niet allemaal goed te zijn in engels, dus kun je dat ook niet verwachten in hun werkstukken.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:24:36 #3
15869 gr8w8
Better by design.
pi_48220205
Naar knoflook of kokos dan he.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_48220225
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef bleiblei het volgende:
Neej, ik denk eerlijk waar dat als je je kind in een groep van import turkjes en marokjes zet waarvan de ouders geen Nederlands of zeer gebrekkig Nederlands (waardoor ze thuis gewoon omschakelen naar hun nativetaal) spreken je er toch wel redelijk vanuit kan gaan dat je kind dat overneemt en je op een gegeven moment uitscheld voor hoer maar dan in het marokkaans omdat die vriendjes dat ook allemaal doen. Natuurlijk is het niet altijd zo. Maar zeer waarschijnlijk wel.
Vooral bij kleine kinderen is de omgeving natuurlijk cruciaal. Die nemen echt alles over. En ik ben van mening dat wij genoeg doen voor de allochtone gemeenschap, het moet van twee kanten komen natuurlijk. Ze krijgen de kansen hier, die moeten ze dan ook aannemen en niet zeuren dat ze ook nog een aparte school willen hebben omdat de Nederlandse variant niet goed genoeg zou zijn. Je mag hier wonen, werken, er is sociale zorg. Daar mogen ze dan ook wel wat voor doen en fatsoenlijk Nederlands leren spreken en de kinderen gewoon mengen in de Nederlandse samenleving, en niet dat "we zijn zo zielig en willen dit en dat ook nog".

Mijn ietwat ongenuanceerde bijdrage. Want er zijn er ook die wel willen natuurlijk, maar die worden belemmerd door hun luie medeallochtonen.
pi_48220253
Oh Flow, die Nokia heeft geen navigatie he?

Schattig kind was je, huilen omdat je buurman stinkt.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:26:17 #6
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_48220284
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En dat zeg je vanuit je eigen ervaring?
Want de personen die hier WEL op een mocroschool hebben gezeten kunnen je dat allemaal tegen spreken
Dus een docent heeft wel invloed op de ontwikkeling van je kinderen maar die 30 kinderen die erbij zitten niet .
Owkeeeee....
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef gurlie het volgende:

[..]

Vooral bij kleine kinderen is de omgeving natuurlijk cruciaal. Die nemen echt alles over. En ik ben van mening dat wij genoeg doen voor de allochtone gemeenschap, het moet van twee kanten komen natuurlijk. Ze krijgen de kansen hier, die moeten ze dan ook aannemen en niet zeuren dat ze ook nog een aparte school willen hebben omdat de Nederlandse variant niet goed genoeg zou zijn. Je mag hier wonen, werken, er is sociale zorg. Daar mogen ze dan ook wel wat voor doen en fatsoenlijk Nederlands leren spreken en de kinderen gewoon mengen in de Nederlandse samenleving, en niet dat "we zijn zo zielig en willen dit en dat ook nog".

Mijn ietwat ongenuanceerde bijdrage. Want er zijn er ook die wel willen natuurlijk, maar die worden belemmerd door hun luie medeallochtonen.
Naja, dat eerste dus .
pi_48220287
Ik vond allochtoonse kindjes erg leuk en boeiend op de basisschool. Die andere cultuur vond ik maar al te interessant hoor... Alleen er waren er gewoon weinig bij mij op school of in de buurt.
pi_48220309
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Inu het volgende:

[..]

Nja, mn niveau is meer vooruit gegaan door mijn essays (niet de inhoud, maar dat ze in het engels en op dat niveau moesten) en luisteren naar engels. Het engels van een vriendin die ook colleges heeft in het engels is beter dan die gewoon in het nederlands les krijgt...

Maar op een middelbare school heb je te grote verschillen, want ook al zitten ze op eenzelfde niveau, ze hoeven niet allemaal goed te zijn in engels, dus kun je dat ook niet verwachten in hun werkstukken.
Nee dat is waar, in je studie kies je er natuurlijk echt voor en verwacht men dat je ook groeit. Dat kan op een middelbare school niet van iedereen verwacht worden.
Ik zou ook best een deel colleges in het Engels willen, is goed voor je taalontwikkeling denk ik.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:27:13 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_48220326
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus een docent heeft wel invloed op de ontwikkeling van je kinderen maar die 30 kinderen die erbij zitten niet .
Owkeeeee....
[..]

Naja, dat eerste dus .
Nee, dat zeg ik dus niet, magoe.
Ik vind het gewoon sneu dat alles wat allochtoon is meteen als een zware kutinvloed wordt gezien.
disclaimer
  woensdag 11 april 2007 @ 16:27:27 #10
36431 bleiblei
pi_48220336
Mijn engels is overigens om te huilen.
Misschien moet ik daar eens aan werken .
pi_48220348
Ik voel me niet verheven hoor, ik ben gewoon wars van sommige dingen.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:28:27 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_48220384
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef Inu het volgende:
Ik vond allochtoonse kindjes erg leuk en boeiend op de basisschool. Die andere cultuur vond ik maar al te interessant hoor... Alleen er waren er gewoon weinig bij mij op school of in de buurt.
Allochtoonse kindjes bestaan niet Inu, allochtone kinderen wel

[/taalnazi]
disclaimer
pi_48220388
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef gurlie het volgende:

[..]

Nee dat is waar, in je studie kies je er natuurlijk echt voor en verwacht men dat je ook groeit. Dat kan op een middelbare school niet van iedereen verwacht worden.
Ik zou ook best een deel colleges in het Engels willen, is goed voor je taalontwikkeling denk ik.
Is leuk ja, maar moet je wel echte Engelse colleges krijgen en niet van die mensen die hun Nederlands omgooien naar Engels met een dusdanig accent dat ze niet meer te verstaan zijn en ze het uiteindelijk toch beter in het Nederlands kunnen doen... maar veel boeken zijn ook in het Engels, dus dat krijg je toch wel mee.

Wat ga je doen na je examens dan?
pi_48220401
tpg

ik meld me meteen af, ik moet ff bepalen waar hier het oosten is zodat ik mijn kleedje goed neer kan leggen en in gebed kan gaan
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_48220445
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon sneu dat alles wat allochtoon is meteen als een zware kutinvloed wordt gezien.
Nee dat is het niet, het is alleen een overgroot deel die het verpesten voor het deel dat er wel wat voor wil doen. Er worden tegenwoordig zoveel kansen gecreeërd maar door zo weinig allochtonen aangepakt. Moet je maar eens naar het CWI gaan oid, alsof je de grens over gaat. En ze komen allemaal een uitkering aanvragen.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:29:43 #16
36431 bleiblei
pi_48220450
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Neej, jaah, dat maak jij der van. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat als je een kind hebt. En de school waar hij of zij op zit komen steeds meer allochtonen op, dat je daar niet blij mee bent ivm. bovenstaande.

Kijk, het is BS om je kind direct van een school af te trekken als er een Ahmed bij komt. Imho is dat juist goed.
Maar ik zou het niet zien zitten als van de 30 kinderen er 10 allochtonen met een enorme taalachterstand zijn met eigen privileges omdat ze moslim zijn.
pi_48220479
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:27 schreef bleiblei het volgende:
Mijn engels is overigens om te huilen.
Misschien moet ik daar eens aan werken .
Joe doe thet in a coursus or someting.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:30:53 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_48220506
quote:

[..]

Mja, en toch heb ik dat als kind totaal niet zo ervaren hoor.
De marokkanen spraken wel eens arabisch, maar dan vnl. onderling. Ik weet na 6 jaar met minstens 8 marokkanen in de klas te hebben gezeten "nog geen woord Arabisch eigenlijk. Ik heb geen druppel van hun "vreemde" of "vervelende" gewoontes overgenomen. Ik vond wel hun eten lekker en hun kerken mooi.
Het zijn maar kinderen he
disclaimer
pi_48220509
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Allochtoonse kindjes bestaan niet Inu, allochtone kinderen wel

[/taalnazi]
Ach, helemaal politiek correct zijn het autochtone kinderen met een buitenculturele achtergrond ofzoiets toch?
pi_48220573
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Inu het volgende:

[..]

Is leuk ja, maar moet je wel echte Engelse colleges krijgen en niet van die mensen die hun Nederlands omgooien naar Engels met een dusdanig accent dat ze niet meer te verstaan zijn en ze het uiteindelijk toch beter in het Nederlands kunnen doen... maar veel boeken zijn ook in het Engels, dus dat krijg je toch wel mee.

Wat ga je doen na je examens dan?
Ja nee daar heb je gelijk in, dat helpt ook niet. Maar inderdaad veel lectuur is tegenwoordig in het Engels, zeker op de uni. Kan alleen wel lastig zijn denk ik soms omdat het echt gerichte literatuur is, vaktaal, lastige terminologie enzo.

Daar was ik nog mee bezig. Ik ben er nog niet helemaal uit.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:32:40 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_48220584
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:29 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Neej, jaah, dat maak jij der van. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat als je een kind hebt. En de school waar hij of zij op zit komen steeds meer allochtonen op, dat je daar niet blij mee bent ivm. bovenstaande.

Kijk, het is BS om je kind direct van een school af te trekken als er een Ahmed bij komt. Imho is dat juist goed.
Maar ik zou het niet zien zitten als van de 30 kinderen er 10 allochtonen met een enorme taalachterstand zijn met eigen privileges omdat ze moslim zijn.
Die kinderen hebben geen privileges "omdat ze moslim zijn"
Ik kreeg ook minder begeleiding dan kinderen die niet zo goed waren op school. Ik kon het zelf ook prima.
Als ik later een kind krijg dat ook veel moeite heeft met leren zou ik het ook fijn vinden als ze extra aandacht kregen boven de "slimmere" kinderen.
disclaimer
pi_48220593
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De marokkanen spraken wel eens arabisch, maar dan vnl. onderling. Ik weet na 6 jaar met minstens 8 marokkanen in de klas te hebben gezeten "nog geen woord Arabisch eigenlijk. Ik heb geen druppel van hun "vreemde" of "vervelende" gewoontes overgenomen. Ik vond wel hun eten lekker en hun kerken mooi.
"Yalla" ken ik! Dat is zoiets als "kom, we gaan" of "snel". Egyptische reisleider is liev soms

En ze hebben ook lekkere snoepjes En het is erg lollig als je oppaskind een van hun dochters aanziet voor een jongen, omdat ze de naam niet verstaat en het meisje kort haar had
  woensdag 11 april 2007 @ 16:33:07 #23
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48220614
quote:
Oh Flow, die Nokia heeft geen navigatie he?

Schattig kind was je, huilen omdat je buurman stinkt.
Voor zover ik weet niet nee. Ik zag wel een los navigatie apparaat van Mio voor ¤169 bij Zercom in Ehv.
Age of fruity enlightenment!
pi_48220659
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja nee daar heb je gelijk in, dat helpt ook niet. Maar inderdaad veel lectuur is tegenwoordig in het Engels, zeker op de uni. Kan alleen wel lastig zijn denk ik soms omdat het echt gerichte literatuur is, vaktaal, lastige terminologie enzo.

Daar was ik nog mee bezig. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Ze apen veel na hoor die boeken, dus als je er eentje hebt gehad kun je de rest ook wel volgen En woordenboek doet wonderen

Ja, het is kut he dat kiezen Moet nu een master kiezen en na het drama van een studie kiezen krijg ik het nu dus nog een keer *grmbl*
pi_48220660
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat scheelt natuurlijk wel, ze zijn nog klein en kunnen nog vele kanten op. Maar uiteindelijk moeten ook zij er iets van maken in de samenleving en vind ik dus niet dat ze totaal gescheiden moeten leven zoals op een moslimschool, waar het allemaal mee begon.
pi_48220755
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef Inu het volgende:

[..]

Ze apen veel na hoor die boeken, dus als je er eentje hebt gehad kun je de rest ook wel volgen En woordenboek doet wonderen

Ja, het is kut he dat kiezen Moet nu een master kiezen en na het drama van een studie kiezen krijg ik het nu dus nog een keer *grmbl*
Goed om te weten, dat scheelt vast een hoop ja. Woordenboek, check.

Een medestander.
Je zit in het derde jaar? Wat wil je er mee gaan doen?
  woensdag 11 april 2007 @ 16:36:07 #27
36431 bleiblei
pi_48220760
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die kinderen hebben geen privileges "omdat ze moslim zijn"
Ik kreeg ook minder begeleiding dan kinderen die niet zo goed waren op school. Ik kon het zelf ook prima.
Als ik later een kind krijg dat ook veel moeite heeft met leren zou ik het ook fijn vinden als ze extra aandacht kregen boven de "slimmere" kinderen.
Naja, het zal wel joh... Dan zetten we Henkie later gewoon op de Hemelrijken op die basisschool. Gaat helemaal goed komen .
  woensdag 11 april 2007 @ 16:36:58 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_48220791
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:34 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja dat scheelt natuurlijk wel, ze zijn nog klein en kunnen nog vele kanten op. Maar uiteindelijk moeten ook zij er iets van maken in de samenleving en vind ik dus niet dat ze totaal gescheiden moeten leven zoals op een moslimschool, waar het allemaal mee begon.
Nee, het enige nadeel van een moslimschool is, dat je daar alleen maar kinderen uit andere landen naar toe zult zien gaan, omdat de Islam nu eenmaal geen westerse religie is en autochtone Nederlanders hun kinderen ook niet naar een islamitische school zullen sturen. Maar een combischool lijkt me wel wat, dat was het Karregat in Eindhoven vroeger ook. Deels katholiek, deels openbaar, klassen zaten door het gebouw heen verdeeld en veel vakken werden samen gevolgd
disclaimer
  woensdag 11 april 2007 @ 16:37:17 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_48220808
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Naja, het zal wel joh... Dan zetten we Henkie later gewoon op de Hemelrijken op die basisschool. Gaat helemaal goed komen .
Flauw hoor.
disclaimer
pi_48220849
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef gurlie het volgende:

[..]

Goed om te weten, dat scheelt vast een hoop ja. Woordenboek, check.

Een medestander.
Je zit in het derde jaar? Wat wil je er mee gaan doen?
Geen idee, ik heb deze studie gekozen met het idee dat ik geen idee had wat ik ermee wilde en na drie jaar ben je echt niet veel verder hoor Maar ik zit te twijfelen tussen de onderzoeksmaster Medieval Studies in Utrecht of een master Medieval and Early Modern Studies in Canterbury en dan nog ff mijn lesbevoegdheid voor de handigheid.

Maar dan wil ik daarna misschien nog wel een studie doen, maarja... dat zien we dan wel weer
pi_48220858
idd, wie noemt zijn kind nou henkie
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_48220879
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:33 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet nee. Ik zag wel een los navigatie apparaat van Mio voor ¤169 bij Zercom in Ehv.
Ja dan heb je nog niks aan een gratis telefoon.
pi_48220943
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, het enige nadeel van een moslimschool is, dat je daar alleen maar kinderen uit andere landen naar toe zult zien gaan, omdat de Islam nu eenmaal geen westerse religie is en autochtone Nederlanders hun kinderen ook niet naar een islamitische school zullen sturen. Maar een combischool lijkt me wel wat, dat was het Karregat in Eindhoven vroeger ook. Deels katholiek, deels openbaar, klassen zaten door het gebouw heen verdeeld en veel vakken werden samen gevolgd
Dat vind ik dan alweer een veel betere oplossing. Maar naar mijn mening mogen ze alle religiescholen wel afschaffen, krijg je alleen maar hommeles van.
pi_48220996
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef gurlie het volgende:

[..]

Dat vind ik dan alweer een veel betere oplossing. Maar naar mijn mening mogen ze alle religiescholen wel afschaffen, krijg je alleen maar hommeles van.
Dan mogen ze ook wel wat meer dingen afschaffen, krijg je ook hommeles van.. Maar ik vind wel idd dat er iets aan gedaan moet worden, want het is ook nadelig voor die kinderen...
  woensdag 11 april 2007 @ 16:42:04 #35
149959 SQ
snelle trees
pi_48221040
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef gurlie het volgende:

[..]

dat zei ik 200 posts geleden ook al en toen sprak je me tegen
disclaimer
  woensdag 11 april 2007 @ 16:42:36 #36
36431 bleiblei
pi_48221058
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Flauw hoor.
Ja, je doet hetzelfde als Gurlie. Het ging niet om de privileges en dergelijken, het gaat erom dat als jij vind dat 10 marokkaantjes die de hele dag om Henkie aan het yalla'en, puta'en, je weets'en en de boeken zijn geen invloed hebben op dat kutkind maar een docente die voor de klas domme fouten maakt wel. Natuurlijk hebben minder slimme kinderen in een 100% autochtone klas ook extra aandacht nodig. Het is wel ff een ander verhaal als de helft van de klas zoveel extra aandacht nodig heeft, dan wel doordat die kinderen niet zo slim zijn, dan wel doordat ze niet normaal nederlands kunnen en die taalachterstand overbrengen aan de rest dat je eigen kind lekker de hele dag aan het tekenen is links achterin de klas.

Dat is mijn punt. Ik vind dat er niets mis is met allochtone kinderen in een klas. Maar wel met mate en goed geregeld. Goed geregeld is onmogelijk in het huidige onderwijsstelsel. Met mate is blijkbaar ook niet altijd mogelijk. Gaat mijn keuze toch echt naar een school met met mate allochtone kinderen en zet ik ze wel degelijk niet graag neer in een tweede basisschool variant van het Floor Evers.
pi_48221075
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef Inu het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb deze studie gekozen met het idee dat ik geen idee had wat ik ermee wilde en na drie jaar ben je echt niet veel verder hoor Maar ik zit te twijfelen tussen de onderzoeksmaster Medieval Studies in Utrecht of een master Medieval and Early Modern Studies in Canterbury en dan nog ff mijn lesbevoegdheid voor de handigheid.

Maar dan wil ik daarna misschien nog wel een studie doen, maarja... dat zien we dan wel weer
Ja dat was wel de reden waarom Engelse taal en cultuur bij mij af viel, je kunt er niet zo heel erg veel me behalve onderwijs of vertalen. Of je moet meer richting cultuur gaan. De studie an sich is wel leuk lijkt me.
Medieval, middeleeuws toch? En wat wil je daar dan mee doen?

Mits je genoeg geld hebt is dat natuurlijk ook nog een optie, gewoon nog iets studeren, ben je wel goed Engels onderlegd.
pi_48221114
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat zei ik 200 posts geleden ook al en toen sprak je me tegen
Nee ik zei dat er op christelijke scholen minder met religie gedaan wordt. Die mogen van mij ook weg hoor.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:45:23 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_48221171
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ja, je doet hetzelfde als Gurlie. Het ging niet om de privileges en dergelijken, het gaat erom dat als jij vind dat 10 marokkaantjes die de hele dag om Henkie aan het yalla'en, puta'en, je weets'en en de boeken zijn geen invloed hebben op dat kutkind maar een docente die voor de klas domme fouten maakt wel. Natuurlijk hebben minder slimme kinderen in een 100% autochtone klas ook extra aandacht nodig. Het is wel ff een ander verhaal als de helft van de klas zoveel extra aandacht nodig heeft, dan wel doordat die kinderen niet zo slim zijn, dan wel doordat ze niet normaal nederlands kunnen en die taalachterstand overbrengen aan de rest dat je eigen kind lekker de hele dag aan het tekenen is links achterin de klas.

Dat is mijn punt. Ik vind dat er niets mis is met allochtone kinderen in een klas. Maar wel met mate en goed geregeld. Goed geregeld is onmogelijk in het huidige onderwijsstelsel. Met mate is blijkbaar ook niet altijd mogelijk. Gaat mijn keuze toch echt naar een school met met mate allochtone kinderen en zet ik ze wel degelijk niet graag neer in een tweede basisschool variant van het Floor Evers.
Ja, dat vind ik ook, en ik kan nu een heel lang verhaal neer gaan plempen om uit te leggen dat je dat uit mijn vorige 40 posts ook wel had kunnen halen, maar daar heb ik geen zin in.

Echt, grom, je legt me zelfs dingen in de mond die ik niet eens gezegd heb.
Ik ga maar even weg van de pc denk ik.
disclaimer
  woensdag 11 april 2007 @ 16:45:37 #40
36431 bleiblei
pi_48221180
Ideale situatie is een mooi verspreide maatschappij met precies overal evenveel slimme, domme, witte, gele, paarse en bruine kindertjes zodat alle scholen een mooie middenmoot zijn. Geen religies op school. Alles mooi verdeeld.

Helaas niet mogelijk. Jammer dan. Ga ik in ieder geval Henkie niet op een uitschotschool zetten. Hoe politiek correct je ook wil zijn.
pi_48221182
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Hee ho laat mij buiten de echtelijke ruzie graag.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:47:26 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_48221268
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef bleiblei het volgende:
Ideale situatie is een mooi verspreide maatschappij met precies overal evenveel slimme, domme, witte, gele, paarse en bruine kindertjes zodat alle scholen een mooie middenmoot zijn. Geen religies op school. Alles mooi verdeeld.

Helaas niet mogelijk. Jammer dan. Ga ik in ieder geval Henkie niet op een uitschotschool zetten. Hoe politiek correct je ook wil zijn.
Ik heb het ook nergens gehad over je kind op een uitschotschool zetten knaas
disclaimer
  woensdag 11 april 2007 @ 16:47:54 #43
36431 bleiblei
pi_48221285
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook, en ik kan nu een heel lang verhaal neer gaan plempen om uit te leggen dat je dat uit mijn vorige 40 posts ook wel had kunnen halen, maar daar heb ik geen zin in.

Echt, grom, je legt me zelfs dingen in de mond die ik niet eens gezegd heb.
Ik ga maar even weg van de pc denk ik.
Jij legt mij dingen in de mond die ik ook niet zeg .
Dit hierboven roep ik al vanaf mijn eerste post.

In deze discussie .
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb het ook nergens gehad over je kind op een uitschotschool zetten knaas
Uitschotschool = Enorm allochtone school .
  woensdag 11 april 2007 @ 16:50:08 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_48221368
laat maar. tot morgen.
disclaimer
pi_48221384
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef gurlie het volgende:

[..]

Ja dat was wel de reden waarom Engelse taal en cultuur bij mij af viel, je kunt er niet zo heel erg veel me behalve onderwijs of vertalen. Of je moet meer richting cultuur gaan. De studie an sich is wel leuk lijkt me.
Medieval, middeleeuws toch? En wat wil je daar dan mee doen?

Mits je genoeg geld hebt is dat natuurlijk ook nog een optie, gewoon nog iets studeren, ben je wel goed Engels onderlegd.
Maar met Engels kan je wel heel veel, dat maakt de keuze ook wat lastig, ligt erg aan je minor, je kunt ook de communicatiekant en kantoorkant enzo op, maar dat wil ik allemaal niet. Veel bedrijven vinden iemand die goed Engels kan toch wel erg handig... Verder kun je ook de taalkant opgaan, dus hoe de taal in elkaar zit, je kunt onderwijskunde kant op, dus lesmethodes maken en je bemoeien met Engels onderwijs. Je kunt ook terecht bij uitgevers enzo, maar ook idd vertalen en lesgeven. Wat ik wil gaan doen is wat meer stoffig en ik hoop dan ook terecht te komen bij iets van een museum of in een archief of gewoon onderzoek doen of gewoon op de universiteit zelf... Maar dat is utopie ...

IB-groep en ouders zijn liev voor me En tweede studie kan tegelijk met part-time baan

En studiekeuze was bij mij ook wegstrepen wat stom was idd
  woensdag 11 april 2007 @ 16:53:49 #46
36431 bleiblei
pi_48221526
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
laat maar. tot morgen.
Ik hou al op mopperkontje
  woensdag 11 april 2007 @ 16:54:30 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_48221557
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik hou al op mopperkontje
PM.
disclaimer
  woensdag 11 april 2007 @ 16:54:31 #48
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_48221558
Naar MyCom en dan naar huis enzo
Age of fruity enlightenment!
  woensdag 11 april 2007 @ 16:54:55 #49
36431 bleiblei
pi_48221573
Wat kan je dan onderzoeken, Inu?
Vind het maar "raar", onderzoek op gebied van een taal voor een niet de taal-native-sprekende .
pi_48221596
Over slecht Engels gesproken... mijn collega net: Only the telephoniste is here

Duss...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')