We have an addertje.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef falloutboy het volgende:
Vind het raar dat je moet betalen om te verdienen. Beetje gaar.
Want?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef Gutz het volgende:
Zo nep als het maar kan zijn
Riiiiightquote:Met deze succesformule verdient u eenvoudig 250 ¤ į 500 ¤ per dag
7 dagen per week, of het aantal dagen dat u werkt
Want anders zou iedereen in relatief korte tijd en erg makkelijk heel erg rijk kunnen worden.quote:
In je dromen zeker, kutoplichter.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Commensaal het volgende:
Ik heb me daar 2 maanden geleden aangemeld, nu al 3225 euro binnen
Als je het werk goed doet stromen de opdrachten binnen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef woutabest het volgende:
[..]
In je dromen zeker, kutoplichter.
Vertel ons eens.. wat zit er in zo'n pakket? Hoe gaat het te werk? Haal ons eens overquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Als je het werk goed doet stromen de opdrachten binnen hoor.
jij betaalt voor een pakketquote:
vertel eens wat meer dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Commensaal het volgende:
Ik heb me daar 2 maanden geleden aangemeld, nu al 3225 euro binnen
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Ben jij eigennaar van die site ofzo? wtfquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Leg even het principe uit en waaraan je verdient en van wie dat geld komt en wat het werk precies inhoud.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
wtf loopt iedereen te zeuren nouquote:Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ben jij eigennaar van die site ofzo? wtfEigenlijk zou ik je aan moeten geven maar helaas is dit gesprek op fok niet genoeg bewijs.
Waarom zou je benieuwd zijn naar iets dat niet eens kan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wtf loopt iedereen te zeuren nou
ik ben wel benieu8wd naar de ervaring
Nee daar is het internet voorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Commensaal het volgende:
Sarcasme werkt zonder smilies niet zo goed geloof ik.
ik ook!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wtf loopt iedereen te zeuren nou
ik ben wel benieu8wd naar de ervaring
Je kan ook proberen dat tel. nr. te bellen dat onderaan staatquote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef Ultralaser het volgende:
Ik heb mijzelf net geregistreerd maar heb dus geen pakketje gehad ok wel 15 euri lichter maar wel duidelijkheid. Je krijgt dus helemaal niks gewoon! Maar goed weet het huis adres van de domein naam houder dus vanavond even langs om mijn 15 euro terug te halen.
Je moet eerst 15 euro dokken voor je iets krijgt. Ergo na die 15 euro krijg je nooit meer iets te horen van ze en over een aantal weken is de website wegquote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef falloutboy het volgende:
Ik snap het niet.. hij lijkt me allemaal best geinig ( vraag me niet hoe ik hier in godsnaam op gekomen ben ) .. maar wat is hier het addertje onder het gras? Vind het raar dat je moet betalen om te verdienen. Beetje gaar.
kllikkerdeklik
even geduld hebben, misschien komt het nog.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef Ultralaser het volgende:
Ik heb mijzelf net geregistreerd maar heb dus geen pakketje gehad ok wel 15 euri lichter maar wel duidelijkheid. Je krijgt dus helemaal niks gewoon! Maar goed weet het huis adres van de domein naam houder dus vanavond even langs om mijn 15 euro terug te halen.
site is van januari, vrij nieuw, maar wel al een paar maandjesquote:Op woensdag 11 april 2007 16:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Je moet eerst 15 euro dokken voor je iets krijgt. Ergo na die 15 euro krijg je nooit meer iets te horen van ze en over een aantal weken is de website weg
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Je kan ook proberen dat tel. nr. te bellen dat onderaan staat![]()
Site blijft natuurlijk online tot men 1000 klachten ofzo heeft (1000x15 euroquote:Op woensdag 11 april 2007 16:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
site is van januari, vrij nieuw, maar wel al een paar maandjes
word je ook niet echt wijzer van hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef mschol het volgende:
http://www.internetoplich(...)B.cgi?num=1172409761
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef ImTheBase het volgende:
http://www.25europermail.nl.tt/
Er bestaan leuke kloontjes
hoe kun je nou -50 cent uitbetalenquote:20-Feb-2007 Betaling Aan robert sikkel Voltooid Details -¤0,50 EUR
quote:Getuigenis:
"Wauw, ik was op zoek naar een thuiswerk bijverdienste en stond er wel sceptisch tegenover. Ik heb al verschillende bijverdiensten geprobeerd, die je dan ook nog eens vragen ZWARE investeringen te doen?! Ik ben op zoek naar een bijverdienste, niet om zelf geld uit te geven?? Ik heb het er toch op gewaagd en besloot dadelijk van start te gaan en het trainingspakket aan te schaffen. Wel ik kan je zeggen dat het de beste investering is die ik tot nu toe gedaan heb. Ik verwerk nu gemiddeld 15 mails per dag. Afgelopen maand heb ik maar liefst 6000 euro bijverdient!
Groeten"
D. Devries
Antwerpen
quote:Getuigenis
"Wauw, ik was op zoek naar een bijverdienste en stond er wel sceptisch tegenover. Ik heb al verschillende bijverdiensten geprobeerd, die je dan ook nog eens vragen ZWARE investeringen te doen?! Ik ben op zoek naar een bijverdienste, niet om zelf geld uit te geven! Ik heb het er toch op gewaagd en besloot dadelijk van start te gaan en het Startpakket aan te schaffen. Wel ik kan je zeggen dat het de beste investering is die ik tot nu toe gedaan heb. Ik verwerk nu gemiddeld 5 mails per dag. Afgelopen maand heb ik maar liefst 3750 euro bijverdiend!"
D. de Vries
Antwerpen
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[..]
hoe kun je nou -50 cent uitbetalen
"quote:16-Feb-2007 Betaling Aan Franz Spangler Voltooid Details -¤5,00 EUR
die link in 2de post...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
word je ook niet echt wijzer van hoor
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:47 schreef Ultralaser het volgende:
Daarom ik ben 15 euri lichter maar mag daarvoor misschien vanavond lekker uit mijn dak gaan altijd heerlijk. En die commensaal is ook een oplichter want hij zegt dat het wel werkt.
Ik zeg tochquote:Op woensdag 11 april 2007 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
1 kost je geld
en volgens trosradar forum wordt je in de wacht gezet om vervolgens te horen dat je verbinding wordt verbroken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |