We have an addertje.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef falloutboy het volgende:
Vind het raar dat je moet betalen om te verdienen. Beetje gaar.
Want?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:19 schreef Gutz het volgende:
Zo nep als het maar kan zijn
Riiiiightquote:Met deze succesformule verdient u eenvoudig 250 ¤ á 500 ¤ per dag
7 dagen per week, of het aantal dagen dat u werkt
Want anders zou iedereen in relatief korte tijd en erg makkelijk heel erg rijk kunnen worden.quote:
In je dromen zeker, kutoplichter.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Commensaal het volgende:
Ik heb me daar 2 maanden geleden aangemeld, nu al 3225 euro binnen
Als je het werk goed doet stromen de opdrachten binnen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:25 schreef woutabest het volgende:
[..]
In je dromen zeker, kutoplichter.
Vertel ons eens.. wat zit er in zo'n pakket? Hoe gaat het te werk? Haal ons eens overquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Als je het werk goed doet stromen de opdrachten binnen hoor.
jij betaalt voor een pakketquote:
vertel eens wat meer dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:24 schreef Commensaal het volgende:
Ik heb me daar 2 maanden geleden aangemeld, nu al 3225 euro binnen
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Ben jij eigennaar van die site ofzo? wtfquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
Leg even het principe uit en waaraan je verdient en van wie dat geld komt en wat het werk precies inhoud.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Commensaal het volgende:
[..]
wtf loopt iedereen te zeuren nouquote:Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ben jij eigennaar van die site ofzo? wtfEigenlijk zou ik je aan moeten geven maar helaas is dit gesprek op fok niet genoeg bewijs.
Waarom zou je benieuwd zijn naar iets dat niet eens kan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wtf loopt iedereen te zeuren nou
ik ben wel benieu8wd naar de ervaring
Nee daar is het internet voorquote:Op woensdag 11 april 2007 16:35 schreef Commensaal het volgende:
Sarcasme werkt zonder smilies niet zo goed geloof ik.
ik ook!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wtf loopt iedereen te zeuren nou
ik ben wel benieu8wd naar de ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |