Dat is dan ook de bekrompen, respectloze en bevooroordeelde mening van een koe.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:06 schreef lcicle het volgende:
Dat ik een koe, bekrompen, respect loos en bevooroordeeld zou zijn wanneer ik iemand een jonge moeder zou vinden.
Nou ja, ik ben het echt niet met je eens in deze milagroquote:Op woensdag 11 april 2007 11:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, het is een intelligentie verschil, het niet in staat zijn te kunnen interpreteren en relativeren.
enkelen hier zitten weer eens over drie keer niets op de kast, het lijkt wel of de dames erop draaien gewoon, beledigd zijn, gekwetst zijn, verontwaardigd zijn.
ik gooi het maar op een lichte onvrede bij hun zelf, waardoor ze in verontwaardiging een afleiding vinden.
leer verdomme eens iets met een korrel zout te nemen , zeg...
ja, het gaat voor jullie vaak een stapje verder, dat blijkt welquote:Op woensdag 11 april 2007 15:42 schreef Mibos het volgende:
nee, het is een intelligentie verschil, het niet in staat zijn te kunnen interpreteren en relativeren.
En met zo'n zin vind jij dat je dat toont Milagro? Sorry nog zo'n kort lontje en ja ik reageerde ook maar dit gaat nog een stappie verder...
nee, domme muts, die 40+ is een voorbeeld over hoe je dus een opmerking compleet verkeerd kan opvatten en weer over de zeik kan raken, zoals jullie hier regelmatig doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef Mibos het volgende:
heeft hier iemand het woord 40+ in de mond genomen? Dat maak jij er zelf van hoor!!! Een 50+ kan net zo gezellig doen als iemand van 20 en andersom maar waar haal je dit vandaan als dit betrekking heeft op mij volgens jou???
neem het eens wat meer met een korreltje zout, en doe eens niet zo labiel, alles meteen op jezelf betrekkend "ik wil graag zwanger worden, maar het lukt nog niet, en dan kom jij met "oude moeders" aan"
Volgens mij ben jij nu de grootste mismieper hier maar geeft niet hoor!!!
Dan nog kan een moeder die er dan oud en verlept uit ziet in de ogen van Bass-Miss een hele lieve zorgzame moeder zijn. Om dan maar op basis van zulke uiterlijkheden medelijden te hebben met het kind dat ze komt ophalen...beetje jammer...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, het gaat voor jullie vaak een stapje verder, dat blijkt wel
men voelt zich meteen weer aangesproken als de term "oud en verlept" valt, terwijl het meer om "oud tonen" ging dan oud in jaren, en dan in die zin "oud tonen" , dat ze eens wat meer aan hun uiterlijk zouden mogen doen, je bent toch nog geen 40 of zo, maak er eens wat leuks van.
Dit is wat mij betreft onzin. Het ging juist om de opmerkingen die jonge/jongogende moeders (waaronder Bass-Miss zelf) naar hun hoofd kregen wat toch zo vervelend was. Prima, kan best vervelend zijn, maar probeer je zelf dan te weerhouden van opmerkingen puur op uiterlijkheden als je zelf zo goed weet hoe het voelt.quote:OMG milagro!!!!!!!!!!!! onnodig kwetsend naar 40+ dames, alsof je er op die leeftijd per definitie niet meer uitziet.....
oh wacht, ik ben zelf 44
neem het eens wat meer met een korreltje zout, en doe eens niet zo labiel, alles meteen op jezelf betrekkend "ik wil graag zwanger worden, maar het lukt nog niet, en dan kom jij met "oude moeders" aan"
labielo? gelukkig kan ik oprecht zeggen dat ik dat niet benquote:daar doelde ze toch helemaal niet op, joh en je kan niet rekening gaan houden met iedere meelezer , hoor, op een forum, en als ik een moeder oud eruit vind zien, dan zeg ik dat, en dat slaat dat op niemand meer dan die moeder en haar uiterlijk, niet haar leeftijd, in de zin van op welke leeftijd je zwanger moet worden of nog mag zijn.
stelletje labielo's
zo, heb je weer wat te miepen
Milagro!! Je bent moeder! Je hebt helemaal geen zin meer in neuken! Dan mag die vent daar best rekening mee houden hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
maar goed, dames, ik krijg zo leuk herenbezoek, daarvoor slik ik dus mijn dagelijkse pil, is die vraag ook weer beantwoord
Wat ben je nu aan het doen? Ik snap je opmerking niet hoor....quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Milagro!! Je bent moeder! Je hebt helemaal geen zin meer in neuken! Dan mag die vent daar best rekening mee houden hoor.
Oei, nu trap ik vast weer op de tenen van de mensen die daar nog niet aan toe zijn.![]()
Als ik iemand met een korreltje zout neem dan ben jij het wel, aangezien je vrijwel alleen in OUD komt als er wat te rellen valt, en je de OUD users weer eens lekker af kunt zeikenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
neem het eens wat meer met een korreltje zout,
Ik vind een vrouw die op haar 69e (of wat was het laatste in het nieuws) egoïstisch. Dan kan ze zich super voelen en een hele goeie moeder zijn maar als je 69 jaar bent als je kind geboren wordt weet je dus zo goed als zeker dat je kind ook weer vroegtijdig afscheid van je moet nemen en dat moet je een kind niet aandoen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ook zeker! Een moeder die zich fijn voelt en blij is met haar kind(eren) lijkt me veel belangrijker dan dat ze oud(er) of dik(ker) of wat voor uiterlijkheden dan ook is.....
Ik vind het heus niet erg dat Bass-Miss dikke of oude of verlepte moeders stom vindt, hoor. Ik vind sommige moeders ook stom en al was dat niet zo, dan mag BM dat wel vinden.quote:En ik vind het helemaal triest om te zeggen dat een kind zich wel rot zal voelen met een oude moeder of erger nog: met een dikke moeder aan de schoolpoort. Ik denk dat het veel erger is voor een kind om een moeder te hebben die dat denkt.
Niet letterlijk medelijden. En wrs vooral nooit uiten maar denken doen we allemaal. En ja, als ik bij mij op school een moddervette moeder zie lopen denk denk ik ook wel eens 'gut, die arme kinderen'.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan nog kan een moeder die er dan oud en verlept uit ziet in de ogen van Bass-Miss een hele lieve zorgzame moeder zijn. Om dan maar op basis van zulke uiterlijkheden medelijden te hebben met het kind dat ze komt ophalen...beetje jammer...
[..]
Laat je niet zo kennen opnaaienquote:Op woensdag 11 april 2007 16:21 schreef Mibos het volgende:
Nog een dingetje voor Milagro... Als jij vindt dat ik een domme muts ben hou ik jou een flinke spiegel voor en labiel ben ik al helemaal niet ouwe knerp! Einde discussie wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |