De vergelijking is misschien iets te overdreven, maar Babel is echt wel een talentje.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:43 schreef fuckbuddy het volgende:
"Ryan Babel draagt dezelfde belofte in zich mee als Ronaldinho"
Met dat artikel kan je dus ook je kont afvegen, heeft die gast zijn kop gestoten ofzo?
de wedstrijd is live op RTL 7quote:Ajax - NAC live via internet
Amsterdam, 10 apr 2007
Ajax-supporters kunnen de Ajax-wedstrijden in de tweede seizoenshelft live via internet volgen. Ajax-supporters maken kans op 20 gratis inlogcodes om de wedstrijd tegen NAC live via internet te volgen.
Planet Voetbal brengt online de kanalen van TELE2 Voetbal met live Eredivisie-voetbalwedstrijden, waaronder Ajax. Mocht je niet mee willen doen aan de prijsvraag of niet winnen, dan kun je de wedstrijd tegen betaling bekijken. Betalen kan veilig met een creditcard, via i-deal of per sms.
Ga dan naar www.planetvoetbal.nl
ajax.nl
quote:
Ja maar daarmee kan je zaterdag en zondag PSV en AZ ook zien.quote:
Wie spreekt er hier over Jenner dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
Babel is echt wel beter dan Jenner
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
Hey!
1 wedstrijd te laat iig.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
wanneer zal Babel weer eens van plan zijn om te gaan scoren. De laatste wedstrijden lijkt hij in een dip te zitten.
ik ben trouwens nieuw hier Hey!
Ja vond het ook al zo raarquote:Op woensdag 11 april 2007 17:17 schreef Riro het volgende:
Ze kunnen toch wel opzoeken in welke vakken nog wel plaatsen vrij zijn
Zolang ie niet op kan tegen 40 jarige slakken als Van Haaren zal 't nog lang durenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
wanneer zal Babel weer eens van plan zijn om te gaan scoren. De laatste wedstrijden lijkt hij in een dip te zitten.
Hoi..quote:Op woensdag 11 april 2007 17:23 schreef Wooldoor het volgende:
ik ben trouwens nieuw hier Hey!
Wil ook nog wel eens aan de mensen liggen die met het systeem moeten werken...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:14 schreef Nashje het volgende:
Tja stond net bij de Primera en heb tig vakken genoemd maar allen deden het niet
Als ik jou was zou ik het ff ergens anders proberen. Vaak ligt het idd aan de mensen die het systeem moeten bedienen.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja vond het ook al zo raar. Maar dat deed het niet ofzo
Hmm zal eens kijken. Kost me een hoop benzine zoquote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het ff ergens anders proberen. Vaak ligt het idd aan de mensen die het systeem moeten bedienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |