Iemand een raketje?quote:
Edgar Barreto. Kenneth Vermeer? Kenneth Perez?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebben.
Net of ajax hem naar az laat vertrekken mocht het waar zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 15:36 schreef denthemen het volgende:
Die vi word echt erg, ben blij dat ik hem binnenkort opzeg, maar mocht dit écht zo zijn, wat ik me niet kan voorstellen, dag mag KJH van mij oprotten als hij met die omhooggevallen kutclub wilt gaan praten
Jan Vertonghenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ken jij andere Eredivisie spelers die Hedwiges, Klaas Jan, Jaap, Kenneth, Edgar, Leonardo, Urby als voornaam hebben.
Aldus iemand uit Helmondquote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
AZ vuile teringprovincialen.
quote:
Camplo Skupt oe zo tegen oe Skenen als ge niet uitkijkt Koekertquote:
of nietquote:Op woensdag 11 april 2007 15:40 schreef Camplo het volgende:
AZ vuile teringprovincialen.
En dan komt Newcastle langs en sturen ze de supporters naar Amsterdam.
Losers.
Hahahaha.....quote:
Op vrijdag de dertiendequote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hahahaha.....![]()
Raketje was lekker, maar goed....KOMEND WEEKEND... Wat gaat er allemaal gebeuren
Er worden 9 competitiewedstrijden in de Eredivisie gespeeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Hahahaha.....![]()
Raketje was lekker, maar goed....KOMEND WEEKEND... Wat gaat er allemaal gebeuren
Laat maar komenquote:Op woensdag 11 april 2007 15:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Camplo Skupt oe zo tegen oe Skenen als ge niet uitkijkt Koekert![]()
Stijn, Shota, Gretar, Moussa, Kew, Julian....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag de dertiende![]()
AFC Ajax - NAC Breda 3 - 0
In het weekend
PSV - FC Twente 1 - 3
AZ - Vitesse 2 - 0
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 1
Volgens mij is er wel meer dat jij wilt........tjaquote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef BobRooney het volgende:
Stijn, Shota, Gretar, Moussa, Kew, Julian....![]()
Ik wil gewoon dat Umberto AZ spelers bij de voornaam gaat noemen
ik gun ze ook wel 3 punten, maar ik heb ff neergezet wat ik denk.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.....
Hoewel ik Heracles zeker 3 punten gun..![]()
AFC Ajax - NAC Breda 2 - 0quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op vrijdag de dertiende![]()
AFC Ajax - NAC Breda 3 - 0
In het weekend
PSV - FC Twente 1 - 3
AZ - Vitesse 2 - 0
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 1
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
AFC Ajax - NAC Breda 2 - 0
PSC - FC Twente 0 - 0
AZ - Vitesse 1 - 1
Heracles Almelo - Feyenoord 1 - 2
Nou, dan ga ik mijn geld maar inzetten denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik gun ze ook wel 3 punten, maar ik heb ff neergezet wat ik denk.
Edit: soms zit ik er totaal naast en soms heb ik het helemaal of bijna goed (hierbij is bijna goed dat ik wel wist wie zou winnen/verliezen of dat het gelijk zou blijven en het eventuele verschil in doelpunten heb ik dan ook goed)
Zo had ik bij het EK in Portugal gezegd dat Tjechië met 2 - 1 van Nederland zou winnen en dat NL 1 - 1 zou spelen tegen de Duitsers. Er werd uiteindelijk 3 - 2 voor Tjechië en Nederland - Duitsland eindigde toen inderdaad in 1 - 1![]()
Zou er maar niet op rekenen, als je (wat flitsen van) de tweede helft van Vitesse-Sparta hebt gezien. Het zou wel heel mooi zijn, maar ik denk ook dat het niet te voorspellen is. We zijn nu al zo vaak tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:09 schreef SiemeN het volgende:
Lazovic moet ons redden. En Ajax moet zichzelf redden..
Hoeveel Domino's pizza's krijg ik van je als ze toch nog kampioen worden?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:13 schreef HeatWave het volgende:
Mijn hoop is vervlogen. Als ze zich met de titel op pisafstand niet eens kunnen opladen.....
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hoeveel Domino's pizza's krijg ik van je als ze toch nog kampioen worden?
Sinds wanneer zijn Helmonders boeren?quote:
Nou je krijgt van mij 10 stuks als ze het worden... maar ik geef je weinig kans.. wat een zooitje ongeregeld zeg... ze willen gewoon geen kampioen worden. .. bijna mijn lcd scherm kapot getraptquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat kan niet vriend.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
stand verwachting na komend weekend:
volgens LeE
1. AZ 69 pnt
2. Ajax 69 pnt
3. PSV 68 pnt
4. Twente 64 pnt
GABRI!quote:Gabri voorspelt Ajax en zichzelf een rijke toekomst
Gabri de la Torre is naarmate het seizoen vorderde bij Ajax steeds belangrijker geworden voor de club uit Amsterdam. Ajax-trainer Henk ten Cate noemde de Spanjaard dan ook de beste speler van Ajax na de winterstop. Ook Gabri zelf is tevreden over zijn huidige ontwikkeling bij de Amsterdammers.
"Nederlanders zijn relaxed en koel in hun hoofd", zegt de middenvelder. "Ze raken niet zo snel in de war als ze een bekendheid zien. In het begin was ik wel bevreesd. Maar ook het voetbalniveau valt me mee. In de eerste maanden dacht ik: Dit is een slappe competitie, de topclubs PSV en Ajax rollen iedereen op. Nu weet ik wel beter. De topkwaliteit is hier misschien minder dan in Engeland en Spanje, maar het gemiddelde niveau is hoog.
De Marathon Man voorspelt een grote toekomst voor Ajax en voor zichzelf. "Wanneer dit elftal een aantal jaar bij elkaar kan blijven, kunnen we net zo presteren als Barcelona deed. Het elftal is na de komst van Davids uitstekend in balans en we beschikken over veel talenten. Ryan Babel draagt dezelfde belofte in zich mee als Ronaldinho." aldus de tevreden Spanjaard bij Ajax.
Marcel heeft nog wel wat pizza's..quote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Zeer nuttige en goeie speler die Gabriquote:
Leuk artikel, hoewel ik de vergelijkingen met Barcelona en Ronaldinho wat overdreven vindquote:
Maar snel z'n contract verlengen, of heeft hij een tweejarige deal?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeer nuttige en goeie speler die Gabri![]()
Volgens mij 3 jaar zelfsquote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar snel z'n contract verlengen, of heeft hij een tweejarige deal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |