Tarief is dus Normaal tarief, geen kinderkaartje of 65+ of zo.quote:
staan er niet in amsterdamquote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook aan, maar kan niet zo 123 vinden of ze daar die beelden hebben. Wel in London, maar hij zal toch niet naar London gaan!
In Alkmaar zijn de vier in elk geval te bewonderen, hoewel ik het maar een museumpje van niks vind. Maar goed, het zou dus kunnen.
Okay, tenzij er toevallig nu een uitstapje van de Londonse beelden naar Amsterdam plaatsheeft, kunnen we gevoeglijk van Alkmaar uitgaan.quote:
Grachten A'dam? bekende filmpjes van...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef Gia het volgende:
Heb gebeld:
"Morgen ga ik naar een stad waar mijn vrienden Paul, John, George en Ringo te bewonderen zijn."
Alkmaar heeft een Beatles museum.
Gatver, wat een end uit de buurt.
http://www.beatlesmuseum.nl/Dutch/
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:32 schreef Smeej het volgende:
mja ik heb het er wel voor over om bij de openingstijd tot de sluitingstijd daar bij de ingang te gaan staan.
en dan dat iemand van fok mij gewoon belt en smst of hij daadwerkelijk daar is.
en dan gewoon tegen iedere gast de bekende leus zeggen
Ben morgen niet in de gelegenheid om de hele dag te fokken. Moet 's morgens al weg en ben pas in de namiddag thuis. Iemand anders misschien?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:32 schreef Smeej het volgende:
mja ik heb het er wel voor over om bij de openingstijd tot de sluitingstijd daar bij de ingang te gaan staan.
ik bel dan wel als we 50 / 50 doen met de buitquote:Op donderdag 12 april 2007 12:32 schreef Smeej het volgende:
hij moet zo komenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Gia het volgende:
Vanaf hoe laat komt de nieuwe commercial?
Pas dan weten we zeker of het Alkmaar, Deventer of toch Amsterdam zal zijn.
Is niet echt duidelijk, nu.
volgens mij loopt het tot vrijdagquote:Op donderdag 12 april 2007 12:59 schreef JaFFoG het volgende:
Gaat hij eigenlijk ook door op zaterdag? Zou wel fraai zijn als hij dan in het Dolfinarium zit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |