Ook geen iTunes, voor als je maccert bent als ik? moet je naar advanced>open stream (of een of andere nederlandse vertaling) en dan dit invullen:quote:Op donderdag 12 april 2007 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope, ik geloof van niet en kan het er ook niet opzetten. Ik kan alleen naar 3FM luisteren via de webcam.
iTunes heb ik alleen nog mijn PC thuis staan. Maar omdat ik op mijn werk geen vaste werkplek heb (ik moet iedere dag weer een plekje zoeken waar niemand zit) Kan ik ook moeilijk op iedere pc waar ik die dag werk ff iTunes erop knallenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef NJlo het volgende:
[..]
Ook geen iTunes, voor als je maccert bent als ik? moet je naar advanced>open stream (of een of andere nederlandse vertaling) en dan dit invullen:
http://81.173.21.200:80/
Iemand al gebeld?![]()
morgen toevallig hilversum ofzo?
Find a new job!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
we heben hier nu skyradio aanstaan
oh wacht.. hij is/was in Arnhemquote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef robdriessen het volgende:
Arnhem, Party ANIMALS, vogels. Probeer het nog een keer PieterBas
nog een maandje en ik ben als het goed is klaarquote:
Hoe heb je dat opgemaakt dan, want ik zie het nietquote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik heb uit het filmpje op Schiphol kunnen opmaken dat Mr. X niet zo lang, beetje mollig en een jaar of 30-50 is, beetje gekleed als een toerist..
Inderdaad..... Ik zie het ook niet!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef L-innocent het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opgemaakt dan, want ik zie het niet![]()
Ja, dacht ik ook aan, maar kan niet zo 123 vinden of ze daar die beelden hebben. Wel in London, maar hij zal toch niet naar London gaan!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef jorienvdherik het volgende:
amsterdam voor madam tuso ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |