ik bel dan wel als we 50 / 50 doen met de buitquote:Op donderdag 12 april 2007 12:32 schreef Smeej het volgende:
mja ik heb het er wel voor over om bij de openingstijd tot de sluitingstijd daar bij de ingang te gaan staan.
en dan dat iemand van fok mij gewoon belt en smst of hij daadwerkelijk daar is.
hij moet zo komenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Gia het volgende:
Vanaf hoe laat komt de nieuwe commercial?
Pas dan weten we zeker of het Alkmaar, Deventer of toch Amsterdam zal zijn.
Is niet echt duidelijk, nu.
volgens mij loopt het tot vrijdagquote:Op donderdag 12 april 2007 12:59 schreef JaFFoG het volgende:
Gaat hij eigenlijk ook door op zaterdag? Zou wel fraai zijn als hij dan in het Dolfinarium zit.![]()
zal wel eentje zijn die niet in mijn buurt ligtquote:Op donderdag 12 april 2007 13:02 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd welke stad ja
Eensch.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zal wel eentje zijn die niet in mijn buurt ligt
Volgende week vrijdag bedoel je denk ik (dus inclusief weekend)?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens mij loopt het tot vrijdag
loopt het tot volgende week vrijdag?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef JaFFoG het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag bedoel je denk ik (dus inclusief weekend)?
Die begint 20 juli pasquote:Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef Gia het volgende:
Kermis? Tilburg!
Grote plaatsen waar nu kermis is zijn Enschede en Den Helder.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef Gia het volgende:
Kermis? Tilburg!
jawel, maar bij het woord Kermis, denk ik meteen aan Tilburg, ook al is daar nu geen kermis.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef sander89 het volgende:
[..]
Grote plaatsen waar nu kermis is zijn Enschede en Den Helder.
HIJ ZIT IN NIJMEGEN!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:28 schreef Gia het volgende:
[..]
jawel, maar bij het woord Kermis, denk ik meteen aan Tilburg, ook al is daar nu geen kermis.
Dat zou jou tot insider maken en uitsluiten van deelname. Maar ik kan natuurlijk wél voor de deur gaan liggen met slaapzak.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef NJlo het volgende:
bij toeval draag ik een beatles-shirt en drink ik koffie uit een beatles-mok, zou hij niet hier naartoe op weg zijn?
maar eerst 3 nummersquote:Op donderdag 12 april 2007 15:34 schreef Smeej het volgende:
** hoor dat er binnen een minuut weer een hint komt**
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |