Maar dan wel langzaam.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we misschien eens over praten...
Nooit gelezen. Wat raad je aan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, hij die ons ontvallen is. Kurt Vonnegut.
Uiteraard Frollo, uiteraard!quote:
Slaughterhouse five staat op mijn lijst.quote:
Nou JAM, inkoppertje lijkt me...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Lienekien het volgende:
(Waarom schrijft iemand over de Tweede Wereldoorlog? Omdat hij die heeft meegemaakt.)
Wat moet JAM daar nog aan inkoppen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou JAM, inkoppertje lijkt me...
Hij overleefde het bombardement op Dresden en stierf aan de gevolgen van een val van een trap.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, hij die ons ontvallen is. Kurt Vonnegut.
Ja dàg. Die tijden zijn geweest hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leve de diepvries en de magnetron!
Ja, hoi. Dat is anders wel een versbereid, zelfgekookt maal dat ik daaraan onttrokken heb. Dat is juist de moderne tijd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja dàg. Die tijden zijn geweest hoor.
Smakelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef Gellius het volgende:
O, nou dan heb ik niks gezegd. Ik draai zometeen een pastaatje in elkaar.
Kijk, dat bedoelt Gellius dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een middagdutje deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |