Denk dan intussen even na over mijn vraag. Vanwaar de fascinatie om er over te schrijven?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
Jazeker, jazeker. Ik zal jullie zeggen, ik heb al drie (!) dagen niet gemasturbeerd. Ik ga zo maar even een plekje zoeken.
Vertel er eens over.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:50 schreef LXIV het volgende:
Mijn werkdag bestond uit een vier uur durende lunch met de burgemeester.
Nu ben ik moe.
Wat, over onaneren? Daar schrijf ik toch helemaal niet over (!).quote:Op donderdag 12 april 2007 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk dan intussen even na over mijn vraag. Vanwaar de fascinatie om er over te schrijven?
Je hebt het er dagelijks over!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat, over onaneren? Daar schrijf ik toch helemaal niet over (!).
Mijn relatie met hem wordt steeds beter. Hij pakte nu met een stukje brood wat vlees, en gaf me dat aan. Een duidelijk teken van affectie.quote:
Dus! Belangrijke taak, lijkt me.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn relatie met hem wordt steeds beter. Hij pakte nu met een stukje brood wat vlees, en gaf me dat aan. Een duidelijk teken van affectie.
Verder lukt het me steeds beter om grapjes te maken, wat in een andere cultuur en via een tolk in het Engels nog helemaal niet zo gemakkelijk is. Het was goed.
Ja, maar dat is toch iets heel anders dan erover schrijven, Lien?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt het er dagelijks over!
Maar het mag ook over Lanoye gaan.
Het is dus toch waar, hè. Het tast de harsens aan!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch iets heel anders dan erover schrijven, Lien?
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus! Belangrijke taak, lijkt me.
Warom schrijft Roth er dan over, of Lanoye - zoals ik al eerder vroeg?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:05 schreef JAM het volgende:
Kijk, Philip Roth, die schrijft over masturberen. Zo nu en dan maak ik er hier even melding van, zo van: 'Zo, jongens! Ik heb me toch lekker afgetrokken van het weekend!', maar daar houdt het ook wel weer bij op. Wat ik wilde zeggen is: 'Hier ouwehoer ik maar wat.' Dit is ouwehoeren. Slowchat. Langzaamgebabbel.
Ik heb m'n salaris godverdomme nog stééds niet. Grmbl.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Warom schrijft Roth er dan over, of Lanoye - zoals ik al eerder vroeg?
Lienekien, ergens, diep van binnen, ben jij eigenlijk een heel erg grappig mens!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nu een banaan eten.
Je vertelt me niks nieuws.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, ergens, diep van binnen, ben jij eigenlijk een heel erg grappig mens!
Leve de diepvries en de magnetron!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Gellius het volgende:
Gottegottegot, wat zal ik vanavond weer eens koken?
Ja, daar moeten we misschien eens over praten...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef CrackerJack het volgende:
Wat is de opzet van dit topic eigenlijk?
Maar dan wel langzaam.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we misschien eens over praten...
Nooit gelezen. Wat raad je aan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, hij die ons ontvallen is. Kurt Vonnegut.
Uiteraard Frollo, uiteraard!quote:
Slaughterhouse five staat op mijn lijst.quote:
Nou JAM, inkoppertje lijkt me...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Lienekien het volgende:
(Waarom schrijft iemand over de Tweede Wereldoorlog? Omdat hij die heeft meegemaakt.)
Wat moet JAM daar nog aan inkoppen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou JAM, inkoppertje lijkt me...
Hij overleefde het bombardement op Dresden en stierf aan de gevolgen van een val van een trap.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, hij die ons ontvallen is. Kurt Vonnegut.
Ja dàg. Die tijden zijn geweest hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leve de diepvries en de magnetron!
Ja, hoi. Dat is anders wel een versbereid, zelfgekookt maal dat ik daaraan onttrokken heb. Dat is juist de moderne tijd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja dàg. Die tijden zijn geweest hoor.
Smakelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef Gellius het volgende:
O, nou dan heb ik niks gezegd. Ik draai zometeen een pastaatje in elkaar.
Kijk, dat bedoelt Gellius dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een middagdutje deed.
Zo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben al wakker.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben al wakker.
quote:Bekijk de video
Het verkeer is een dagelijkse rubriek voor de weggebruiker van Amsterdam. Of u nu te voet, op de fiets, met de auto, bus, tram, metro of trein de stad doorkruist; in dit beknopte programma ziet u waar u in de stad met werkzaamheden te maken kunt krijgen. U krijgt achtergrondinformatie over de projecten en we laten u zien hoe de omleidingen lopen.
Ben jij de nieuwe presentator van Het Verkeer?
Na ruim 6 jaar stopt Lidewy Hendriks met de presentatie van Het Verkeer. We zijn op zoek naar haar opvolger. Denk je: Dit kan ik. Dit is iets voor mij? Stuur dan je showreel naar:
AT5 Producties
Postbus 3976
1001 AT Amsterdam
O.V.V. Het Verkeer
Of maak gebruik van het aanmeldformulier. Je moet dan wel een wmv-video meesturen van jouw showreel.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zou JAM nu ook bij het stadhuis staan om Wim-Lex te feliciteren??
Doe eens Start > Uitvoeren en typ dan OSK + Enter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
JAM heeft een heel stout collegaatje, want, JAM weet dat óók zij moet TYPEN! Maar het enige dat JAM vanaf haar computertje vandaan hoort ikomen s 'klik-klik!'-'klik-klik!', maar dat zegt het toetsenbordje niet, néé, dat zegt het muisje! Is dat stoute meisje weer spelletjes aan het doen in de baas z'n tijd? Oei! Oei! Oei!
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef JAM het volgende:
Zo ook ik, Lien. Jeetjemina zeg, ik moet er niet aan denken. Feest aan zee een heel weekend met 26 graden. Pfft..
Aan welk strand is het, Lien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!![]()
Noordzee. En de verwachting is al uitgesproken dat ik vast wel even ga zwemmen.quote:
Nee, dan begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noordzee. En de verwachting is al uitgesproken dat ik vast wel even ga zwemmen.![]()
Négen gráden, is het water. Volgens mij is het water dat uit de koude kraan komt daarbij vergeleken aangenaam warm.quote:
Ah, dat werpt misschien een ander licht op de zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Vergeet niet dat ze op, wehkamp.nl,
, kijkt hè, Erik.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
JAM heeft een heel stout collegaatje, want, JAM weet dat óók zij moet TYPEN! Maar het enige dat JAM hoort is 'klik-klik!'-'klik-klik!', maar dat zegt het toetsenbordje niet, néé, dat zegt het muisje! Is dat stoute meisje weer spelletjes aan het doen in de baas z'n tijd? Oei! Oei! Oei!
Foooootooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie er weer veel te zomers uit. Ik ga ook nooit gepast gekleed.
En nu ga ik nog even vijf minuten naar 't beeldscherm staren tot die nare man aan de overkant van de gang ook weg is en dan ga ik in de stad een biertje drinken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Gellius het volgende:
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |