We hanteren hier meestal de regel dat wie 'm dichtgooit, de volgende opent. Dus ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:33 schreef Gellius het volgende:
Jawel hoor. Maar is het van belang?
Ja, vrèsèlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef Gellius het volgende:
Och heden, règeltjes.
Geen Gel zeggen, toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:38 schreef Gellius het volgende:
Zijn er nog meer van die regeltjes?
Hoe het hun vergaan is:quote:Crew of the B-29 in front of their plane -- Guam
BACK ROW, LEFT TO RIGHT:
Marvin S. Watkins, William R. Fredericks, Howard T. Shingledecker, Charles M. Kearns, Dale E. Plambeck
FRONT ROW, LEFT TO RIGHT:
Robert C. Johnson, Teddy J. Ponczka, Robert B. Williams, Leon E. Czarnecki, Leo C. Oeinck, John C. Colehower
Wat ze daar nu precies mee hebben uitgespookt:quote:Watkins (pilot) -- Taken to Tokyo, interrogated, and interned at Omori POW Camp. Released at end of war. Died in 1989 in Virginia.
Fredericks (co-pilot) -- Died during vivisection experiment
Shingledecker (bombardier) -- Place & means of death unknown
Kearns (navigator) -- Died in vicinity of crash site
Plambeck (radar navigator) -- Died during vivisection experiment
Johnson (left gunner) -- Died in vicinity of crash site
Ponczka (engineer) -- Died during vivisection experiment
Williams (radio operator) -- Died during vivisection experiment
Czarnecki (tail gunner) -- Died during vivisection experiment
Oeinck (right gunner) -- Died in vicinity of crash site
Colehower (nose gunner) -- Died during vivisection experiment
quote:On approximately 15, 23, and 26 May and 3 June 1945, operations were performed. None of the POWs had any injury requiring surgical treatment.
On the first date, a lung was removed from each of two POWs. While the first victim was still alive, Ishiyama removed the ligatures on the pulmonary arteries, and Komori 'scooped blood out of the chest cavity with a cup'. In the second series, operations were done on the stomach, heart, and liver of two victims. Ishiyama at one point returned to the first prisoner in this group, still alive, opened his chest, incised the heart, sutured it, then had two associates do the same to demonstrate that a puncture of the heart is not always fatal.
On the third date in May only one flyer was operated on. The purported object of the surgery was to reach the trigeminal nerve 'from the top of the brain'. This flyer died from haemorrhage and brain damage. A professional colleague of Ishiyama, observing, did not exude confidence in Ishiyama's competence: 'I was asked by Dr. Ishiyama as to what was the quickest way to locate the "Trigeminus" nerve. My answer was that it was impossible to locate the "Trigeminus" nerve because they had opened the skull at the wrong place.' The final three American flyers all had surgery on 3 June. One man had his stomach removed, another was exsanguinated and infused with sea water, while the third had several operations affecting gall bladder, liver and heart.
'In de regel' is ook wat anders dan 'een regeltje'.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:43 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is geen regeltje hoor, dat is een verzoek.
Hoe je het ook zegt het blijft gruwelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:47 schreef JAM het volgende:
Kijk, deze bron is van Amerikaanse oorsprong. Deze spreekt over 'exsanguinated and infused with sea water'. Een andere (Japanse) bron spreekt weer van een fysiologische zoutoplossing, om te kijken hoeveel bloed men kan vervangen met door een fysiologische zoutoplossing totdat de dood toetreed. Dat is lijkt me ook geen pretje, maar wel een stuk interessanter om te doen (en daarom ook waarschijnlijker dan zeewater).
Nou ja, het was wel in het belang van de wetenschap natuurlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:47 schreef JAM het volgende:
Kijk, deze bron is van Amerikaanse oorsprong. Deze spreekt over 'exsanguinated and infused with sea water'. Een andere (Japanse) bron spreekt weer van een fysiologische zoutoplossing, om te kijken hoeveel bloed men kan vervangen met door een fysiologische zoutoplossing totdat de dood toetreed. Dat is lijkt me ook geen pretje, maar wel een stuk interessanter om te doen (en daarom ook waarschijnlijker dan zeewater).
Kan allebei, maar muck about is het hoofdlemma, volgens mijn cd-rom Van Dale Groot woordenboek Engels versie 2.0.1.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:52 schreef Gellius het volgende:
Is het nu mucking around of mucking about?
Vermeldt 'ie nou ook zoiets als colloquial, bij 'to muck about'?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:00 schreef Frollo het volgende:
[..]
Kan allebei, maar muck about is het hoofdlemma, volgens mijn cd-rom Van Dale Groot woordenboek Engels versie 2.0.1.
Niet consequent. Bij het zelfstandig naamwoord muck staat wel '(informeel)' maar bij het werkwoord niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vermeldt 'ie nou ook zoiets als colloquial, bij 'to muck about'?
Sssttt!quote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef Gellius het volgende:
Ah, dus strikt genomen was het niet de cd-rom die je raadpleegde.
Zo nee, wat dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef JAM het volgende:
God, zou ik vandaag m'n salaris hebben gekregen?
Gekkengetal hè.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
De 11e je salaris ontvangen? Wat 'n rare dag?
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef Frollo het volgende:
Jongens, meisjes, wat was Dusty Springfield toch puik.
Ze heeft ook aardig wat Bacharach-materiaal gezongen. The Look of Love, bijv. Dat ken je ook vast.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:44 schreef Tha_Erik het volgende:
The only one who could ever reach me
Was the son of a preacher man
Dat is het enige liedje dat ik ken.
Bacharach?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft ook aardig wat Bacharach-materiaal gezongen. The look of love, bijv. Dat ken je ook vast.
Lees dit maar 'ns, en turf voor de grap hoeveel songtitels je herkent.quote:
Absoluut.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef Z het volgende:
Burt.
Toch best veel.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dit maar 'ns, en turf voor de grap hoeveel songtitels je herkent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Burt_Bacharach
Burt is een begrip. En voor homo's een must.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toch best veel.
Raindrops keep falling on my head.
Ik ken alleen die (ook) songtitels die door Dusty gezongen zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dit maar 'ns, en turf voor de grap hoeveel songtitels je herkent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Burt_Bacharach
Uhmmm..., misschien als ik het hoor??quote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Lienekien het volgende:
What's new Pussycat, toch wel?
Twee maal waarschijnlijk in een zin.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ken ik ookal zo weinig van. Alleen één liedje wat in Kill Bill is gebruikt, a satisfied mind (waarschijnlijk nog wel een paar, maar daarvan weet ik niet dat die van de heer Cash zijn waarschijnlijk).
Als het niet te overdreven was, zou ik zelfs willen zeggen:quote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef Z het volgende:
Burt.
Werkende.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Héérlijk weer.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar toch, héérlijk weer.
Ja, ik word per week betaald, Gèl, altijd op de dinsdag, maar dat is deze week door de pasen iets verlaat. Ik heb het gisteren ook niet gehad. Zou ik vandaag mijn salaris krijgen?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Gellius het volgende:
De 11e je salaris ontvangen? Wat 'n rare dag?
Zo nee, nou (als ik het vandaag ook niet krijg) dan kan ik me vanavond niet volzuipen en waarschijnlijk ben ik dan ook te laat om nog een toegangsbewijs voor ADO Den Haag - Roda JC aan te schaffen en dat zou èrg jammer zijn.quote:
Volgend jaar heb je dát probleem in ieder geval niet als Veendam op bezoek komtquote:Op donderdag 12 april 2007 10:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo nee, nou (als ik het vandaag ook niet krijg) dan kan ik me vanavond niet volzuipen en waarschijnlijk ben ik dan ook te laat om nog een toegangsbewijs voor ADO Den Haag - Roda JC aan te schaffen en dat zou èrg jammer zijn.
Nou èn!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef Gellius het volgende:
Maar het wordt een mooie lentedag!
Dat maakt het een fijn idee dat er vandaag weer een dag isquote:
Waarom?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat maakt het een fijn idee dat er vandaag weer een dag is
"Zijn wij niet allen terminaal, ô Z?"quote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Z het volgende:
Dat klinkt een beetje als of je terminaal bent A_R.
Dat hebben we dit jaar toch al ruimschoots mogen beleven. Ik ben er nu alweer flauw van.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Gellius het volgende:
Omdat de stad er dan weer helemaal als nieuw uitziet, natuurlijk. Dat heb je alleen aan het begin van de lente/zomer en op de eerste dag met winterkou in de lucht. Die laatste is uiteraard de mooiste dag van het jaar.
Heb je 'n humeurtje?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat hebben we dit jaar toch al ruimschoots mogen beleven. Ik ben er nu alweer flauw van.![]()
Nee Gellius, dit is normaal.quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:46 schreef Gellius het volgende:
Het is normaal dat het NIET fijn is dat er weer een nieuwe dag is. Vat ik het zo goed samen?
Is het je bedoeling dat we daar nog enige betekenis aan verbinden?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef Gellius het volgende:
17939.
Postaantal.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het je bedoeling dat we daar nog enige betekenis aan verbinden?
Ja, dat is het kale feit. Maar nu de bedoeling.quote:
Vind je? Of veronderstel je dat anderen dat vinden?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef Gellius het volgende:
Da's héél belangrijk: je postaantal.
Mij kan het niet schelen. Ik weet dat anderen zich inhouden om maar niet in de top 500 te komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef Gellius het volgende:
Ik wéét dat anderen dat vinden. Ik wéét.
Dat zeg je nu. Maar straks, als je niet meer ongesteld hoeft te worden, denk je daar natuurlijk heel anders over.quote:
Kan me niet schelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:08 schreef Gellius het volgende:
Was je toen net zo negatief als Lienekieneke?
Dat duurt nog wel een paar jaar, dus daar zou ik niet op gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Maar straks, als je niet meer ongesteld hoeft te worden, denk je daar natuurlijk heel anders over.
Jij wéét dat ik mijn postaantal belangrijk vindt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Ik ga er ook niet op zitten wachten, want ik wéét het al. Ik wéét!
Jeetje, JAM. Hoe moet dat nu?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:14 schreef JAM het volgende:
Zeg, Lienekien, kan jij je eigen postaantal wel zien? Ik zie dan 'verborgen'.
Anderen wel. Schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef JAM het volgende:
Nou, ik zal je zeggen, mij kan het niet zoveel schelen, eigenlijk..
Het is dan wel weer intrigerend dat je het pad van de cursivering hebt verlaten en nu onderstreept.quote:
Ah, een gevalletje eigenheid.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Dat is omdat jullie ineens allemaal zo overvloedig aan 't cursiveren zijn geslagen.
.
Nerd.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Frollo het volgende:
Ik heb een Excel-bestand waarin ik mijn postaantal bijhoud, alsmede het aantal gedraaide MP3'tjes in Last.fm en het gemiddelde aantal tekens in mijn ontvangen én verstuurde sms-berichten. Daar kan ik dan leuke grafiekjes van maken en -door middel van interpolatie- trendlijnen berekenen.
Over 74 jaar is het wel zo'n beetje afgelopen met me. Ieder minuutje is dan meegenomenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Z het volgende:
Dat klinkt een beetje als of je terminaal bent A_R.
De Pet Shop Boys zongen het al, op hun b-kantje Miserablism:quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Jubelstemmingen worden niet gewaardeerd.
Nou, dat zal ik je vertellen Lienekien:quote:
Ja, dat geeft jouw jubel wel de nodige body, A_R.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je vertellen Lienekien:
Uiteraard is het fijn omdat deze dag mij weer iets dichter bij 28 April brengt, en dat ik deze dag in de zon kan doorbrengen inplaats van tegen grijze sombere luchten aan te kijken vind ik een plezierig idee.
Daarnaast wil ik vandaag gaan schilderen. Gisteren en eergisteren was het licht niet zo geweldig daarvoor. Vandaag wel.
Dus ik vind het een fijn idee dat er na dagen van vervelend licht ook weer dagen van mooi licht zijn.
Nou, dat dus
Wat cynisch.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys zongen het al, op hun b-kantje Miserablism:
Just for the sake of it, make sure you're always frowning
It shows the world that you've got substance and depth
Dat is bijna nog beter dan "even zo vrolijk is het treurig"... Zou O nog meelezen hier??quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
De Pet Shop Boys zongen het al, op hun b-kantje Miserablism:
Just for the sake of it, make sure you're always frowning
It shows the world that you've got substance and depth
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef Z het volgende:
Ik heb laaste een huis bekeken op de Josef Israelskade, helaas was het niks. Zou wel leuk geweest zijn, op de Schilderskade wonen met iemand die afgestudeerd is op De Avonden.
Als ik het kan, kan jij het ook Lienquote:Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Jullie maken mij gelukkig.![]()
Wat denken de heren, kan ik zonder jas naar buiten?
Helemaal niet praktisch, duur en wat te klein.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeg dat wel.Waarom was het niks?
Ik heb zelf een paar jaar in de studentenflat gewoond waar A.F.Th. van der Heijden over schrijft in De Sandwich en De Gevarendriehoek.
Getailleerd?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:18 schreef JAM het volgende:
Ik zou een jasje aandoen, Lien.
Ik heb een keer gemasturbeerd in de trein waar Remco Campert over schrijft in Liesje in Luiletterland. Ik heb ook een keer gemasturbeerd op het station waar Arnon Grunberg over schrijft in Figuranten. Fuck yeah!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zeg dat wel.Waarom was het niks?
Ik heb zelf een paar jaar in de studentenflat gewoond waar A.F.Th. van der Heijden over schrijft in De Sandwich en De Gevarendriehoek.
Natuurlijk.quote:
Leestip voor JAM: Tom Lanoye beschrijft in Kartonnen Dozen hoe hij er met wat systematisch plannen in slaagt om zich op élk Belgisch traject minimaal een keer af te beren.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik heb een keer gemasturbeerd in de trein waar Remco Campert over schrijft in Liesje in Luiletterland. Ik heb ook een keer gemasturbeerd op het station waar Arnon Grunberg over schrijft in Figuranten. Fuck yeah!
Leestip? God, dat weet ik toch allemaal al.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Leestip voor JAM: Tom Lanoye beschrijft in Kartonnen Dozen hoe hij er met wat systematisch plannen in slaagt om zich op élk Belgisch traject minimaal een keer af te beren.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Leestip? God, dat weet ik toch allemaal al.
Ik zou het een beetje lafjes vinden, en het zou naar mijn mening ook van de prestatie afdoen, als het in het toilethokje gebeurd zou zijn...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef Gellius het volgende:
Wonderlijk streven. Geschiedde dat afberen in het toilethokje of gewoon van achter de gazet?
Jezus, Gellius. Jij schept er zelfs nog genoegen in om je te verlagen tot dergelijke clichés. Bah, wat laat jij je kennen.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in je tuinbroek, liene?
In het toilethokje, maar dat was niet uit lafheid, maar omdat Lanoye zijn zaad juist over gans België uit wilde spreiden.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef Gellius het volgende:
Wonderlijk streven. Geschiedde dat afberen in het toilethokje of gewoon van achter de gazet?
Een bloehoehoehoehoehoesje...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Gellius het volgende:
In je sarong dan?
Jawel, jawel, hij had ook uit het raam kunnen spuiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
In het toilethokje, maar dat was niet uit lafheid, maar omdat Lanoye zijn zaad juist over gans België uit wilde spreiden.
Dan moet er toch wel flinke druk onder staan wil je tegen de neerwaartse luchtstroom van een helicopter in spuiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:29 schreef Gellius het volgende:
Daar bereik je nog weinig mee. Alleen wanneer hij vanuit een helicopter recht omhoog spuit, bereik je voldoende verneveling om je zaad over "gans belgië te verspreiden".
Een genot dat het is, Lienekien, een genot! Jongens, jongens, wat een genot.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:26 schreef Lienekien het volgende:
Wat is toch de fascinatie met de onanie.
Goh.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:37 schreef JAM het volgende:
Nee, ik zal je zeggen, Lien, ik vind bijna niets zo fijn als een stevige pot onaneren. Héérlijk.
Alles juist!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:31 schreef Lienekien het volgende:
Met vruchtbare aarde heeft het niks te maken.
Hoe laat ik mij kennen, dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:40 schreef Gellius het volgende:
Laat je niet kennen, liene.
Oh jij bent er zo eentje, zo'n 'Nee, dat doe ik niet want dat vind ik vié-hiéés'-mevrouwtje, maar kom nou, ondertussen, ondertussen, wie probeer je nu voor de gek te houden, Lien?quote:
Wat schiet je weer door in je interpretatie, zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje, zo'n 'Nee, dat doe ik niet want dat vind ik vié-hiéés'-mevrouwtje, maar kom nou, wie houd je nu voor de gek, Lien?
Dus je masturbeert er vrolijk op los, Lien?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat schiet je weer door in je interpretatie, zeg.
Ik bedoelde: 'goh, dat wisten we nog niet van je, JAM'.
Goh.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Dus je masturbeert er vrolijk op los, Lien?
Vind je misschien heel gek, maar ik peins er niet over.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef LXIV het volgende:
Nou, laat je kennen Lien!
Denk dan intussen even na over mijn vraag. Vanwaar de fascinatie om er over te schrijven?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
Jazeker, jazeker. Ik zal jullie zeggen, ik heb al drie (!) dagen niet gemasturbeerd. Ik ga zo maar even een plekje zoeken.
Vertel er eens over.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:50 schreef LXIV het volgende:
Mijn werkdag bestond uit een vier uur durende lunch met de burgemeester.
Nu ben ik moe.
Wat, over onaneren? Daar schrijf ik toch helemaal niet over (!).quote:Op donderdag 12 april 2007 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk dan intussen even na over mijn vraag. Vanwaar de fascinatie om er over te schrijven?
Je hebt het er dagelijks over!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat, over onaneren? Daar schrijf ik toch helemaal niet over (!).
Mijn relatie met hem wordt steeds beter. Hij pakte nu met een stukje brood wat vlees, en gaf me dat aan. Een duidelijk teken van affectie.quote:
Dus! Belangrijke taak, lijkt me.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn relatie met hem wordt steeds beter. Hij pakte nu met een stukje brood wat vlees, en gaf me dat aan. Een duidelijk teken van affectie.
Verder lukt het me steeds beter om grapjes te maken, wat in een andere cultuur en via een tolk in het Engels nog helemaal niet zo gemakkelijk is. Het was goed.
Ja, maar dat is toch iets heel anders dan erover schrijven, Lien?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt het er dagelijks over!
Maar het mag ook over Lanoye gaan.
Het is dus toch waar, hè. Het tast de harsens aan!quote:Op donderdag 12 april 2007 14:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch iets heel anders dan erover schrijven, Lien?
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus! Belangrijke taak, lijkt me.
Warom schrijft Roth er dan over, of Lanoye - zoals ik al eerder vroeg?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:05 schreef JAM het volgende:
Kijk, Philip Roth, die schrijft over masturberen. Zo nu en dan maak ik er hier even melding van, zo van: 'Zo, jongens! Ik heb me toch lekker afgetrokken van het weekend!', maar daar houdt het ook wel weer bij op. Wat ik wilde zeggen is: 'Hier ouwehoer ik maar wat.' Dit is ouwehoeren. Slowchat. Langzaamgebabbel.
Ik heb m'n salaris godverdomme nog stééds niet. Grmbl.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Warom schrijft Roth er dan over, of Lanoye - zoals ik al eerder vroeg?
Lienekien, ergens, diep van binnen, ben jij eigenlijk een heel erg grappig mens!quote:Op donderdag 12 april 2007 15:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga nu een banaan eten.
Je vertelt me niks nieuws.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien, ergens, diep van binnen, ben jij eigenlijk een heel erg grappig mens!
Leve de diepvries en de magnetron!quote:Op donderdag 12 april 2007 16:36 schreef Gellius het volgende:
Gottegottegot, wat zal ik vanavond weer eens koken?
Ja, daar moeten we misschien eens over praten...quote:Op donderdag 12 april 2007 16:46 schreef CrackerJack het volgende:
Wat is de opzet van dit topic eigenlijk?
Maar dan wel langzaam.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we misschien eens over praten...
Nooit gelezen. Wat raad je aan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, hij die ons ontvallen is. Kurt Vonnegut.
Uiteraard Frollo, uiteraard!quote:
Slaughterhouse five staat op mijn lijst.quote:
Nou JAM, inkoppertje lijkt me...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef Lienekien het volgende:
(Waarom schrijft iemand over de Tweede Wereldoorlog? Omdat hij die heeft meegemaakt.)
Wat moet JAM daar nog aan inkoppen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou JAM, inkoppertje lijkt me...
Hij overleefde het bombardement op Dresden en stierf aan de gevolgen van een val van een trap.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, hij die ons ontvallen is. Kurt Vonnegut.
Ja dàg. Die tijden zijn geweest hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leve de diepvries en de magnetron!
Ja, hoi. Dat is anders wel een versbereid, zelfgekookt maal dat ik daaraan onttrokken heb. Dat is juist de moderne tijd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ja dàg. Die tijden zijn geweest hoor.
Smakelijk.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:07 schreef Gellius het volgende:
O, nou dan heb ik niks gezegd. Ik draai zometeen een pastaatje in elkaar.
Kijk, dat bedoelt Gellius dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik een middagdutje deed.
Zo!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben al wakker.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben al wakker.
quote:Bekijk de video
Het verkeer is een dagelijkse rubriek voor de weggebruiker van Amsterdam. Of u nu te voet, op de fiets, met de auto, bus, tram, metro of trein de stad doorkruist; in dit beknopte programma ziet u waar u in de stad met werkzaamheden te maken kunt krijgen. U krijgt achtergrondinformatie over de projecten en we laten u zien hoe de omleidingen lopen.
Ben jij de nieuwe presentator van Het Verkeer?
Na ruim 6 jaar stopt Lidewy Hendriks met de presentatie van Het Verkeer. We zijn op zoek naar haar opvolger. Denk je: Dit kan ik. Dit is iets voor mij? Stuur dan je showreel naar:
AT5 Producties
Postbus 3976
1001 AT Amsterdam
O.V.V. Het Verkeer
Of maak gebruik van het aanmeldformulier. Je moet dan wel een wmv-video meesturen van jouw showreel.
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zou JAM nu ook bij het stadhuis staan om Wim-Lex te feliciteren??
Doe eens Start > Uitvoeren en typ dan OSK + Enter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
JAM heeft een heel stout collegaatje, want, JAM weet dat óók zij moet TYPEN! Maar het enige dat JAM vanaf haar computertje vandaan hoort ikomen s 'klik-klik!'-'klik-klik!', maar dat zegt het toetsenbordje niet, néé, dat zegt het muisje! Is dat stoute meisje weer spelletjes aan het doen in de baas z'n tijd? Oei! Oei! Oei!
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef JAM het volgende:
Zo ook ik, Lien. Jeetjemina zeg, ik moet er niet aan denken. Feest aan zee een heel weekend met 26 graden. Pfft..
Aan welk strand is het, Lien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, je denkt toch zeker niet dat ik dat léúk vind!![]()
Noordzee. En de verwachting is al uitgesproken dat ik vast wel even ga zwemmen.quote:
Nee, dan begrijp ik het wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noordzee. En de verwachting is al uitgesproken dat ik vast wel even ga zwemmen.![]()
Négen gráden, is het water. Volgens mij is het water dat uit de koude kraan komt daarbij vergeleken aangenaam warm.quote:
Ah, dat werpt misschien een ander licht op de zaak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef JAM het volgende:
Vergeet niet dat ze op, wehkamp.nl,
, kijkt hè, Erik.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:14 schreef JAM het volgende:
JAM heeft een heel stout collegaatje, want, JAM weet dat óók zij moet TYPEN! Maar het enige dat JAM hoort is 'klik-klik!'-'klik-klik!', maar dat zegt het toetsenbordje niet, néé, dat zegt het muisje! Is dat stoute meisje weer spelletjes aan het doen in de baas z'n tijd? Oei! Oei! Oei!
Foooootooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie er weer veel te zomers uit. Ik ga ook nooit gepast gekleed.
En nu ga ik nog even vijf minuten naar 't beeldscherm staren tot die nare man aan de overkant van de gang ook weg is en dan ga ik in de stad een biertje drinken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:58 schreef Gellius het volgende:
En nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |