abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 mei 2007 @ 03:15:01 #251
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_49292287
Gefeliciteerd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_49292291
gefeli! Mooi dat jullie eruit zijn gekomen, alleen vind ik de reden van het hele "gedoe" nog steeds vaag en van eigen vermoedens uitgaand en de daaraan hangende mogelijke slechte conclusies komen vanuit je bedrijf.

Ik bedoel.. een aantal jaar terug werkte ik bij pricewaterhousecoopers en kwamen vrienden van mij me ophalen voor uit eten en hadden alle individueel een jas aan van ernst&young, deloitte & touche en KPMG. En ik dus met mn PwC jasje... (zie je het voor je 4 grote accountantkantoren ) Nooit geen last van gehad en we hadden allemaal een systeembeheer functie met alle toegang tot de nieuwe jaarcijfers aan toe. Kwestie van vertrouwen
  zaterdag 12 mei 2007 @ 03:43:17 #253
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49292579
sasha de boer wordt toch ook niet ontslagen omdat haar man bij de concurent werkt?
Rare baas heb je.

oh gefeliciteerd
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  Milf zaterdag 12 mei 2007 @ 04:05:00 #254
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_49292788
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor alle meelezers en meelevers.... ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een andere baan binnen hetzelfde bedrijf! En ook nog een functieschaal hoger Gelukkig dat we er samen uit zijn gekomen en dat ik niet meteen met advocaten e.d. ben gaan dreigen. Zo zie je maar weer, soms kom je er samen wél uit
Mooi zo Slaapmeisje! Gefeliciteerd bij deze.

( en ze hadden je sowieso niet mogen ontslaan binnen een bepaalde periode van je terugkeer uit zwangerschapsverlof )
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 10:42:35 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_49294770
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 14:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor alle meelezers en meelevers.... ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een andere baan binnen hetzelfde bedrijf! En ook nog een functieschaal hoger Gelukkig dat we er samen uit zijn gekomen en dat ik niet meteen met advocaten e.d. ben gaan dreigen. Zo zie je maar weer, soms kom je er samen wél uit
wat goed
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 17 mei 2007 @ 01:28:07 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_49468833
Als ik de baas zou zijn van het journaal...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 17 mei 2007 @ 08:50:58 #257
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_49470975
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 03:15 schreef tvdleur het volgende:
Ik bedoel.. een aantal jaar terug werkte ik bij pricewaterhousecoopers en kwamen vrienden van mij me ophalen voor uit eten en hadden alle individueel een jas aan van ernst&young, deloitte & touche en KPMG. En ik dus met mn PwC jasje... (zie je het voor je 4 grote accountantkantoren ) Nooit geen last van gehad en we hadden allemaal een systeembeheer functie met alle toegang tot de nieuwe jaarcijfers aan toe. Kwestie van vertrouwen
Meer een kwestie van contractuele verplichtingen lijkt mij (geheimhoudings verklaring). Overigens zijn de cijfers ook minder interessant dan de strategische planning etc. In principe is er natuurlijk niks mis met partners, vrienden en familie die bij de concurrent werken, maar het is ook logisch dat als je een bedrijf probeert te runnen en je secretaresse in bed ligt met de bedrijfsleider van je concurrent, dat je daar niet altijd even happy mee hoeft te zijn.

Goed dat je gewoon lekker cooperatief tot een oplossing bent gekomen met je baas slaapmeis, er zijn al zat mensen in de wereld die liever dwars liggen dan aan een oplossing werken.
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')