Mooi zo Slaapmeisje!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor alle meelezers en meelevers.... ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een andere baan binnen hetzelfde bedrijf! En ook nog een functieschaal hogerGelukkig dat we er samen uit zijn gekomen en dat ik niet meteen met advocaten e.d. ben gaan dreigen. Zo zie je maar weer, soms kom je er samen wél uit
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor alle meelezers en meelevers.... ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ben aangenomen voor een andere baan binnen hetzelfde bedrijf! En ook nog een functieschaal hogerGelukkig dat we er samen uit zijn gekomen en dat ik niet meteen met advocaten e.d. ben gaan dreigen. Zo zie je maar weer, soms kom je er samen wél uit
Meer een kwestie van contractuele verplichtingen lijkt mij (geheimhoudings verklaring). Overigens zijn de cijfers ook minder interessant dan de strategische planning etc. In principe is er natuurlijk niks mis met partners, vrienden en familie die bij de concurrent werken, maar het is ook logisch dat als je een bedrijf probeert te runnen en je secretaresse in bed ligt met de bedrijfsleider van je concurrent, dat je daar niet altijd even happy mee hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:15 schreef tvdleur het volgende:
Ik bedoel.. een aantal jaar terug werkte ik bij pricewaterhousecoopers en kwamen vrienden van mij me ophalen voor uit eten en hadden alle individueel een jas aan van ernst&young, deloitte & touche en KPMG. En ik dus met mn PwC jasje... (zie je het voor je 4 grote accountantkantoren) Nooit geen last van gehad en we hadden allemaal een systeembeheer functie met alle toegang tot de nieuwe jaarcijfers aan toe. Kwestie van vertrouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |