Daar is toch een ander topic voor? Maakt mij opzich niet zoveel uit, wil het ook wel hier neerzetten in de TT weer dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef Re het volgende:
topmodelvindpost
ANTM #5, 6 n 7 naar het andere ANTM topic?
omdat #7 nog niet in Nederland is geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Daar is toch een ander topic voor? Maakt mij opzich niet zoveel uit, wil het ook wel hier neerzetten in de TT weer dan.
Oh dat wist ik niet, ik kom daar zowat nooitquote:Op woensdag 11 april 2007 10:13 schreef Re het volgende:
[..]
omdat #7 nog niet in Nederland is geweest
wordt een van de subsubfora NTMs?Australia's is ook weer begonnen en Canada's lijkt me ook erg leuk
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:56 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb een grote spoilerNaja spoiler. Zit op zo'n Amerikaans forum waar al die vrouwen het hierover hebben en eentje heeft gezegd dat....(dit gaat niet over de winnaar)
ik denk dat ik weet waar het vandaan komt want op een site staat namelijk dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou niet weten wie dat is maar dat je het weet..
CW11 New York/ WPIX-TV has posted the following list depicting the order the girls of ANTM will make their departure from the showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tought this love was real
That You and I we're meant to be
Like the sun and moon, the stars and the sea
But we lost again
Vind het een vreemde volgorde. Geloof het dan ook niet zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:42 schreef fi0re het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet waar het vandaan komt want op een site staat namelijk dit:
CW11 New York/ WPIX-TV has posted the following list depicting the order the girls of ANTM will make their departure from the show
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk
na alle commotie om te dunne modellen denk ik niet dat ze haar nou direct zouden kiezen... maar ze heeft behalve de laatste shoot wel een goede reeks foto's neergezet...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zou wel een terechte winnares zijn..
Dat zeker. Maar ik vind haar zo weinig personality hebben.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef Re het volgende:
maar ze heeft behalve de laatste shoot wel een goede reeks foto's neergezet...
Die gnoom jaquote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef JannekeB. het volgende:
Australias vind ik goed, die eerste aflevering vond ik geweldig, al leek 1 meisjes spreken op mary-kate olsen![]()
quote:
Ik vind het ook erg geloofwaardig.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:42 schreef fi0re het volgende:
[..]
ik denk dat ik weet waar het vandaan komt want op een site staat namelijk dit:
CW11 New York/ WPIX-TV has posted the following list depicting the order the girls of ANTM will make their departure from the show[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |