Dan zou ik eerst homofoob moeten worden denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die vraag kun je denk ik zelf beter beantwoorden
Dacht dat je dat al was?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst homofoob moeten worden denk ik.
Paint en Irfanview zijn de enige 2 grafische programma's die ik snapquote:
O, dan is het geen fobie, maar een demoniseringquote:
Mooie ogenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jullie raden nooit wie ik zojuist tegenkwam. Ik heb wel stiekem een foto genomen:
[afbeelding]
Photoshop is wel pittig, maar dan kan je ook wat . Voor mij nooit meer iets anders..quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Paint en Irfanview zijn de enige 2 grafische programma's die ik snap.
is dat slikslet met zaadvragende ogen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Jullie raden nooit wie ik zojuist tegenkwam. Ik heb wel stiekem een foto genomen:
[afbeelding]
aka ZlottySlet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
is dat slikslet met zaadvragende ogen?
Gelukkig hebben wij Wilderzzz to zzzzee rescuequote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wel goed om te weten. Voor mij geen spek meer.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Alsof waterstof peroxide een hollandseWesterse uitvinding is.
Dat zou zomaar kunnen...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dat betekent dat de jouwe later was...?
57 jaar geleden was het net de andre kant op.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zag overigens vanochtend op de A7 AZ-supporters richting Duitsland cruisen.
Gelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen...Wat dan nog, je hebt wel gelijk.
Ik wacht wel op M.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Goede Elsevier.
Die zit bij z'n vriendinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |