Ik heb 4min37sec nodig gehad...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:21 schreef Autodidact het volgende:
http://www.adultswim.com/games/fiveMinutes/index.html
ik zie 2 topics...quote:Op woensdag 11 april 2007 15:39 schreef zakjapannertje het volgende:
Dagonet is ook on killing spree aan de index te zien
3: 48quote:Op woensdag 11 april 2007 15:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb 4min37sec nodig gehad...
Zeg sig, het moet je niet gelijk naar je hoofd stijgen hè? Er was maar één heer offtopic, en je collega had al aangegeven dat de FB alleen voor feedback is.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook de dame & heren hierboven, en ook iedereen hieronder:
In de feedback graag feedback. Slowchat doe je maar ergens anders.
Nieuwe bezems vegen schoon enzo.
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dát waren nog eens films. Niks IL&M of CGI. Pure kunst.
dat was ik niet , he ..quote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg sig, het moet je niet gelijk naar je hoofd stijgen hè? Er was maar één heer offtopic, en je collega had al aangegeven dat de FB alleen voor feedback is.![]()
http://www.apple.com/trai(...)ie/trailer2_med.htmlquote:Op woensdag 11 april 2007 18:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
rom the heart
It's a start, a work of art
To revolutionize make a change nothin's strange
People, people we are the same
No we're not the same
Cause we don't know the game
What we need is awareness, we can't get careless
You say what is this?
My beloved lets get down to business
Mental self defensive fitness
(Yo) bum rush the show
You gotta go for what you know
Make everybody see, in order to fight the powers that be
Lemme hear you say...
Fight the Power
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:58 schreef sizzler het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)ie/trailer2_med.html
Mejuffrouw Elsje, moet ik het nog een keer uitleggen? Feedback doe je maar ergens andersquote:Op woensdag 11 april 2007 18:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg sig, het moet je niet gelijk naar je hoofd stijgen hè? Er was maar één heer offtopic, en je collega had al aangegeven dat de FB alleen voor feedback is.![]()
Het idee is de boodschap een paar maal te herhalen, en het zonder vegen te doen. Daar wordt een mens maar moe van, en het levert zo'n gejammer op - in de POLFBquote:Maar gezien de huidige schare aan kleuters daar, mag je nu wel weer vegen
Grootheidswaanquote:Op woensdag 11 april 2007 19:36 schreef sigme het volgende:
Mejuffrouw Elsje, moet ik het nog een keer uitleggen? Feedback doe je maar ergens anders.
Ik ben een engel, nietwaar?quote:
Ja, absoluut!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben een engel, nietwaar?
[afbeelding]
Doe 's beter je best dan!quote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pfff ik zit niet eens meer SC topics vol te spammen.
Wat een gedoe he? Mod zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 19:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Pfff ik zit niet eens meer SC topics vol te spammen.
quote:
Selectief quoten heb je ook al onder de knie, of ben je in staat tot een hele bijzondere constructie waarbij je eerdere reactie na een latere komt?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:20 schreef Tism het volgende:
The Official George W. Bush "Days left in office countdown clock"
Voor die gene die 't bij wil houden.![]()
Men kan ook de sleutelhangertjes bestellen, hier!![]()
Zag 't net op CNN, vond 't wel een Topic waard!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |