Ja maar jij hebt dan ook meestal geen tijd waarop je moet beginnen met niets doen toch eerikquote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker meer.
Daarbij slaap ik met het gordijn omhoog, zodat ik wakker wordt zodra het licht is.
En tot nu toe bevalt me dat prima.
Geen teringherrie 's ochtends van die klotewekker, en ik word steeds vroeg wakker, voor mijn doen, uit mezelf
Eerder een soort van verwarrend boek samengesteld door absolute onlogici....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Soort van encyclopedie dus eigenlijk?
Regent het daar ook wel eens niet?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, het regent nog steeds.. zelfde verhaaltje als de afgelopen 2 dagen. maar het begon eerder, dus hopelijk is het over een uurtje of drie wel droog.
Hé hé, effe mak aan hequote:Op woensdag 11 april 2007 10:11 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook meestal geen tijd waarop je moet beginnen met niets doen toch eerik.. Naar school hoef je niet meer , alleen maar 'studeren' voor de eindexamens..
![]()
Lijkt me een leuk experiment, maar dan heb ik wel iemand nodig die me wakker houdquote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok...das dus gezegd en iedereen is hierbij getuigen.....PAPIERVERSNIPPERAAR GAAT DUS NIET MEER SLAPEN....!!!!![]()
![]()
![]()
ik ben heel benieuwd....![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben nu een week in ouderlijk huis maar gebruik de whirlpool alleen maar als droogrek voor mijn handdoeken, wat na een week aardig opstapelt.![]()
Mogguhquote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef crossover het volgende:
morge.
Das idd zo.. maar dat is denk ik met alles zo.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah..ook heb je een super de luxe badkamer......in bad ga je in het begin heel veel maar het wordt met de tijd steeds minder....
..douchen gaat een stuk sneller...
![]()
Ah okequote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, sinds gisteren 8 uur in de avond tot zonet was het droog
oi.. whirlpool.. over een week of drie lekker 4 dagen naar Bali in een luxe-villa met zwembadquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben nu een week in ouderlijk huis maar gebruik de whirlpool alleen maar als droogrek voor mijn handdoeken, wat na een week aardig opstapelt.![]()
likt mij geen probleem....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk experiment, maar dan heb ik wel iemand nodig die me wakker houd![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon doen.quote:
whehe.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
likt mij geen probleem....![]()
...wat jij...?
![]()
![]()
![]()
Iets met profiel en instellingen. Het is niet moeilijk, mij lukte het ookquote:
en veel water gebruik....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd zo.. maar dat is denk ik met alles zo.![]()
In het begin is alles leuk en naderhand wordt het gewoon en gebruik je het minder...![]()
En idd, in bad gaan kost heel veel tijd...
wat automatisch...?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Automatisch toch?
ok dan zou die nou dus aanstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gewoon doen.
Klik eens op dat envelopje, dan kom je in je PM box, en kan je daar enkele instellingen doen...
Dat is het eerste wat ik ga kopen als ik een fatsoenlijk huis koop.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en veel water gebruik.......maar mijn afwasmachine mis ik stiekum wel een beetje...
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets met profiel en instellingen. Het is niet moeilijk, mij lukte het ook![]()
Hij staat aanquote:
Wat?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Cruesli. Zeg, die cappucinno Cruesli is uit de handel genomen
Jes! Alles in orde!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
volgens mij moet je ff in je PM kijken...![]()
Heb je zin om de hele nacht koffie voor me te zetten?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
likt mij geen probleem....![]()
...wat jij...?
![]()
![]()
![]()
nah...dan wordt je schoone afwas er niet schoner op met al dat vochtigheid....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik ga kopen als ik een fatsoenlijk huis koop.
Het liefst zelfs 2, zodat ik er 1 als kast kan gebruiken en de ander als vaatwasser.
Afwisselend uiteraard.
Ja, dat hoorde ik van de schoonmams. Die baalde er ook van geloof ik.quote:
Mijn zooi in de vaatwasser is niet vochtig hoor...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...dan wordt je schoone afwas er niet schoner op met al dat vochtigheid....![]()
Damn wat een stoner die smilie.quote:
geen probleem....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je zin om de hele nacht koffie voor me te zetten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een vaatwasser wordt nooit helemaal droog..quote:Op woensdag 11 april 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn zooi in de vaatwasser is niet vochtig hoor...
Die van mij droogt het goed af
Nee!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:17 schreef Kuukske het volgende:
Cruesli. Zeg, die cappucinno Cruesli is uit de handel genomen
dan hoop ik toch op het eerste....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
oi, dat was een vreemde onweer.. als een ontploffing gevolgd door een lange rommel. Ik vermoed dat de stroom uit is een stukje naar het oosten. Of er ligt een gefrituurde motorrijder op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |