Moge JJquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...GOEDEMORGEN ALLEMAAL...WE HEBBEN ER EEN NIEUWE PRINSESJE BIJ...
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen JJquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
...GOEDEMORGEN ALLEMAAL...WE HEBBEN ER EEN NIEUWE PRINSESJE BIJ...
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima. Lekker geslapen?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
LENNY!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
...alles goed?
![]()
Mooi, mooiquote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen eer-ik...goedemorgen Papier....![]()
![]()
![]()
..ik heb in lange tijd niet zooo lekker geslapen....
...maar ik heb verschikkelijk spierpijn en ben ook nog verkouden....
![]()
ik heb geen bad....quote:Op woensdag 11 april 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mooi, mooi
Jammer van de spierpijn en de verkoudheid, maar dat komt wel goed joh
Effe een lekker warm bad, dan zit het wel weer snor toch
Het is een examen voor veiligheidsadviseur..quote:Op woensdag 11 april 2007 09:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, soort van open boek tentamen
Werkt wel prima, ik hou wel van open boek tentamens.
Gewoon het boek goed doorlezen, zodat je weet wat waar staat,. beetje van die briefjes ertussen doen enzo
Ah, da's wel matig.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Het is een examen voor veiligheidsadviseur..
Het zijn 3 boeken, ± 1000 pagina's, helemaal volgestampt met regeltjes en wetten, compleet met uitzonderingen en uitzonderingen op uitzonderingen, ontelbaar verwijzingen, etc...![]()
Het vervelende is echter dat je de antwoorden zeer secuur moet geven. Dus eerst het antwoord, gevolgd door alle verwijzingen en vervolgens alle referenties uit de wet...en dan vergeet je weleens wat...
![]()
Een voorbeeld: als er iets wordt gezegd over (grond)stoffen dan mag je daar niet naar verwijzen als goederen, want dat staat er immers niet, dus is het fout (en niet half fout/goed...)![]()
![]()
Pauper.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie warme douche dan...
ik heb ook geen bad hoor
Dus lang en lekker slapen is harstikke ongezondquote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen eer-ik...goedemorgen Papier....![]()
![]()
![]()
..ik heb in lange tijd niet zooo lekker geslapen....
...maar ik heb verschikkelijk spierpijn en ben ook nog verkouden....
![]()
Die briefjes zitten er idd in!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, da's wel matig.
Vrij irritant.
Maar dan is het wel handig om alles goed te catagoriseren toch.
Van die briefjes ertussen rammen, waarop je schrijft wat daar staat enzo.
Dat doe ik ook altijd bij die tentamens waarbij je een boek mag gebruiken.
En dan doel ik niet op shit die ook in de inhoudsopgave staat.
huh?...hoe bedoel je...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus lang en lekker slapen is harstikke ongezond![]()
* Gaat diep nadenken over z'n levenstijl
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus lang en lekker slapen is harstikke ongezond![]()
* Gaat diep nadenken over z'n levenstijl
Ik heb alleen een zwembad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat boeit me ook niet, want ik haat in bad zitten.
Geef mij maar een douche
Signature.
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
* slaapt 9-10 uur per nacht
Môgge TIM....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef TIM-846 het volgende:
Hallo iedereen die net is binnengekomen
Tuurlijk zie ik je wel,quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen OA....![]()
![]()
![]()
dacht ff dat je me niet gezien had....![]()
Handig, handigquote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Die briefjes zitten er idd in!
En nog in verschillende kleuren ook!![]()
Ook nog zoiets vaags: de inhoudsopgave staat pas NA de bijlagen, die dus voorin staan, vanaf pagina 101...![]()
Als je lang en lekker slaapt krijg je spierpijn en word je verkouden. Mijn conclusie is dus: Niet meer slapen!quote:
echt...? ik vind af en toe een bad heerlijk....quote:Maar dat boeit me ook niet, want ik haat in bad zitten.
Geef mij maar een douche
haha.. maar ik denk dat ik mijn stage dan nooit zal halenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon nooit een wekker zetten, dan wordt je lichaam pas wakker als hij goed uitgerust is.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb alleen een zwembad.Bad duurt zo lang en je raakt zo verveelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat boeit me ook niet, want ik haat in bad zitten.
Geef mij maar een doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2007 10:05:49 ]
Ja, ik haat het echt.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt...? ik vind af en toe een bad heerlijk....![]()
JJ gaat heel af en toe stiekem bij haar ex in bad als hij er niet is...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik je wel,![]()
was alleen even bezig met een relaas over examenirritaties...
![]()
gewoon iets brabbelen van fashionably late dan vinden ze het vast wel okequote:Op woensdag 11 april 2007 10:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
haha.. maar ik denk dat ik mijn stage dan nooit zal halenMijn lichaam haalt de schade in het weekend meestal errug goed in
![]()
Nou, als die er standaard in zouden zitten, zou ik er zeer weinig vertrouwen in hebben...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Handig, handig
Wel een raar boek, dat het zo in elkaar zit..
Maar zitten die briefjes er standaard in
Of heb je dat zelf gedaan...
Ik zet ook geen wekker meer.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon nooit een wekker zetten, dan wordt je lichaam pas wakker als hij goed uitgerust is.![]()
ok...das dus gezegd en iedereen is hierbij getuigen.....PAPIERVERSNIPPERAAR GAAT DUS NIET MEER SLAPEN....!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je lang en lekker slaapt krijg je spierpijn en word je verkouden. Mijn conclusie is dus: Niet meer slapen!![]()
Wat staat hier 2 regels lager over slapen?
Soort van encyclopedie dus eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, als die er standaard in zouden zitten, zou ik er zeer weinig vertrouwen in hebben...![]()
Dus die heb ik er mooi zelf ingeplakt![]()
kost even een uurtje, maar dan heb ik er ook wat aan!![]()
De 3 delen zijn eigenlijk 1 boek, maar dat zou ongehoord dik zijn...
Boek 1: bijlagen, inhoudsopgave, deel 1, deel 2, deel 4...![]()
Boek 2: deel 5 t/m 9. Het enige overzichtelijke boek dus...![]()
Boek 3: deel 3, bijlagen...![]()
Das handig!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt...? ik vind af en toe een bad heerlijk....![]()
JJ gaat heel af en toe stiekem bij haar ex in bad als hij er niet is...![]()
Ik heb thuis wel een bad en ik maak er zelden gebruik van...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik haat het echt.
Een zwembad vind ik prima, maar een normaal bad niet, veel te klein, ik kan er niet relaxed in liggen, en ik ben dat warme water altijd zat na enkele minuten
Ik zit nooit langer dan 5 minuten in bad
ja..als je een vrouw bent....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
gewoon iets brabbelen van fashionably late dan vinden ze het vast wel oke
Beter inderdaad, ik word meestal gewoon na 9-10 uur wakker. Ligt eraan hoelaat ik ben gaan slapen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zet ook geen wekker meer.
Daarbij slaap ik met het gordijn omhoog, zodat ik wakker wordt zodra het licht is.
En tot nu toe bevalt me dat prima.
Geen teringherrie 's ochtends van die klotewekker, en ik word steeds vroeg wakker, voor mijn doen, uit mezelf
pff racismquote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..als je een vrouw bent.......maar als man...
?
nah..ook heb je een super de luxe badkamer....quote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel een bad en ik maak er zelden gebruik van...![]()
Wellicht komt dat doordat we de badkamer nog grondig gaan verbouwen en dan komt er ws een bad in met allerlei extra's...![]()
Ja, dan is het wel leuk.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb thuis wel een bad en ik maak er zelden gebruik van...![]()
Wellicht komt dat doordat we de badkamer nog grondig gaan verbouwen en dan komt er ws een bad in met allerlei extra's...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |