Ik heb het niet gezien. Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef texelonia het volgende:
Wim-Lex deed het ook leuk, vooral met de flauwe vragen over of ie geen jongetje wilde enzow
Hij zei dat het enige waar hij zich druk over heeft gemaakt is of het gezond zou zijn, de rest was niet belangrijk, daarom wilde hij ook van te voren niet weten wat het zou worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Wat zei hij dan?
~quote:Op woensdag 11 april 2007 09:15 schreef phluphy het volgende:
Edit - toevoeg: lijk je eigenlijk op je avatar?
Ik zei gisteren al tegen Fluf "ik heb er zin in, als je dat in deze situatie tenminste kan zeggen".quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
aha.
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen: veel plezier klinkt zo dom als je de reden bedenkt.
maar iets in die geest dan maar.
maak er iets moois van.
ik heb gewoon niet zoveel geduld en tact. ik ben na twee onhebbelijke vragen klaar en ga dan dwarsliggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef phluphy het volgende:
BEDat soort details zit ik niet op te wachten.
![]()
Lady-wrbbad woman
![]()
ja dat lijkt me idd heel dubbel.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al tegen Fluf "ik heb er zin in, als je dat in deze situatie tenminste kan zeggen".
Ja, dat zat ik me dus ook te bedenken, Lois is al iets van 2,5 uur onderweg dus dat is best pittig.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:34 schreef phluphy het volgende:
Kom je nu mee Sugar!We hebben ons helemaal sufgepland om een strak tijdschema te maken (vreselijk ovedreven natuurlijk).
Nou ja, Sjeen komt vanaf de verkeerde kant, Lois treint en ik moet werken tot vertrek.
Blijft BE over, die reist zelfstandig.![]()
Het handigst is na afloop maar we kunnen het beste even bellen dan, want we weten niet hoe lang het duurt.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef Lois het volgende:
Sugar dat lijkt me hartstikke leuk, Be gaat even regelen hoe en wat en waar enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |