Ik heb het niet gezien. Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef texelonia het volgende:
Wim-Lex deed het ook leuk, vooral met de flauwe vragen over of ie geen jongetje wilde enzow
Hij zei dat het enige waar hij zich druk over heeft gemaakt is of het gezond zou zijn, de rest was niet belangrijk, daarom wilde hij ook van te voren niet weten wat het zou worden.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Wat zei hij dan?
~quote:Op woensdag 11 april 2007 09:15 schreef phluphy het volgende:
Edit - toevoeg: lijk je eigenlijk op je avatar?
Ik zei gisteren al tegen Fluf "ik heb er zin in, als je dat in deze situatie tenminste kan zeggen".quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
aha.
ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen: veel plezier klinkt zo dom als je de reden bedenkt.
maar iets in die geest dan maar.
maak er iets moois van.
ik heb gewoon niet zoveel geduld en tact. ik ben na twee onhebbelijke vragen klaar en ga dan dwarsliggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:21 schreef phluphy het volgende:
BEDat soort details zit ik niet op te wachten.
![]()
Lady-wrbbad woman
![]()
ja dat lijkt me idd heel dubbel.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zei gisteren al tegen Fluf "ik heb er zin in, als je dat in deze situatie tenminste kan zeggen".
Ja, dat zat ik me dus ook te bedenken, Lois is al iets van 2,5 uur onderweg dus dat is best pittig.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:34 schreef phluphy het volgende:
Kom je nu mee Sugar!We hebben ons helemaal sufgepland om een strak tijdschema te maken (vreselijk ovedreven natuurlijk).
Nou ja, Sjeen komt vanaf de verkeerde kant, Lois treint en ik moet werken tot vertrek.
Blijft BE over, die reist zelfstandig.![]()
Het handigst is na afloop maar we kunnen het beste even bellen dan, want we weten niet hoe lang het duurt.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:40 schreef Lois het volgende:
Sugar dat lijkt me hartstikke leuk, Be gaat even regelen hoe en wat en waar enzo
Na afloop gaat niet, Madame Sucre gaat bij d'r nieuwe huis kijken.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef phluphy het volgende:
Daarna kan ook nog natuurlijk.Wat een dummy ben ik toch!
Ik kan niet mee msn'en, ben aan 't werk. Maar ik weet niet of ik überhaupt mee zou kunnen, mijn zussen zijn er ook en zo. Ik hoor 't wel.
Wees blij! Dat persen heeft Maxima helemaal zelf gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef E.T. het volgende:
Ik heb gewoon dat hele pers-gebeuren gemist vanmorgen.. Ik moet 't doen met stukjes in het journaal![]()
vertelquote:Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef Syrena het volgende:
Zo, wat is NEE zeggen toch moeilijk, zelfs al is het in een mail en zelfs al vind je dat de "tegenpartij" zeurt en zijn zin wil doordrammenmaar je wil toch niet overkomen als de trut die alles dwarsboomt
![]()
Vriendjes ouders hebben huis in Frankrijk. Vriendje wil daar heen (hoeven we alleen 't vliegen te betalen). Vriendje wil in de week van Hemelvaart gaan, want dat is het weer lekker en het huis nog vrij (betalende mensen krijgen uiteraard voorrang, vandaar dat een week in juni al weg is). MAAR mijn ouders hebben een hond en toen we die aanschaften heb ik beloofd dat ik op hem pas in de vakanties van paps en mams. Die vakantie is met Hemelvaart.quote:
Wij konden vroeger kiezen, kermis of cadeautjequote:Op woensdag 11 april 2007 15:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben met luca naar de kermis geweest.
meneer wou toch met me in de botsauto's?
koop ik een handvol van die penningen, durft meneer ineens niet meer.
ik heb nog een kwartier staan praten als brugman, maar hij vond het gekrioel van auto's toch wel erg eng.
nou ja, gelukkig heb ik nog een puber in huis die een handvol botsautopenningen helemaal geen probleem vindt
de munten voor de scooters zijn nu wel op en een ritje in de zweefmolen kon hem ook nog wel bekoren, maar verder vond hij niks leuk. hij lust geen oliebol, geen zuurstok of spekkie, geen popcorn en met suikerspin doe je hem ook geen plezier.
dus we hebben wat rondgelopen en kochten een slushpuppy in de snackbar. dat vindt hij dan weer wel een feest. en we kwamen toch voorbij de schoenenreus dus we hebben meteen sandalen gescoord.
en nu zittie blij en enthousiast de dvd van de kameleon te kijken die ik net voor hem gekocht heb.
tja, als je nauwelijks geld op de kermis uitgeeft, moet je toch ergens je geld aan kwijt.
Het zijn stomme mensen omdat ze je niet willen, ze weten niet wat ze missenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:56 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Kijk dat heb ik nou even nodig. Iemand die ook gewoon zegt shit dat is klote.
Iederen die ik er over spreek zegt ach joh het zou heel druk worden voor je in een onrustige omgeving, dat heb je nu helemaal niet nodig. Stelletje bemoeials. Chagrijn gewoon lekker met me, peptalks heb ik nu toch geen oren naar.
nou, ik zou precies dezelfde toon hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef cattie het volgende:
Ja, natuurlijk blijft hij slapen, want anders zou hij er niet zijn. Sorry voor de toon, maar ik irriteer me mateloos aan hem.
En wij hadden bij 1 huis ons huis na 1 bezichtiging verkocht en ons 2e huis na 2 bezichtigingen. Dus dat is ook mogelijk. Maar 50, dat is echt veelquote:Dat hopen wij dus ook met zoveel kijkers! Maar ik ken iemand die na 50 bezichtigingen nog geen 1 bod had, terwijl het huis best oke is, het is geen bouwval ofzo.
Val zometeen je zwager meteen in de rede: "Ja morgen gaan we naar een huis kijken. ZONDER LOGEERKAMER"quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef cattie het volgende:
Ja, natuurlijk blijft hij slapen, want anders zou hij er niet zijn. Sorry voor de toon, maar ik irriteer me mateloos aan hem.
Dat hopen wij dus ook met zoveel kijkers! Maar ik ken iemand die na 50 bezichtigingen nog geen 1 bod had, terwijl het huis best oke is, het is geen bouwval ofzo.
Hm, ik weet niet of dat wel suf is. Volgens mij is het juist een goed teken dat je zin hebt om een drukke tafel te maken. Toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef Sugar het volgende:
Weet je wat alleen suf is? Ik wilde een nieuwe eettafel in ons nieuwe huis. Een mooie, misschien wel witte, lege eettafel.
En nu verzin ik dit. Drukker en voller kan niet.![]()
![]()
Nah, dan altijd nog naar ons 'kantoor'.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Kan deze niet gewoon naar de speelhoek dan?
Neuh ik weet, ze hebben ook staan op de flyers hoe gekker maffer hoe beter... dus denk als ik dan toch nog niks beters vind ik toch die kant maar op gaquote:Op donderdag 12 april 2007 22:33 schreef bixister het volgende:
ze zullen je er heus niet om uitgooien bar.maar 't is niet bepaald een 'ontopic' outfitje.
Ja, je moet er een goed figuur voor hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef texelonia het volgende:
Die onderste is vooral grappig als je het figuur van een model hebt
De bovenste zie ik ook niet...
Wel hoor. Volgens mij is Owlet hier ook erg goed in. Die tweede slofjes vind ik echt heel erg super. Zou ze bijna voor mezelf ook willenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:09 schreef Belana het volgende:
wowwat een prachtige dingen zeg! Ik vind ineens zelf gebreide kleertjes leuk
maar ik ken niemand die dat kan hoor
Dan pak je ook wel de wolbroeken der wolbroeken...quote:Op vrijdag 13 april 2007 06:57 schreef lady-wrb het volgende:
ik vond het niet gepast om in het engeltjes topic te reageren, maar ik werd nieuwsgierig door het woord wolbroekenbreienlijst, dus ik ben eens gaag googlen wat dat nou weer voor sport is.
maar jeetje wat een prachtige dingen kunnen mensen breien
http://home.planet.nl/~bosse165/
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Aomaoliao
Die zou het in ieder geval niet zo best doen hier in het Westland
Ja!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Wel hoor. Volgens mij is Owlet hier ook erg goed in.
Hier onderaan de pagina staat het patroon. Bovenaan staan wolbroekjes.quote:Die tweede slofjes vind ik echt heel erg super. Zou ze bijna voor mezelf ook willen
I knowquote:
Ik splits eerst de lagen van een servet en strijk dan de bedrukte kant glad (met speciaal papier tussen het servet en het strijkijzer) en dan plak ik het servet op de ondergrond waar het op moet komen en strijk ik het opnieuw (weer met dat papier ertussen).quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef LadyS het volgende:
servetten strijken?
Ik plakte ze er altijd zo op, maar dat zat niet altijd recht neemaar hoe moet ik dat stijken voor me zien (toevallig ben ik er nu ook me bezig)
Ik ookquote:
nouhou...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:59 schreef texelonia het volgende:
Ik vind Ariane al leuker dan Amalia en Alexia. Van Amalia vind ik het nog steeds jammer dat Catharina niet de roepnaam werd. En Alexia vind ik geen naam eigenlijkVan Ariane vind ik het jammer dat het blijkbaar wordt uitgesproken als Ariaan
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef lady-wrb het volgende:
maar ik zie nog steeds een kettingrokende, zwaar stonede, zwalkende vrouw in charlestonjurk met blote buik voor me.
sjezus wat was die ver heen toen
zijn er gelukkig toch nog mensen die mn naam mooi vinden....quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:32 schreef m@x het volgende:
Ik vind Alexia wel okay. Kan je lekker afkorten tot "Lex". Althans, dat doe ik bij een vriendin van me altijd.
En dat speciale papier is zeker verkrijgbaar bij de hobbyzaak? Hoe heet het?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik splits eerst de lagen van een servet en strijk dan de bedrukte kant glad (met speciaal papier tussen het servet en het strijkijzer) en dan plak ik het servet op de ondergrond waar het op moet komen en strijk ik het opnieuw (weer met dat papier ertussen).
ik heb anders al een hele hippe bloempot, hoorquote:
dank uquote:Ik weet niet waar dat papier te koop is. Het ligt altijd op die zolder waar ik knutsel. Ik zal maandag even voor je vragen hoe het heet.
hahaha geeft niks hoor, het was maar een grapje!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef texelonia het volgende:
sorry mariekjehet is niks persoonlijks
Maar ik vind Alexandra leuker dan bijv.
Dat is dan dus volgens mij 2e graad. En bij de meeste bedrijven krijg je daar gewoon een dag vrij voor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:44 schreef texelonia het volgende:
Hoezo zijn grootouders en kleinkinderen dan ook 1e graad? Daar zitten dan toch nog ouders of kinderen tussen?
Maar heb het nagevraagd en krijg zelfs geen vrije dag als mn eigen ouders zouden overlijden![]()
quote:Calamiteitenverlof is bedoeld voor onvoorziene situaties, waarin u onmiddellijk vrij moet hebben vanwege bijzondere persoonlijke omstandigheden. Een duidelijk voorbeeld is een sterfgeval in de familie, waardoor direct van alles moet worden geregeld. Uw werkgever kan voorstellen om het calamiteitenverlof achteraf als vakantie aan te merken. U moet hiermee wel uitdrukkelijk akkoord gaan.
Sterfgeval 1e graads familielid (bloed of aanverwanten)
Als regel vanaf de dag van overlijden tot en met de dag van begraven/cremeren (vier dagen) Onder 1e graads wordt verstaan; de partner, de ouders en de kinderen van uzelf (of adoptie).
Sterfgeval 2e graads familielid (bloed of aanverwanten)
Als regel dag van overlijden en dag van begraven/cremeren (twee dagen). Onder 2e graads wordt verstaan; broers, zussen, grootouders.
Sterfgeval 3e en 4e graads familielid (bloed en aanverwanten)
Als regel dag van begraven/cremeren (één dag). Onder 3e graads wordt verstaan; overgroot ouders, ooms, tantes, neven en nichten. Onder 4e graads wordt verstaan; bet-overgrootouders, achterneven en achternichten.
Oeh, hij's erg leuk. Ik krijg het alleen niet over mijn hart om het vlindertje in te ruilen. Maar ik ga 'm wel bewaren!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
Fluffie, ik heb een nieuwe icoon voor je gevonden
understatementquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Saffier het volgende:
..., die had duidelijk zijn dag niet.
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Saffier het volgende:
Hebben er hier nog mensen last van vrijdag de 13e?
quote:
Kommie helpen de zolder leeg/op te ruimen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
En nu zit ik te bedenken wat ik de rest van de dag eens zal gaan doen.
Aha! Dus daar waren al die gestolen kliko's!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:37 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat vandaag het laminaat gelegd worden (is nu de muren aan het latexen )
en een paar dagen geleden is eindelijke de boot weggehaald; nu hebben we een prima overzicht over de tuinmijn schoonvader heeft daar na twee keer naar grof vuil gereden en 16 kliko's met groenafval verder is mijn tuin nu weer te zien
Weet ik eigenlijk niet. Ik weet dat onze makelaar regelmatig dit soort "kom en kijk" dingen organiseert. Nog één etage dweilen en dan is het klaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
is openhuizenroute landelijk? want hier in koog hangen ook overal van die bordjes.
helemaal mee eens maar ik ben dan ook weer zo'n type wat het niet zou durven zeggenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:59 schreef Belana het volgende:
mmm, liever alles pikken dan de familiesfeer verpesten dus? is er geen middenweg? je kunt toch wel iets zeggen tegen iemand zonder dat meteen grote problemen ontstaan? als je zwager daar niet mee om kan gaan lijkt me dat zijn probleem. maarja, kan me ook voorstellen dat het moeilijk is hoor.
Echt heel supergaaf! Is hij nu gewoon afneembaar enzo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:59 schreef Sugar het volgende:
Succes vandaag, Max!
En Cattie ook met de mensen die komen kijken!![]()
Ik heb de tafel af en hij is cool! Kijk maar!
Ik vind vooral die stoelen cool!quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:59 schreef Sugar het volgende:
Succes vandaag, Max!
En Cattie ook met de mensen die komen kijken!![]()
Ik heb de tafel af en hij is cool! Kijk maar!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik woon bij jou in de buurt en toevallig heb ik een buurman die weleens wat "bijklust" met straten. Kan hem vragen als je wilt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:46 schreef kims_mama het volgende:
Toevallig iemand hier die kan straten?(zowat 700,- voor onze achtertuin (oa straten) is aardig boven het budget)
Heel graag!quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:58 schreef Isam het volgende:
[..]
Ik woon bij jou in de buurt en toevallig heb ik een buurman die weleens wat "bijklust" met straten. Kan hem vragen als je wilt.
Zelf doen kan ook hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:46 schreef kims_mama het volgende:
Toevallig iemand hier die kan straten?(zowat 700,- voor onze achtertuin (oa straten) is aardig boven het budget)
Misschien wel. Maar dan moet het heuvellandschap eerst getemd worden. En vlakgemaakt enzo. Wil niet best.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:33 schreef Leah het volgende:
[..]
Zelf doen kan ook hoor.
Als ik het kan moet het Djeez ook lukken.
Da's even buffelen jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:35 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar dan moet het heuvellandschap eerst getemd worden. En vlakgemaakt enzo. Wil niet best.
Ja, we gaan echt geen 677,- betalen, kunnen het geld beter besteden. Pfff, je had de tuin moeten zien toen we hier kwamen wonen. Net een oerwoud. Nu kan Kim iig een beetje lopen en spelen in de tuin.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Da's even buffelen ja. Maar je kunt echt heel veel zelf doen hoor, hoeft allemaal niet zoveel te kosten als je even flink de handen uit de mouwen steekt.
psies! waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef Leah het volgende:
[..]
Da's even buffelen ja. Maar je kunt echt heel veel zelf doen hoor, hoeft allemaal niet zoveel te kosten als je even flink de handen uit de mouwen steekt.
Geldt dat ook voor lambrizering die je eraf wil slopen en vervolgens alle muren gestuct moeten worden en daar liever niet heel veel geld aan wil uitgeven?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
psies! waar een wil is, is een weg
daar kan je iets heel leuks van makenquote:Op zondag 15 april 2007 18:21 schreef m@x het volgende:
Ik zou hetzelfde doen hoor Syrena. Ik ben zo slecht in onderhandelen en afdingen enzo.
Om in de klusmode te blijven; Ik heb vandaag dit kastje in elkaar getimmerd zodat ik morgen tijdens mijn knutselavond (hoe suf) weer iets heb om te pimpen. jaja, ik weet het, het is bijna geen klussen meer te noemen
quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef bixister het volgende:
morgenochtend gaan we de kindjes halen. ik mis ze wel! maar 't was ook heel fijn om eens even weer alleen maar gewoon 'bix' te zijn.
Doe eens even een foto laten zien dan!quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben het hele weekend keihard gewerkt en de vloer is moooooooi
Hoe groot zal de kans zijn dat kinderen het inademen tijdens het gewone spelen en zitten in het zand daar?quote:DEN HELDER - De speeltuin aan de Gravin Magdalena van Waardenburglaan in De Schooten is sinds vrijdag helemaal afgesloten. Een dag eerder was nog maar een deel met linten en borden afgezet, nadat asbestdeeltjes waren gevonden.
Bij de gemeente kon gistermiddag niet worden achterhaald of de volledige afsluiting is gebeurd uit voorzorg of omdat er ook in de rest van de speeltuin asbest is gevonden. Een door de gemeente ingeschakeld bedrijf nam eerder op de dag bodemmonsters. De resultaten van dat onderzoek worden op z'n vroegst maandag verwacht.
Inmiddels maakt bewoonster Angela Janssen zich grote zorgen om de gezondheid van haar zoon. ,,Meer dan twee weken geleden kwam mijn zoon van zes thuis met een verzameling steentjes. Mijn schoonzoon vroeg later waarom er asbest op de tafel lag. Hij is dakdekker en weet dus hoe dat eruit ziet. Als hij er niet was geweest, hadden die steentjes nog op tafel kunnen liggen
dat kan volgens mij wel want zo komen er toch ook 2eiige tweelingen, toch?quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om in één cyclus 2 keer een eisprong te hebben maar dan wel met een paar dagen tijd ertussen?
Normaal merk ik altijd aan het cervixslijm wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb, maar nu heb ik dat sinds 2 maanden 2 keer achter elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |