Tja qwerty_x, Brazilië kan zich qua grootte meten met de VS. Het is hier geen Nederland hèquote:Op woensdag 18 april 2007 22:29 schreef qwerty_x het volgende:
welkom terug trouwens, Erwin & Diego
Erwin, ik moest van de week weer eens bij Embraer langs: je woont toch wel een tering end ver weg !
Ik vond het eten wel lekker, was in Natal en veel pasta daar ik hou wel van pastaquote:Op donderdag 19 april 2007 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Om nog even op het traditionele eten terug te komen maartena.........
Ik zou willen dat de keuken hier in Brazilië zo uitgebreid was. Als je in São Paulo woont, of in Rio de Janeiro zul je genoeg vinden, maar in de rest veel minder. Dan is het of "Italiaans", of Braziliaans.
Nu is Brazilië, net als de VS, ook een echt vleesetend land.
BBQ, churrasco noemt men dat hier, is voor velen ook een geliefd iets. Picanha met grof zout is bij zeer velen een geliefd stuk vlees voor de bbq, echter weinigen weten dit goed te bereiden hahahahha
BBQ is hier anders dan in veel andere landen. Hier doet men lappen vlees op de bbq en als het klaar is snijdt men dit in dunne reepjes en doet dat op een bord voor de gasten. Naast rijst en salade moet er veel, ik zeg veel bier aanwezig zijn.
hamburgers op de bbq zul je hier weinig zien, al doe ik dat zelf wel. Niet bepaald zoals in NL dus waar men allerlei calvé sauzen heeft etc...........
Yep. En hij was onder de 18 toen hij zijn Amerikaanse staatsburgerschap verkreeg. Twee van de uitzonderingen waarbij je het Nederlanderschap mag behouden.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij bent getrouwd met een Amerikaanse
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Ooooh! Dat herinner ik me nog!
Niet stiekem open maken!
Heb een werk/verblijfsvergunning, maar mezelf kennende ga ik vast niet in Nederland zijn (ik woon/werk half/half in Nederland/Manila), als ik erachter kom dat mijn paspoort vernieuwd moet wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Of je als je nog ingeschreven staat bij een gemeente toch een Nederlands paspoort kan halen bij de ambassade? Ik denk het wel, maar je moet hiervoor wel kunnen overleggen dat je legaal in het land woont waar je het paspoort aanvraagt met behulp van je legale verblijfsvergunning aldaar etc. Alleen inwoners van een ander land kunnen dus een paspoort krijgen, toeristen niet.
Zou prima moeten gaan bij het Nederlands consulaat in Manilla dan.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Heb een werk/verblijfsvergunning, maar mezelf kennende ga ik vast niet in Nederland zijn (ik woon/werk half/half in Nederland/Manila), als ik erachter kom dat mijn paspoort vernieuwd moet worden![]()
Ik vrees dat ik die laatste zin niet snapquote:Op donderdag 19 april 2007 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind die Brazilaanse hoeren alles behalve geil
Die dames uit Brazilie met die tassen vol met spullen daarintegen
Trouwe Latina's bestaan niet, dat is een sprookjequote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die laatste zin niet snap![]()
Ach de braziliaanse hoer, piranha, of opportunista etc etc.................je hebt ze vaak al gelijk door.
Al geef ik toe dat ze soms zeer geraffineerd te werk gaan met steun van hun familie en vriendenclub.
Nu ben ik gelukkig getrouwd met een ambitieuze vrouw die serieus is en trouw. Trouw en eer staan voor ons beiden hoog aangeschreven, dit itt velen in Brazilië.
Over de Braziliaanse vrouw:
klopt dat het merendeel lelijk is. Of ronduit vet, of namaak. De zeldzame vrouwen die er nog natuurlijk uitzijn,.....zijn er niet veel van. (mijn vrouw weer wel)
Dat geblondeerde ja........Zie je hier ook erg veel.
Ik vond de Braziliaanse hee l mooi trouwens, met een lekker lichaam en ze weten hoe ze moeten dansenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die laatste zin niet snap![]()
Ach de braziliaanse hoer, piranha, of opportunista etc etc.................je hebt ze vaak al gelijk door.
Al geef ik toe dat ze soms zeer geraffineerd te werk gaan met steun van hun familie en vriendenclub.
Nu ben ik gelukkig getrouwd met een ambitieuze vrouw die serieus is en trouw. Trouw en eer staan voor ons beiden hoog aangeschreven, dit itt velen in Brazilië.
Over de Braziliaanse vrouw:
klopt dat het merendeel lelijk is. Of ronduit vet, of namaak. De zeldzame vrouwen die er nog natuurlijk uitzijn,.....zijn er niet veel van. (mijn vrouw weer wel)
Dat geblondeerde ja........Zie je hier ook erg veel.
Leuk om een keer te horen, vrij irritant als je er dagelijks mee te maken hebt.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat gaat zo dan:
RONALDINHO,......RONALDIHNO?....................RONALDINHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL
EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
BRASILLLLLLLLLLLLLLLLLL
RONALDINHO..........RONALDINHO...............GOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL
ETC ETC
http://youtube.com/watch?v=ykxp-EDF-Cc
Lachen, echt waar!!!!!!!
Ik heb het WK op de spaanse voetbalzender gevolgd. Best grappig maar na een tijdje gaat het wel vervelen ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Leuk om een keer te horen, vrij irritant als je er dagelijks mee te maken hebt.
Alleen daarom al kijk ik vrijwel geen ESPN Deportes.
Het hele WK was gewoon op de normale ESPN zenders te volgen..... en ook op ABC.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:09 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het WK op de spaanse voetbalzender gevolgd. Best grappig maar na een tijdje gaat het wel vervelen ja.
In HD ook nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Het hele WK was gewoon op de normale ESPN zenders te volgen..... en ook op ABC.
Niet in ons zenderpakket, destijds... ESPN zond iets anders uit, andere wedstrijd of zo. Ik weet het niet precies meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Met waardeloos commentaarquote:Op donderdag 19 april 2007 19:33 schreef maartena het volgende:
[..]
Spreek je Spaans?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Met waardeloos commentaar![]()
Wat heb ik me daar aan geergerd, zeg![]()
Trouwe latino´s ook nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Trouwe Latina's bestaan niet, dat is een sprookje
Helaas niet echt inderdaad. Mijn vocabulaire komt nog veel te veel tekort.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan het vooral voor de ervaring doen, voor het geld hoeft het namelijk niet, de Nederlandse en Finse regering sponsoren samen vrij leuk. Vreemd genoeg wordt er namelijk niet gekeken of je al studiefinanciering ergens anders ontvangt, dus krijgen we zoveel hier als in NL geld![]()
Voor het starten van een BV heb je 2.500 euro nodig, als je dat hebt kan je er een beginnen (note: in NL heb je daar 16.000 euro voor nodig!), we zijn het bedrijfsplan aan het schrijven nu en bezig met een markt onderzoek. Het grootste probleem straks wordt tijd voor ons, we hebben beide hetzelfde rooster, dus we zullen personeel moeten aannemen. Maar jij spreekt geen Fins zeker?
Ze bestaan, echt waar DAMquote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het was beter dan niets.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef Plastic_Power het volgende:
Met waardeloos commentaar![]()
Wat heb ik me daar aan geergerd, zeg![]()
Slim geregeldquote:Op donderdag 19 april 2007 21:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Het was beter dan niets.
Ik kan trouwens mijn PC pauzeren, dus ik kon em 5 seconden op pauze zetten, en vervolgens de radio1 stream erbij pakken..... oud-hollands commentaar bij een live wedstrijd, maar online ligt ie net een seconde of 5 achter.
Ja zoiets.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Bedoel je TiVo?
is dat niet in alle culturen zo dan? Zeker als je het op die manier zegt? En ben jij wel trouw?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of iets met prive chauffeurs (deden we in NL ook) of we gaan onzelf als interim account manager verhuren.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:53 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Helaas niet echt inderdaad. Mijn vocabulaire komt nog veel te veel tekort.
Wat voor soort bedrijf gaan jullie opzetten als ik vragen mag?
Nee, statistieken heb ik niet. Erwin en Qwerty zullen het vast beamenquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Je hebt ook statistieken voor me? Daar ik totaal niet bekend ben met dat deel van de wereld
Maar je spreekt de taal niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of iets met prive chauffeurs (deden we in NL ook) of we gaan onzelf als interim account manager verhuren.
Mijn ervaring is dat je als prive chauffeur vooral de engelse taal machtig moet zijn, dit is in NL ook al zo. Als account manager richten we ons op internationale bedrijven, en willen we onze kracht putten uit het hebben van mensen die de taal van de bezoekers van evenementen/beurzen spreken, dus het inhuren van, duitse, russische, poolse, spaanse, enz mensen, om ze te verhuren als gastheer/vrouw, contactpersoon, telemarketing, enz, enzquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maar je spreekt de taal niet?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, statistieken heb ik niet. Erwin en Qwerty zullen het vast beamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |