abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:27:28 #151
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_48407751
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:12 schreef maartena het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Heb je al een afscheidsfeestje geplanned?
nee, aan de ene kant hoeft t van mij niet, maarja iedereen geeft me dan wel cash enzo
Maar ik heb het nooit zo op afscheid nemen
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:01:38 #152
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_48422724
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 04:43 schreef csar het volgende:

[..]

De UK is dan ook eigenlijk de 51e Amerikaanse staat.
Eigenlijk de 1e staat (en Puerto Rico de 52e)

Een (heel erg internationale) vriendin die langskwam vertelde me dat de UK een perfecte mix is tussen Europa en Amerika.
reset
pi_48427839
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef Individual het volgende:

[..]

Eigenlijk de 1e staat (en Puerto Rico de 52e)

Een (heel erg internationale) vriendin die langskwam vertelde me dat de UK een perfecte mix is tussen Europa en Amerika.
Afgezien van de lelijke mensen en het lauwe bier, natuurlijk.
Jesus saves but death prevails.
pi_48428408
Nee, in Amerika zijn de mensen pas mooi
pi_48428447
Als je van Barbie poppen houdt wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:21:58 #156
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48428471
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:20 schreef Vogue het volgende:
Nee, in Amerika zijn de mensen pas mooi
Amerika is opgebouwd uit Europeanen, waaronder ook een flink aantal Nederlanders.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:22:59 #157
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48428503
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je van Barbie poppen houdt wel
Oh Jee....Ze hebben je weer toegelaten?

Het is weer gedaan met de rust....
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:27:06 #158
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_48428624
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:21 schreef maartena het volgende:

[..]

Amerika is opgebouwd uit Europeanen, waaronder ook een flink aantal Nederlanders.
Maar nog veel meer britten
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:43:48 #159
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_48429138
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 07:42 schreef maartena het volgende:
Heeft Indonesie naast voetbal nog een tweede sport die veel gespeeld wordt? Ik bedoel, in Nederland heb je hockey en schaatsen, in Engeland heb je rugby, in Zweden is het ijshockey, de Noren zijn gek op skievenementen, in België is het toch echt wielrennen, Noord Amerika (VS en Canada - echter in Cuba is honkbal de nationale sport, en in Mexico de tweede) zijn sowieso anders met de sporten, in Italië is de tweede sport bijna Volleybal intussen, Duitsland en Australië zitten ook in de hockeywereld, en in dat laatst genoemde land is zwemmen ook nog eens een nationale sport.

Hoe zit dat in Indonesie, en misschien kunnen de andere Fok!kers ook even meedoen voor hun land

In de VS ligt de populariteits volgorde ongeveer zo:

1) American Football
2) Baseball
3) Basketball
4) IJshockey
5) Voetbal/Soccer

In Canada is het weer anders:

1) IJshockey
2) Baseball
3) Voetbal/Soccer
4) American Football
5) Basketball
In Brazilië met stip op nummer1 VOETBAL
2-Formula 1
3-Volleybal
4-Beachvolley
5-Indy-500
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_48429615
* Positive_Thinking zwaait vanuit Vantaa, Finland
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:56:59 #161
71919 wonderer
pi_48429659
Ga jij wel Fins leren?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_48429844
Ik zeg ook niet dat Nederlanders mooi zijn Maar het Amerikaanse volk dat ik over het algemeen in Cancun op het vliegveld aan zie komen ontbreekt het geheel aan smaak. Maar misschien is Cancun een vakantiebestemming voor ze net als Benidorm voor de Hollander is?

Trouwens ik dacht dat ook een heel groot deel van de Amerikaanse bevolking donker van huid was? Dus niet alleen maar Europeanen

Ik zal wel eens een weekje naar Miami willen, of Houston oid, gewoon om eens te zien hoe het leven er daar aan toe gaat. Gek eigenlijk, ik heb wel Amerikanen door Europa geloodst, maar ben nog nooit daar geweest.
pi_48429876
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

In Brazilië met stip op nummer1 VOETBAL
2-Formula 1
3-Volleybal
4-Beachvolley
5-Indy-500
Wat is Indy-500?
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:13:26 #164
110987 ErwinRommel
pi_48430334
Indy-500 is de race met wagens allá F1 in de VS. Een duurrace meer over een circuit welke ovaal is.
Ik meen dat men dan 500 rondes uit moet racen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:09:11 #165
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48432913
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:01 schreef Vogue het volgende:
Ik zeg ook niet dat Nederlanders mooi zijn Maar het Amerikaanse volk dat ik over het algemeen in Cancun op het vliegveld aan zie komen ontbreekt het geheel aan smaak. Maar misschien is Cancun een vakantiebestemming voor ze net als Benidorm voor de Hollander is?

Cancun, Maztlan, Acapulco.... de typische Benidorm, Mallorca, Canarische Eilanden type bestemmingen voor de Amerikanen. En nu ben ik nooit op alle bovengenoemde bestemmingen geweest, maar van afleveringen van de Vakantieman van Frits Bom kan ik me not wel herrinneren dat er aardig wat klootjesvolk naar Benidorm en de Canarische Eilanden gaat, en dat dat voor Mallorca vooral geldt voor Duitsers.
quote:
Trouwens ik dacht dat ook een heel groot deel van de Amerikaanse bevolking donker van huid was? Dus niet alleen maar Europeanen
Ong. 10% is geloof ik Zwart-Amerikaans met Afrikaanse afkomst inderdaad, en nog eens 15% is Latino - alhoewel daar ook een fikse portie Europees (Spaans) bloed in zit natuurlijk. En dan heb je ook nog eens iets van 7-8% aan Aziatische immigranten, beginnend met Chinezen die al in de 19e eeuw naar de westkust kwamen en Chinatowns oprichtten.

Ook leuk om te weten is dat er over de afgelopen 400 jaar ofzo, ongeveer 30 miljoen IEREN zijn verhuisd naar de VS (en nog eens 10 miljoen naar andere oud-Engelse kolonien), en dat er in ierland zelf maar 4 miljoen ieren wonen. Katholieke families die neukten als gekken met grote families, maar die vervolgens massaal vertrokken naar andere delen van de wereld. St. Patricks day is in sommige gebieden van de VS (zoals Boston bijvoorbeeld) een veel grotere aangelegenheid dan in Ierland zelf. En de hoeveelheid Amerikanen met de naam O'nogiets is enorm groot.....
-
pi_48432989
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:02 schreef Vogue het volgende:

[..]

Wat is Indy-500?
Jiu jitsu is ook heel hoog in Brazilie en Capoeira
AFC AJAX
pi_48433018
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:09 schreef maartena het volgende:

[..]

Cancun, Maztlan, Acapulco.... de typische Benidorm, Mallorca, Canarische Eilanden type bestemmingen voor de Amerikanen. En nu ben ik nooit op alle bovengenoemde bestemmingen geweest, maar van afleveringen van de Vakantieman van Frits Bom kan ik me not wel herrinneren dat er aardig wat klootjesvolk naar Benidorm en de Canarische Eilanden gaat, en dat dat voor Mallorca vooral geldt voor Duitsers.
[..]

Ong. 10% is geloof ik Zwart-Amerikaans met Afrikaanse afkomst inderdaad, en nog eens 15% is Latino - alhoewel daar ook een fikse portie Europees (Spaans) bloed in zit natuurlijk. En dan heb je ook nog eens iets van 7-8% aan Aziatische immigranten, beginnend met Chinezen die al in de 19e eeuw naar de westkust kwamen en Chinatowns oprichtten.

Ook leuk om te weten is dat er over de afgelopen 400 jaar ofzo, ongeveer 30 miljoen IEREN zijn verhuisd naar de VS (en nog eens 10 miljoen naar andere oud-Engelse kolonien), en dat er in ierland zelf maar 4 miljoen ieren wonen. Katholieke families die neukten als gekken met grote families, maar die vervolgens massaal vertrokken naar andere delen van de wereld. St. Patricks day is in sommige gebieden van de VS (zoals Boston bijvoorbeeld) een veel grotere aangelegenheid dan in Ierland zelf. En de hoeveelheid Amerikanen met de naam O'nogiets is enorm groot.....
Toen ik in Puerto vallarta was waren er ook heel veel Amerikanen, dus ook wel een goede vakantie bestemming lekker dichtbij
AFC AJAX
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:24:25 #168
110987 ErwinRommel
pi_48433585
Jiu-jitsu en capoeira zijn idd populair, maar vallen niet in de categorie van 5. hangt ook weer af van in welk deel men woont in Brazilië. In het Noord-Oosten is capoeira meer populair dan in bv het zuiden.
tevens zie ik maar zeer weinig tournooi's van deze 2 op tv, terwijl bij de door mij genoemde top5 wel veelvuldig verslag gedaan word. daarop basseer ik mijn top5
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:28:31 #169
110987 ErwinRommel
pi_48433751
@Maartena, die ierse connectie (zo noem ik het maar), heeft dat deels een grote rol gespeeld in de financiering van de IRA vanuit de VS? En daarmee in feite ook de burgeroorlog in Noord-Ierland?
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:24:43 #170
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48436050
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
@Maartena, die ierse connectie (zo noem ik het maar), heeft dat deels een grote rol gespeeld in de financiering van de IRA vanuit de VS? En daarmee in feite ook de burgeroorlog in Noord-Ierland?
Yep. De IRA werd/wordt voor 80% ofzo gefinancierd door Amerikanen, en ik mag wel aannemen inderdaad dat dit door oud-Ieren gedaan wordt...

One man's terrorist is another man's freedomfighter.

Daarbij moet wel opgemerkt worden dat het allemaal om persoonlijke donaties gaat, met de opmerking "Amerika (als het land) financiert de IRA" zit je goed fout....
-
pi_48439201
Ik zat een week of 2 geleden te eten en raakte in gesprek met een Amerikaans stel. Hele aardige mensen die al voor de 8e keer op vakantie waren in Playa del Carmen. Toen ze weggingen drukte mevrouw me nog iets op het hart:

You´re working in tourism business, aren´t you? PLEASE take care that the Americans won´t come to Playa del Carmen for their Spring-Break. Please let them go to Cancun, otherwise Playa del Carmen will be destroyed completely.

Leuk als je zo over je eigen landgenoten praat
pi_48439440
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Jiu-jitsu en capoeira zijn idd populair, maar vallen niet in de categorie van 5. hangt ook weer af van in welk deel men woont in Brazilië. In het Noord-Oosten is capoeira meer populair dan in bv het zuiden.
tevens zie ik maar zeer weinig tournooi's van deze 2 op tv, terwijl bij de door mij genoemde top5 wel veelvuldig verslag gedaan word. daarop basseer ik mijn top5
Ja ik was er laatst geweest ook een mooi land met mooie vrouwen alleen prositutie is er wel erg was aan een bar komen ze gelijk op je af dat ze geld willen voor seks enzo. En portuguees is een mooie taal, vrienden van me die daar werkten in ons hotel hadden me wel de basics geleerd
AFC AJAX
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:47:38 #173
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_48440361
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:24 schreef maartena het volgende:

[..]

Yep. De IRA werd/wordt voor 80% ofzo gefinancierd door Amerikanen, en ik mag wel aannemen inderdaad dat dit door oud-Ieren gedaan wordt...

One man's terrorist is another man's freedomfighter.

Daarbij moet wel opgemerkt worden dat het allemaal om persoonlijke donaties gaat, met de opmerking "Amerika (als het land) financiert de IRA" zit je goed fout....
Was Amerika's 'favoriete president' JFK niet een groot fan van de IRA? Na 9/11 zijn die donaties dramatisch afgenomen trouwens en nu heeft NI zelfs een gedeeld parlement.

Nu is de IRA 'gewoon' een criminele organisatie.
reset
pi_48443931
In Argentinie is het voetbal en daarna Basketball, tennis en Rugby en voor de dames hockey
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_48444495
Altijd leuk om in zulke landen voetbal te kijken...

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 07:43:39 #176
46960 StefanP
polemicist
pi_48446924
TVP enzo.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48455752
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
Ga jij wel Fins leren?
Euhms Het is dat mijn vriendin zo verdome goed engels praat. Ik versta en begrijp het een beetje, maar niet goed genoeg.
pi_48458956
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef Positive_Thinking het volgende:
* Positive_Thinking zwaait vanuit Vantaa, Finland
Waar in Vantaa woon je? Ik ga naar Evtek in Myyrmäki, maar woon zelf nog net in Helsinki, namelijk in Kannelmaki
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 18 april 2007 @ 14:26:54 #179
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_48461597
quote:
Op woensdag 18 april 2007 00:52 schreef BonJovi het volgende:
Altijd leuk om in zulke landen voetbal te kijken...

GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL
maar dan zonder al die A's
zonnig Brasil
pi_48461677
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:26 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

maar dan zonder al die A's
ok maar je weet wat ik bedoel toch
AFC AJAX
pi_48462281
quote:
Op woensdag 18 april 2007 13:27 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Waar in Vantaa woon je? Ik ga naar Evtek in Myyrmäki, maar woon zelf nog net in Helsinki, namelijk in Kannelmaki
Ik woon in Martinlaakso niet zo heel ver van Myyrmäki vandaan zoals je dan vast wel zal weten. Tevens is er in Martinlaakso nog een onderdeel van Evtek.
pi_48464041
quote:
Op woensdag 18 april 2007 14:41 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Ik woon in Martinlaakso niet zo heel ver van Myyrmäki vandaan zoals je dan vast wel zal weten. Tevens is er in Martinlaakso nog een onderdeel van Evtek.
Oke, zo heel goed ben ik niet bekend, ik weet vooral hoe in het centrum te komen Maar gezien je leeftijd ga ik er vanuit dat je hier ergens werkt?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_48468285
Golazo is mooier
  woensdag 18 april 2007 @ 17:06:45 #184
110987 ErwinRommel
pi_48468515
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLL

Galvão in Brazilië heeft er zo'n handje van. Bijzonder irritant ventje die Galvão.
Wel leuk dat na een gol de mensen de honden weer schrik aanjagen door vuurwerk af te steken
pi_48468582
RONALDINHO, RONALDINHO,

MUITO BEM GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Ik heb nog een shirtje van Flamengo
AFC AJAX
  woensdag 18 april 2007 @ 17:12:49 #186
158838 Crappery
Full House!!
pi_48468749
* Crappery zegt goededag vanuit Philadelphia, Pennysylvania, USA
  woensdag 18 april 2007 @ 17:14:04 #187
110987 ErwinRommel
pi_48468801
Wat was voor jullie, Nederlanders in den vreemde, het grootste obstakel toen je aankwam in je 2e gast/vaderland?
Het regelen van een baan? Visa? de taal? het eten? etc etc........
Mijn grootste obstakel was de taal. gelukkig spreek ik het Portugees nu redelijk tot goed.

En daarnaast, wat is in je nieuwe land het traditionele voedsel?
In mijn 2e vaderland is het traditionele voedsel de zgn "Feijoada".
Dat is een grote pan (oid) met een mix van zwarte bonen, Calabresa (soort worst), gedroogd vlees, spek, knoflook, uien, sap van sinnasappel etc. Voor de zware eter kan daar dan nog varkensoren of varkensstaart aan worden toegevoegd.
Traditioneel eet men dit op zondagmiddag, met caipirinha en bier.

[ Bericht 0% gewijzigd door ErwinRommel op 18-04-2007 17:24:11 ]
  woensdag 18 april 2007 @ 17:15:01 #188
158838 Crappery
Full House!!
pi_48468837
Komen jullie uit Spain? Barcelona?

Supergaaf, ben ik vroeger geweest, ook even naar Nou Camp. of Camp Nou
  woensdag 18 april 2007 @ 17:16:12 #189
71919 wonderer
pi_48468896
Het visum vond ik toch wel het meest irritant. Het geregel en de spanning als je daar op het vliegveld zit enzo.
pi_48468921
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat was voor jullie, Nederlanders in den vreemde, het grootste obstakel toen je aankwam in je 2e gast/vaderland?
Mijn grootste obstakel was de taal. gelukkig spreek ik het Portugees nu redelijk tot goed.

In mijn 2e vaderland is het traditionele voedsel de zgn "Feiojada".
Dat is een grote pan (oid) met een mix van zwarte bonen, Calabresa (soort worst), gedroogd vlees, spek, knoflook, uien, sap van sinnasappel etc. Voor de zware eter kan daar dan nog varkensoren of varkensstaart aan worden toegevoegd.
Wat je niet lekker vindt eet je toch gewoon niet?

Uitgezonderd dan die 2 keer per jaar dat je uitgenodigd wordt bij andere mensen. En als je verkering zoekt wat vaker
  woensdag 18 april 2007 @ 17:19:12 #191
158838 Crappery
Full House!!
pi_48469019
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:

In mijn 2e vaderland is het traditionele voedsel de zgn "Feiojada".
Ik was klein toen ik vertrok naar de states, dus weet er niet veel vanaf. De taal sprek ik ook goed, merk alleen dat mijn nederlands slechter word.

Hier heb je alleen van die big menu's, alles groot. Wat ik niet hoef. Het liefste ik ik nog salade, maar die valt ook tegen, het ijs is hier wel perfect
pi_48469062
Hoe oud was je en hoe lang is dat geleden? Ging je met je ouders mee? Kom je nog ooit in Nederland?
  woensdag 18 april 2007 @ 17:21:02 #193
71919 wonderer
pi_48469087
Smokey bones en PIzzahut hebben hier een onbeperkte saladebar, da's wel vet
  woensdag 18 april 2007 @ 17:22:38 #194
158838 Crappery
Full House!!
pi_48469137
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe oud was je en hoe lang is dat geleden? Ging je met je ouders mee? Kom je nog ooit in Nederland?
Ik was 13, en ben er nu bijna 6,5 jaar. Ouders gingen mee, daarvoor ging ik ook, werk van pa. Deze zomer kom ik naar Nederland, naar mijn opa en oma. Maar ik blijf er liever wonen, echt tof.

woensdag 18 april 2007 @ 17:23:21 #195
110987 ErwinRommel
pi_48469159
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:08 schreef BonJovi het volgende:
RONALDINHO, RONALDINHO,

MUITO BEM GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Ik heb nog een shirtje van Flamengo
dat gaat zo dan:

RONALDINHO,......RONALDIHNO?....................RONALDINHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL
EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
BRASILLLLLLLLLLLLLLLLLL
RONALDINHO..........RONALDINHO...............GOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL
ETC ETC

http://youtube.com/watch?v=ykxp-EDF-Cc

Lachen, echt waar!!!!!!!
  woensdag 18 april 2007 @ 17:23:38 #196
158838 Crappery
Full House!!
pi_48469169
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
Smokey bones en PIzzahut hebben hier een onbeperkte saladebar, da's wel vet
Waar woon jij?

Ik Philidelphia, veel ghetto, veel geweld, maar hier in dit deel valt het mee
pi_48469224
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:22 schreef Crappery het volgende:

[..]

Ik was 13, en ben er nu bijna 6,5 jaar. Ouders gingen mee, daarvoor ging ik ook, werk van pa. Deze zomer kom ik naar Nederland, naar mijn opa en oma. Maar ik blijf er liever wonen, echt tof.

Als je ouders terug willen kan je dan op je eigen blijven?
  woensdag 18 april 2007 @ 17:25:48 #198
110987 ErwinRommel
pi_48469239
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat je niet lekker vindt eet je toch gewoon niet?

Uitgezonderd dan die 2 keer per jaar dat je uitgenodigd wordt bij andere mensen. En als je verkering zoekt wat vaker
Eten ze in Argentinié dan ook al feijoada?
Ik hou er niet van en mijn portie gaat naar fikkie.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:27:01 #199
158838 Crappery
Full House!!
pi_48469280
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je ouders terug willen kan je dan op je eigen blijven?
Dat wel, maar ik weet het niet, ik wil blijven, het is tof, maar ik wil ook weer naar nl

Ouders blijven 100 % daar, pa heeft er een real estate bedrijf.
pi_48469323
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Eten ze in Argentinié dan ook al feijoada?
Ik hou er niet van en mijn portie gaat naar fikkie.
Ik heb het nog nooit op, maar ik begrijp niet goed dat je moet wennen aan eet gewoonte. Wat ik niet lekker vindt eet ik gewoon niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')