Pff amateur!quote:Op zondag 15 april 2007 20:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. My. God.
Ik krijg een 12 oz meestal niet eens op...En ik lust geen garnalen dus die cocktail komt er sowieso niet in.
Maar jezus. Ruim twee kilo vlees...
Can you say gluttony?quote:Winners have included an 11-year-old boy and a 69-year-old grandmother. Former Cincinnati Reds Pitcher Frank Pastore did it in a record time of 9 ½ minutes. The unofficial record for the fastest time belongs to a Bengal Tiger. His meal was limited to the steak only and he dined in the front of the building. The technique was the simplest we've ever seen: sniff, lick, gulp! It took him less than 90 seconds. Some come in on a regular basis to claim their FREE meal. Back in the ‘60s professional wrestler Klondike Bill ate two of the dinners within the one-hour time limit. Richard LeFavre, a soft-spoken gent from Nevada, ate two of the steaks on the Donny and Marie Show in the 1990s.
Ik beken!quote:
Staat in mn profielquote:Op zondag 15 april 2007 23:30 schreef BonJovi het volgende:
Waar woon je nu dan?
Suomi op op z'n engels Finland. De Finse taal (ook Suomi) is namelijk met niks te vergelijken. Dus is er vrijwel niemand buiten Finland die de taal spreekt. De meesten spreken ook zweeds, wat heel erg op Duits lijkt. Maar met alleen engels red ik me tot nu to overal.quote:Op zondag 15 april 2007 23:41 schreef wonderer het volgende:
Wat ik me al een tijdje afvraag, en ik ben te lui om het op te zoeken, hoe noemen de Finnen hun land?
WHAHAquote:Op zondag 15 april 2007 23:39 schreef wonderer het volgende:
Dat kun je je de rest van je leven blijven afvragen, want van mij krijg je het antwoord niet.
FIns is echt een rare taalquote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Suomi op op z'n engels Finland. De Finse taal (ook Suomi) is namelijk met niks te vergelijken. Dus is er vrijwel niemand buiten Finland die de taal spreekt. De meesten spreken ook zweeds, wat heel erg op Duits lijkt. Maar met alleen engels red ik me tot nu to overal.
Ja! Dat was het, dank je wel.quote:Op zondag 15 april 2007 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Suomi op op z'n engels Finland. De Finse taal (ook Suomi) is namelijk met niks te vergelijken. Dus is er vrijwel niemand buiten Finland die de taal spreekt. De meesten spreken ook zweeds, wat heel erg op Duits lijkt. Maar met alleen engels red ik me tot nu to overal.
Ja Fins is een aparte taal en het lijkt niet echt op een andere taal. Noors, Zweeds en Deens komen best wel overheen. Maar in Finland heb je echt hele lange woorden.quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Dat was het, dank je wel.
ik heb wel eens wat over de Finse taal gelezen/gezien enzo, lijkt me wel heel vet. Ga je nog proberen om het te leren?
Ik heb een poging gedaan, maar ik ben niet zo'n talen wonder en ik moet ook al spaans leren, dus ik heb het opgegeven.quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Dat was het, dank je wel.
ik heb wel eens wat over de Finse taal gelezen/gezien enzo, lijkt me wel heel vet. Ga je nog proberen om het te leren?
I'd say a tomboyquote:Op zondag 15 april 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:
Wonderer ik vraag me al een tijd af ben je een vrouw of een man
Als je terug gaat naar Europa hoe kan je dan zeggen dat je naar de UK gaat? De UK ligt niet eens in Europa domoor!quote:Op maandag 16 april 2007 07:35 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik kan over een paar maanden van de lijst af.
Dan heb ik geen baan meer en dan ga ik waarschijnlijk (tijdelijk?) weer terug naar Europa.
Waarschijnlijk de UK (telt niet echt als buitenland vind ik)
wie is hier nou de domoor? De UK ligt gewoon in europa, zit zelfs in de EU, doet alleen niet mee met de euro.quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef Individual het volgende:
[..]
Als je terug gaat naar Europa hoe kan je dan zeggen dat je naar de UK gaat? De UK ligt niet eens in Europa domoor!![]()
Je begrijpt het nietquote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
wie is hier nou de domoor? De UK ligt gewoonj in europa, zit zelfs in de EU, doet alleen niet mee met de euro.
ja, zo kun je het inderdaad ook omschrijven.quote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja!![]()
Dit land heeft nog een eigen identiteit![]()
Da's lullig voor je Aernout.quote:Op maandag 16 april 2007 07:35 schreef SeLang het volgende:
Zo, ik kan over een paar maanden van de lijst af.
Dan heb ik geen baan meer en dan ga ik waarschijnlijk (tijdelijk?) weer terug naar Europa.
Waarschijnlijk de UK (telt niet echt als buitenland vind ik)
Op zich ben ik wel weer toe aan iets nieuws. Hoe leuk Taiwan ook is, ik ben er alweer bijna 4 jaar en in die zin is het avontuur er wel een beetje vanaf. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor het werk. Momenteel ben ik in mijn vrije tijd bezig met wat dingetjes voor mezelf en daar beleef ik veel plezier aan. Ik heb daarom ook niet zo'n haast om weer ander werk te gaan zoeken als dit contract afloopt (eind augustus). Een financiele noodzaak is er trouwens voorlopig ook niet. En als het dan echt moet ben ik volgens mij zo weer aan de bak, ook in het buitenland.quote:Op maandag 16 april 2007 12:24 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Da's lullig voor je Aernout.
Het is niet makkelijk om in de buitenste kring expats te komen - terug naar de binnenring is makkelijk, terugkeren naar de buitenkring een heel stuk moeilijker.
Succes !
quote:
hehe, nou begrijp ik em hoorquote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef SeLang het volgende:
Indivual heeft wel gelijk, in die zin dat in de UK zelf niemand de UK ziet als deel van Europa.
"I'm going on holiday to Europe"
quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef Byte_Me het volgende:
wie is hier nou de domoor? De UK ligt gewoon in europa, zit zelfs in de EU, doet alleen niet mee met de euro.
Hoe vaak heb je de grap "THIS. IS. SPARTAAAAAAA" al gehoord?quote:Op maandag 16 april 2007 19:03 schreef compier het volgende:
IK HEB MIJN VISUM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! 15 juni ga ik van Rotterdam Nederland naar Sparta Missouri![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Sarcasme begrijpen is ook een vak apart natuurlijk....
vaak, maar nog grappiger is dat het highschool team "sparta trojans" heetquote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je de grap "THIS. IS. SPARTAAAAAAA" al gehoord?
Dat van die condooms weten die HS kids vast niet. Daar zijn ze nog veeeeeeeeeeeel te jong voorquote:Op maandag 16 april 2007 22:54 schreef compier het volgende:
[..]
vaak, maar nog grappiger is dat het highschool team "sparta trojans" heet!!!
(trojans is ook een condoom merk)
nee joh, onthouding werkt vele malen beterquote:Op maandag 16 april 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat van die condooms weten die HS kids vast niet. Daar zijn ze nog veeeeeeeeeeeel te jong voor
Veel geluk daar!
De UK is dan ook eigenlijk de 51e Amerikaanse staat.quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef SeLang het volgende:
Indivual heeft wel gelijk, in die zin dat in de UK zelf niemand de UK ziet als deel van Europa.
"I'm going on holiday to Europe"
Ik hoorde het vanochtend toen ik opstond op de Japanse TV. Zal me benieuwen wie ze de schuld gaan geven. geweldadige games, TV of iets anders?quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn.. hoewel ik van een dode bij een schietpartij eigenlijk niet meer op kijk (tja, is 'normaal' of zo) schrok ik toch wel weer van dit nieuws zeg:
http://www.cnn.com/2007/US/04/16/vtech.shooting/index.html
*brrr*
Games.... sure thing.quote:Op dinsdag 17 april 2007 05:13 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanochtend toen ik opstond op de Japanse TV. Zal me benieuwen wie ze de schuld gaan geven. geweldadige games, TV of iets anders?
dat maakt me allemaal niet eens echt uit. Het blijft toch een ver-van-mijn-bed-show.. Ik lees het wel weer terug in het 'Aanzien van 2007' als er begin volgend jaar vrienden en/of familie overkomenquote:Op dinsdag 17 april 2007 05:13 schreef Binsentu het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanochtend toen ik opstond op de Japanse TV. Zal me benieuwen wie ze de schuld gaan geven. geweldadige games, TV of iets anders?
quote:Op dinsdag 17 april 2007 06:40 schreef indahnesia.com het volgende:
dat maakt me allemaal niet eens echt uit. Het blijft toch een ver-van-mijn-bed-show.. Ik lees het wel weer terug in het 'Aanzien van 2007' als er begin volgend jaar vrienden en/of familie overkomen
Tja.... het is gewoon een trieste zaak dat zoiets gebeurd. En dan vind ik het wel weer zo jammer dat het om mensen gaat, en dat de typische tendens onder de FOK! bezoekers maar weer "quote:Op dinsdag 17 april 2007 02:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn.. hoewel ik van een dode bij een schietpartij eigenlijk niet meer op kijk (tja, is 'normaal' of zo) schrok ik toch wel weer van dit nieuws zeg:
http://www.cnn.com/2007/US/04/16/vtech.shooting/index.html
*brrr*
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2007 19:03 schreef compier het volgende:
IK HEB MIJN VISUM
Eindelijk! 15 juni ga ik van Rotterdam Nederland naar Sparta Missouri
Nee, ik hoef die topics ook niet in te duiken. Het is al triest genoeg idd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... het is gewoon een trieste zaak dat zoiets gebeurd. En dan vind ik het wel weer zo jammer dat het om mensen gaat, en dat de typische tendens onder de FOK! bezoekers maar weer "Amerikanen
" is. Ik heb me dus maar afzijdig gehouden uit topics over de schietpartij, het is al erg genoeg zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |