hoe hoog acht jij de kansquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Plastic_Power het volgende:
En wat nu als PSV morgen met 7-1 van Liverpool wint![]()
Dan vreet ik mijn toetsenbord op...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Plastic_Power het volgende:
En wat nu als PSV morgen met 7-1 van Liverpool wint![]()
die staat genoteerdquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
Dan vreet ik mijn toetsenbord op...
Hou ik wel een poll op fok of ik die met snoer of die zonder snoer moet nemen.quote:
In welke tijd leef jij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef bergkampf het volgende:
Laten ze morgen trouwens nog op een andere zender (Belgie 1 ofzo?) nog Bayern-Ac Milan zien?
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup, maar als Pool daar als winnaar uitkomt hoor je me niet klagen
Dan is psv door.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:17 schreef DarkShine het volgende:
En wat als het morgen 1-4 word door 4 own goals van Liverpool?
Mourinho heeft juist vrij veel prijzen gewonnen met Chelseaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef stevengerrard het volgende:
Jammer dat Morinho over 1 mnd zonder prijzen word ontslagen bij Chelski
Dat vind ik dan juist weer mooi, net zoals t van mij ieder seizoen Barcelona - Chelsea mag zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:47 schreef One_conundrum het volgende:
Weeeeeeer. Niet dat ik liverpool vooaf kansloos acht, maar zo vaak deze wedstrijd al gehad afgelopen jaren ....
quote:
Ja snapt uiteraard wel dat ik het over dit seizoen heb hequote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mourinho heeft juist vrij veel prijzen gewonnen met Chelsea![]()
Hij zei trouwens dat er geen sprake was van revanche gevoelens. Misschien heeft revanche ook wel een iets te negatieve bijlading, maar ik voel wel dat er wat rechtgezet moet worden in dit tweeluik.
Jawel eerste wedstrijd is op SB.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ja snapt uiteraard wel dat ik het over dit seizoen heb he
Tuurlijk is er revanche, wij kennen morinho langer dan vandaag en die heeft nogsteeds een vieze nasmaak in zijn mond van de 1-0 op Anfield 2 seizoenen terug.
Er is nog niet geloot wie er de 1e wedstrijd thuis speelt toch??
Hij had het zo over het publiek in Valencia en dat hij verwachtte dat het heet zou worden. Maar ja, spelers maken de doelpunten, zei hij, niet het publiek. Behalve op Anfield dan 2 jaar terug in de halve finale CLquote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ja snapt uiteraard wel dat ik het over dit seizoen heb he
Tuurlijk is er revanche, wij kennen morinho langer dan vandaag en die heeft nogsteeds een vieze nasmaak in zijn mond van de 1-0 op Anfield 2 seizoenen terug.
Er is nog niet geloot wie er de 1e wedstrijd thuis speelt toch??
De 3 eerdere Chelsea-Liverpool's dit seizoen waren anders zo slecht nog niet. Misschien alleen de 2e helft van Liverpool-Chelsea, maar toen was Chelsea wel erg zwak.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik verwacht weer twee enorme zaadwedstrijden.
quote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Mocht de finale trouwens Liverpool-United worden, zou ik nog voor 23 mei naar Athene gaan, als je nog wat van de Griekse oudheid wil zien
Tot dusver in het voordeel van LFC...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De 3 eerdere Chelsea-Liverpool's dit seizoen waren anders zo slecht nog niet. Misschien alleen de 2e helft van Liverpool-Chelsea, maar toen was Chelsea wel erg zwak.
Nee man, je moet juist daarna gaan - kan je naar nog meer ruines kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Mocht de finale trouwens Liverpool-United worden, zou ik nog voor 23 mei naar Athene gaan, als je nog wat van de Griekse oudheid wil zien
quote:José Mourinho speelt het spelletje van
Benitez mee en schuift de favorietenrol
door naar Liverpool. "Zij zijn frisser
en hebben niet te kampen met de blessu-
res en schorsingen die Chelsea heeft."
Chelsea mist Ballack, Robben en Carval-
ho. Ballack is geblesseerd aan zijn en-
kel, maar Carvalho raakt misschien toch
nog fit. Essien is geschorst en speelt
zeker niet. Heel wat Chelsea-spelers,
onder wie Drogba, staan bovendien op 1
gele kaart van een schorsingsspeeldag.
Mourinho: "Het zou me niet verbazen als
Liverpool Drogba zou opjagen. Ik denk
niet dat het een eerlijke strijd is."
Dat het vanavond weer mag gaan spoken op Stamford Bridge, a la tegen Barcelona-style.quote:'Sincerely, there is nothing about the atmosphere at Stamford Bridge that intimidates us. I don't know why we haven't had good results there in the past.
'We will win if we are better than Chelsea with tactics, technically, and physically. Chelsea always suffer against us, particularly from the presence of Rafa Benitez who has had great success against them since he has been in charge.'
Hautaie -> Hooghartig gedrag....mmm waar blijkt dat uitquote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef knnth het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van dat hautaine gedrag van die rooien. Beter pakt Chelsea ze zo hard, dat ze de rest van het seizoen geen zin meer in voetbal hebben.
Hij had No Comment gisteren in de persconferentiequote:Op woensdag 25 april 2007 12:10 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik hoop zo dat dat verhaal tegen Bayern waar is![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:[[url=http://i.a.cnn.net/si/2005/writers/gabriele_marcotti/05/05/champions/p1_liverpool_goal.jpg]afbeelding][/url]
click the pic
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:[[url=http://i.a.cnn.net/si/2005/writers/gabriele_marcotti/05/05/champions/p1_liverpool_goal.jpg]afbeelding][/url]
click the pic
Onzin. Gewoon gevaarlijk spel van Baros. Je mag nooit met je voet zo hoog komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:59 schreef One_conundrum het volgende:
Die had een penal moeten hebben en Cech rood
Koop je alleen weinig voor als liverpool straks weer in de finale staat.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, om dit weer op te rakelen. Chelsea heeft zich allang bewezen tov Liverpool, door in 3 jaar tijd 60 punten meer te vergaren.
Ik verwacht ook niet pool vanavond makkelijk gaat winnen, maar Benitez heeft zich bewezen als een groot stateeg. Vanaaf Mascherano tegen Lampardquote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, om dit weer op te rakelen. Chelsea heeft zich allang bewezen tov Liverpool, door in 3 jaar tijd 60 punten meer te vergaren.
Niemand zal makkelijk winnen. Chelsea heeft misschien de betere spelers, maar Liverpool kan zich uitstekend opladen en pieken in dit soort wedstrijden. Bovendien hebben ze een idealere voorbereiding gehad.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet pool vanavond makkelijk gaat winnen, maar Benitez heeft zich bewezen als een groot stateeg. Vanaaf Mascherano tegen Lampard
Carragher Drogba ging de laatste keer niet zo goed voor Jamie herinner ik me iets van?
Ik denk het niet, oud speler van Evertonquote:Op woensdag 25 april 2007 18:44 schreef Radegast het volgende:
Zal er een minuut stilte zijn voor Alan Ball vanavond?
Wel hoor er is wel stiltequote:Op woensdag 25 april 2007 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik denk het niet, oud speler van Everton![]()
Inderdaad, zo leuk als gisteren zal het niet worden lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef AminBen het volgende:
Ik ga er zo maar voor zitten. Hoop tegen beter weten in op een doelpuntenfestijn![]()
zo.quote:1851: Liverpool team news Pepe Reina; Alvaro Arbeloa, Jamie Carragher, Daniel Agger, John Arne Riise; Steven Gerrard, Xabi Alonso, Javier Mascherano, Boudewijn Zenden; Craig Bellamy, Dirk Kuyt.
1850: Chelsea team news Petr Cech; Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, John Terry, Ashley Cole; John Obi Mikel, Frank Lampard, Claude Makelele, Joe Cole; Andriy Shevchenko, Didier Drogba.
Ballack, J. Cole, Diarra, Drogba en Robben.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:19 schreef One_conundrum het volgende:
Wie staan er allemaal op scherp bij Chelsea?
Tof. Zo hoort het.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Toch straks een minuut stilte voor Alan Ball.![]()
de League Cup is al gespeeld hoorquote:
Jack heeft gelijk.. Mourinho is een jankerdquote:Op woensdag 25 april 2007 20:25 schreef mcyodogg het volgende:
Hou je bek, Jack
Mourinho is een briljante man.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jack heeft gelijk.. Mourinho is een jankerd
Hij zegt helemaal niets wat onwaar is.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jack heeft gelijk.. Mourinho is een jankerd
Hij liegt inderdaad vrijwel nooit, maar kan heel erg overdrijven.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij zegt helemaal niets wat onwaar is.
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef mcyodogg het volgende:
Heb je liever een Adri Koster ofzo?
klopt, neemt niet weg dat het een irritante jankerd isquote:Op woensdag 25 april 2007 20:28 schreef mcyodogg het volgende:
Robbenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ballack, J. Cole, Diarra, Drogba en Robben.
Waarom niet?quote:
Dat zei ik toch allangquote:Op woensdag 25 april 2007 20:22 schreef golfer het volgende:
Toch straks een minuut stilte voor Alan Ball.![]()
Opstelling Chelsea: Petr Cech; Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, John Terry, Ashley Cole; John Obi Mikel, Frank Lampard, Claude Makelele, Joe Cole; Andriy Shevchenko, Didier Drogba.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:36 schreef jorienvdherik het volgende:
opstelling ?
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dirk Kuyt en Boudewijn Zenden in de basis bij Liverpool![]()
daarom kan ie nog wel op scherp staanquote:
ik nietquote:Op woensdag 25 april 2007 20:44 schreef koemleit het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kuyt gaat vlammen vandaag
66' zit nog diep bij Merck blijkbaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:46 schreef golfer het volgende:
Klote scheidsrechter, dat waren 20 seconden en geen minuut.
FC Utrecht.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef koemleit het volgende:
paultjuhhh voor wie ben jij?
Onpartijdigquote:Op woensdag 25 april 2007 20:49 schreef koemleit het volgende:
paultjuhhh voor wie ben jij?
Waar is de tijd van mooi effen zwart.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat afgrijselijk die gele schoenen
Ja ach, vind Robben ook tsjill wanneer komt Robben weer terug btwquote:Op woensdag 25 april 2007 20:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
Niet voor Kuyt omdat ie bij Utrecht gespeeld heeft?
liverpoolquote:Op woensdag 25 april 2007 20:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
En jij?
Buiten Feyenoord natuurlijk
Op dat soort momenten mis je Ten Napel hequote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Top commentaar wel
"een beetje buitenspel is ook buitenspel"
Hij werd recht op 'm geschoten.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAT EEN REDDING !!
kauwgum is voor arrogante mensenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Weer zo'n kauwgumkauwert
Moet je eens een divisie lager kijken: Kick and rush voetbal.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een tempo zeg, niet normaal.
Neejoh daar ben ik toch veel te mieterig voorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Heb jij soms een Utrecht tatoe?
Daar zat ie inderdaad goed mis.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:02 schreef jorienvdherik het volgende:
haah die snoeks toch
Nee joh, deze is pas voor mietjes..quote:Op woensdag 25 april 2007 21:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Neejoh daar ben ik toch veel te mieterig voor![]()
Net zoals sommige users ook op alles reageren.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals sommige users ook op alles reageren.
Wat ook behoorlijk irritant kan zijn![]()
Zie je dat nu pas voor het eerstquote:Op woensdag 25 april 2007 21:05 schreef Devrim_ het volgende:
Hey wat doet die vent met een rugby helm op het veld
Hij draagt die helm toch al een behoorlijke tijd. Heeft te maken met de zware blessure die hij eerder dit seizoen had.quote:
Ik ben niet echt een buitenlands voetbal kijkerquote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij draagt die helm toch al een behoorlijke tijd. Heeft te maken met de zware blessure die hij eerder dit seizoen had.
OKeequote:Op woensdag 25 april 2007 21:09 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een buitenlands voetbal kijker
Ik kijk zo nu en dan samenvatting van Turks Voetbal en Nederlands voetbal live
? watquote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef mcyodogg het volgende:
Ze zingen het nog echt ook, wat ze bij PSV gehoord hebben
Boeruh?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:06 schreef Dos37 het volgende:
Pool moet zich schamen zo slecht te voetballen