hoe hoog acht jij de kansquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Plastic_Power het volgende:
En wat nu als PSV morgen met 7-1 van Liverpool wint![]()
Dan vreet ik mijn toetsenbord op...quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef Plastic_Power het volgende:
En wat nu als PSV morgen met 7-1 van Liverpool wint![]()
die staat genoteerdquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:55 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
Dan vreet ik mijn toetsenbord op...
Hou ik wel een poll op fok of ik die met snoer of die zonder snoer moet nemen.quote:
In welke tijd leef jij?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef bergkampf het volgende:
Laten ze morgen trouwens nog op een andere zender (Belgie 1 ofzo?) nog Bayern-Ac Milan zien?
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup, maar als Pool daar als winnaar uitkomt hoor je me niet klagen
Dan is psv door.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:17 schreef DarkShine het volgende:
En wat als het morgen 1-4 word door 4 own goals van Liverpool?
Mourinho heeft juist vrij veel prijzen gewonnen met Chelseaquote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef stevengerrard het volgende:
Jammer dat Morinho over 1 mnd zonder prijzen word ontslagen bij Chelski
Dat vind ik dan juist weer mooi, net zoals t van mij ieder seizoen Barcelona - Chelsea mag zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:47 schreef One_conundrum het volgende:
Weeeeeeer. Niet dat ik liverpool vooaf kansloos acht, maar zo vaak deze wedstrijd al gehad afgelopen jaren ....
quote:
Ja snapt uiteraard wel dat ik het over dit seizoen heb hequote:Op woensdag 11 april 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mourinho heeft juist vrij veel prijzen gewonnen met Chelsea![]()
Hij zei trouwens dat er geen sprake was van revanche gevoelens. Misschien heeft revanche ook wel een iets te negatieve bijlading, maar ik voel wel dat er wat rechtgezet moet worden in dit tweeluik.
Jawel eerste wedstrijd is op SB.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ja snapt uiteraard wel dat ik het over dit seizoen heb he
Tuurlijk is er revanche, wij kennen morinho langer dan vandaag en die heeft nogsteeds een vieze nasmaak in zijn mond van de 1-0 op Anfield 2 seizoenen terug.
Er is nog niet geloot wie er de 1e wedstrijd thuis speelt toch??
Hij had het zo over het publiek in Valencia en dat hij verwachtte dat het heet zou worden. Maar ja, spelers maken de doelpunten, zei hij, niet het publiek. Behalve op Anfield dan 2 jaar terug in de halve finale CLquote:Op woensdag 11 april 2007 20:27 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Ja snapt uiteraard wel dat ik het over dit seizoen heb he
Tuurlijk is er revanche, wij kennen morinho langer dan vandaag en die heeft nogsteeds een vieze nasmaak in zijn mond van de 1-0 op Anfield 2 seizoenen terug.
Er is nog niet geloot wie er de 1e wedstrijd thuis speelt toch??
De 3 eerdere Chelsea-Liverpool's dit seizoen waren anders zo slecht nog niet. Misschien alleen de 2e helft van Liverpool-Chelsea, maar toen was Chelsea wel erg zwak.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik verwacht weer twee enorme zaadwedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |