quote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Mocht de finale trouwens Liverpool-United worden, zou ik nog voor 23 mei naar Athene gaan, als je nog wat van de Griekse oudheid wil zien
Tot dusver in het voordeel van LFC...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De 3 eerdere Chelsea-Liverpool's dit seizoen waren anders zo slecht nog niet. Misschien alleen de 2e helft van Liverpool-Chelsea, maar toen was Chelsea wel erg zwak.
Nee man, je moet juist daarna gaan - kan je naar nog meer ruines kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Mocht de finale trouwens Liverpool-United worden, zou ik nog voor 23 mei naar Athene gaan, als je nog wat van de Griekse oudheid wil zien
quote:José Mourinho speelt het spelletje van
Benitez mee en schuift de favorietenrol
door naar Liverpool. "Zij zijn frisser
en hebben niet te kampen met de blessu-
res en schorsingen die Chelsea heeft."
Chelsea mist Ballack, Robben en Carval-
ho. Ballack is geblesseerd aan zijn en-
kel, maar Carvalho raakt misschien toch
nog fit. Essien is geschorst en speelt
zeker niet. Heel wat Chelsea-spelers,
onder wie Drogba, staan bovendien op 1
gele kaart van een schorsingsspeeldag.
Mourinho: "Het zou me niet verbazen als
Liverpool Drogba zou opjagen. Ik denk
niet dat het een eerlijke strijd is."
Dat het vanavond weer mag gaan spoken op Stamford Bridge, a la tegen Barcelona-style.quote:'Sincerely, there is nothing about the atmosphere at Stamford Bridge that intimidates us. I don't know why we haven't had good results there in the past.
'We will win if we are better than Chelsea with tactics, technically, and physically. Chelsea always suffer against us, particularly from the presence of Rafa Benitez who has had great success against them since he has been in charge.'
Hautaie -> Hooghartig gedrag....mmm waar blijkt dat uitquote:Op woensdag 25 april 2007 12:35 schreef knnth het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van dat hautaine gedrag van die rooien. Beter pakt Chelsea ze zo hard, dat ze de rest van het seizoen geen zin meer in voetbal hebben.
Hij had No Comment gisteren in de persconferentiequote:Op woensdag 25 april 2007 12:10 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ik hoop zo dat dat verhaal tegen Bayern waar is![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:[[url=http://i.a.cnn.net/si/2005/writers/gabriele_marcotti/05/05/champions/p1_liverpool_goal.jpg]afbeelding][/url]
click the pic
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef WeebI het volgende:[[url=http://i.a.cnn.net/si/2005/writers/gabriele_marcotti/05/05/champions/p1_liverpool_goal.jpg]afbeelding][/url]
click the pic
Onzin. Gewoon gevaarlijk spel van Baros. Je mag nooit met je voet zo hoog komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:59 schreef One_conundrum het volgende:
Die had een penal moeten hebben en Cech rood
Koop je alleen weinig voor als liverpool straks weer in de finale staat.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, om dit weer op te rakelen. Chelsea heeft zich allang bewezen tov Liverpool, door in 3 jaar tijd 60 punten meer te vergaren.
Ik verwacht ook niet pool vanavond makkelijk gaat winnen, maar Benitez heeft zich bewezen als een groot stateeg. Vanaaf Mascherano tegen Lampardquote:Op woensdag 25 april 2007 15:02 schreef mcyodogg het volgende:
Maar ja, om dit weer op te rakelen. Chelsea heeft zich allang bewezen tov Liverpool, door in 3 jaar tijd 60 punten meer te vergaren.
Niemand zal makkelijk winnen. Chelsea heeft misschien de betere spelers, maar Liverpool kan zich uitstekend opladen en pieken in dit soort wedstrijden. Bovendien hebben ze een idealere voorbereiding gehad.quote:Op woensdag 25 april 2007 15:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet pool vanavond makkelijk gaat winnen, maar Benitez heeft zich bewezen als een groot stateeg. Vanaaf Mascherano tegen Lampard
Carragher Drogba ging de laatste keer niet zo goed voor Jamie herinner ik me iets van?
Ik denk het niet, oud speler van Evertonquote:Op woensdag 25 april 2007 18:44 schreef Radegast het volgende:
Zal er een minuut stilte zijn voor Alan Ball vanavond?
Wel hoor er is wel stiltequote:Op woensdag 25 april 2007 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik denk het niet, oud speler van Everton![]()
Inderdaad, zo leuk als gisteren zal het niet worden lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:34 schreef AminBen het volgende:
Ik ga er zo maar voor zitten. Hoop tegen beter weten in op een doelpuntenfestijn![]()
zo.quote:1851: Liverpool team news Pepe Reina; Alvaro Arbeloa, Jamie Carragher, Daniel Agger, John Arne Riise; Steven Gerrard, Xabi Alonso, Javier Mascherano, Boudewijn Zenden; Craig Bellamy, Dirk Kuyt.
1850: Chelsea team news Petr Cech; Paulo Ferreira, Ricardo Carvalho, John Terry, Ashley Cole; John Obi Mikel, Frank Lampard, Claude Makelele, Joe Cole; Andriy Shevchenko, Didier Drogba.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |