Goedemorgen!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:12 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen
gewoon 2 delen SC gemist hier!
Is er nog iets bijzonders te melden dat ik gemist heb?
Precies, ook dat.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee!![]()
Zeker niet nu ik samenwoon. We werken beide fulltime en je moet tenslotte wel alles zelf doen en over het algemeen komt alles aan op het weekend wat betreft huishouden, boodschappen, etc...
Als je dan pas om 12 uur opstaat, blijft er wel weinig tijd over voor jezelf...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Goedemorrege trouwens![]()
Ik vond het altijd wel relaxed om een tentamen om half 9 te hebben...quote:Op woensdag 11 april 2007 08:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's ook belachelijk.
9 uur 's ochtends vind ik ook te vroeg, vanaf 10 uur mogen ze van mij plannen wat ze willen.
Ik heb trouwens ook altijd dat soort intervallen tussen de tentamens in.
Waar ze dat vandaan halen weet k ook niet...
Eigenlijk bedoelde ik de stofnesten die door je huis verspreid liggen...quote:Maar goed, ik ga dadelijk (half 9) eerst maar eens rustig ontbijten, krantje erbij enzo
Effe abonnementje NRC next genomen, 10 weken voor 5 euro
Best een aardige krant als je 't mij vraagt.
En ik kan me vandaag niet op m'n stof storten, want die moet zichzelf op dezelfde stof storten, en de ervaring leert dat als we dat samen doen, dat er op een of andere duistere wijze weinig van komt....
Of bedoel je echt op wiskunde storten?
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Laten we dan maar net doen alsof het een retorische vraag was
![]()
Maar vertel, sinds-kort-vroeg-opstaander: wat zijn je plannen voor vandaag, nu je wat 'meer' wil gaan doen?
Extra bakkie drinken per uur?![]()
![]()
Dat klinkt toch al weer vrij drukquote:Op woensdag 11 april 2007 08:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik ga zodadelijk dus eerst even op m'n gemak ontbijten, en daarna eventjes wat bezig zijn met m'n wiskunde PO. Dan stap ik rond 15:00 in de auto om de klasgenote op te pikken en op het gemakje naar school te pruttelen, daar even in een half uurtje ofzo een POtje te maken en dan effe te gaan dineren met mevrouw
En dan moet ik nog m'n eco cijfer ophalen, en dan weet ik nog niet wat ik ga doen
Nee, dat schiet inderdaad ook niet opquote:Op woensdag 11 april 2007 08:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel relaxed om een tentamen om half 9 te hebben...![]()
zeker als je de volgende dag weer een tentamen hebt...
Het schiet pas echt niet op als je op maandag om 5 uur moet en vervolgens op dinsdag om 10 uur 's ochtends...Bij mij werkte dat nooit zo.. je gaat niet al actief aan de slag (alleen doornemen natuurlijk; leren heb je dan al lang gedaan
) met een tentamen voor morgen terwijl je die van vandaag nog niet eens hebt gehad...
![]()
[..]
Ik heb heul geen stof in m'n huis liggenquote:Eigenlijk bedoelde ik de stofnesten die door je huis verspreid liggen...![]()
Die moet je eindelijk een gaan opruimen...![]()
Ik heb trouwens het AD Rotterdame.o.
Zeker op zaterdag wel een leuke krant!![]()
Hmm, ik vind kranten lezen op internet niet zo relaxed.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:24 schreef BrandX het volgende:
Ik heb vroeger zowel de trouw als het nrc een tijdje gelezen.
Nu heb ik een andere krant: internet.nl/org/net/com/enz
Ja hequote:
Das wel beter dan!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat schiet inderdaad ook niet op
Maar bij mij is het doorgaans wel aardig verspreidt.
Ik heb sowieso bijna nooit 2 dagen achter elkaar tentamens omdat ik maar 4 vakken heb
[..]
Goed bezig dan!!quote:Ik heb heul geen stof in m'n huis liggen
Met pasen nog knetterhard opgeruimd hier, met raam open enzo, enorme stofzuigert door de kamer gejast enzo
die is wel weer effe schoon, en morgen komt de schoonmaakster
Telegraaf...quote:Ik had eerst ook altijd het AD, of de volkskrant of de trouw, en ik dacht dat het NRC veel te zakelijk was, maar die Next variant valt wel mee
Leuk krantje wel.
De rest van de kranten lees ik niet
Telegraafbijvoorbeeld, wat een strontpapier is dat zeg...
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb gisteren trouwens meer dan 100 posts gedaan, niet slecht vanuit Indonesie geloof ik.
Werkze BrandXquote:Op woensdag 11 april 2007 08:53 schreef BrandX het volgende:PV
en ookvoor de rest, ik ga an die arbeit.
wellicht tot (veel) later
Je was toch níet zwanger zei je?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Ohh weer een dochter voor die fokkende konijnen.
jip de derde! Gisteren om 22.00u geboren geloof ik!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Ohh weer een dochter voor die fokkende konijnen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 08:57 schreef TIM-846 het volgende:
Goodmurning iedereen! Het gaat weer eens rap zie ik.. nog interessante discussies gemist?
![]()
Welles...quote:
wat was de conclusie van de discussie over ontwaaktijden?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Welles...Wij hadden een zeer interessante discussie over tentamen- en ontwaaktijden...
Dat het over het algemeen wel handig is om vroeg op te staan en het geen zin heeft om lang in bed te blijven... zeker niet als je niet meer thuis woont!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wat was de conclusie van de discussie over ontwaaktijden?![]()
Maar hoeveel uur slaap hebben jullie nodig per dag? Ik heb aan 6 uur voldoende door de week, maar dan moet ik in het weekend wel het nodige inhalenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dat het over het algemeen wel handig is om vroeg op te staan en het geen zin heeft om lang in bed te blijven... zeker niet als je niet meer thuis woont!![]()
Niet dat ik weetquote:
dan krijgen we koning maximus.. of blijft die beste man dan prins heten?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
en alleen maar meisjes, dus straks weer geen koning
Ja, sorry,ik moest toch ook etenquote:Op woensdag 11 april 2007 09:01 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Welles...Wij hadden een zeer interessante discussie over tentamen- en ontwaaktijden...
Die overigens abrupt door ene eer-ik is afgebroken...![]()
Uurtje op 6 is idd genoeg!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar hoeveel uur slaap hebben jullie nodig per dag? Ik heb aan 6 uur voldoende door de week, maar dan moet ik in het weekend wel het nodige inhalen![]()
dat gaat deze jongen toch niet heel lang volhouden hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Uurtje op 6 is idd genoeg!![]()
Ook in het weekend is het niet veel meer, hooguit 7 denk ik...![]()
whehe, zal niet voor het eerst zijn hequote:Op woensdag 11 april 2007 09:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
oja eten! Anders val ik straks om ..![]()
Even kijken hoor, ik lag er rond half 1 af, en was om half 8 wakker, maakt 7 uur.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Uurtje op 6 is idd genoeg!![]()
Ook in het weekend is het niet veel meer, hooguit 7 denk ik...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, zal niet voor het eerst zijn he
[..]
Even kijken hoor, ik lag er rond half 1 af, en was om half 8 wakker, maakt 7 uur.
Met 6 red ik het ook wel denk ik...
Ik woon al jaren niet meer thuis en ik vind het nog steeds onzin om vroeg op te staan.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dat het over het algemeen wel handig is om vroeg op te staan en het geen zin heeft om lang in bed te blijven... zeker niet als je niet meer thuis woont!![]()
Kijk, da's alvast een goeie zaakquote:Op woensdag 11 april 2007 09:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alleen maar ooit bijna omgevallen
nog niet helemaal.. voel me vandaag overigens top!
![]()
Van Wikipedia:quote:Op woensdag 11 april 2007 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan krijgen we koning maximus.. of blijft die beste man dan prins heten?
quote:Prins-gemaal is de titel die in wordt gegeven aan de echtgenoot van de Koningin indien laatstgenoemde het staatshoofd is. Deze titel is in het leven geroepen omdat het Nederlandse, Deense of Engelse staatshoofd formeel altijd Koning heet. Omgekeerd kan de echtgenote van de Koning wel Koningin worden genoemd omdat het gebruikelijk is dat een man met dezelfde titel hoger wordt geplaatst. Om deze reden werd Claus prins-gemaal genoemd en zal prinses Máxima in de toekomst waarschijnlijk wél koningin Máxima worden.
jij werkt toch 5 dagen in de week? dus dan sta je iedere dag op tijd op?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik woon al jaren niet meer thuis en ik vind het nog steeds onzin om vroeg op te staan.![]()
Maar, ja soms moetje wel. Voor je werk bijvoorbeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |