En dan van die vrouwen die de hint niet snappen en ook zo'n burger bestellenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Net als zo'n gekke mannenburger bij de mcdonalds van toen.![]()
Zal wel weer zo'n typisch mannendrankje worden / zijn.![]()
![]()
Haha of hij probeert ze zelf een keertje uit kan ook hé.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dan van die vrouwen die de hint niet snappen en ook zo'n burger bestellen
Maar het is wel handig.
Als je een man tampons ziet kopen is ie bezet, of hij woont nog bij zijn moeder.
Als je een vrouw coca cola zero ziet kopen, weet je dat ze een vriend/man heeft die moet afvallen.
mwha ook maarja ik heb altijd zo'n dubbel gevoel over geld in mn pc steken.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En ook voor een nieuwe pc lijkt me toch.
Wel nutteloos, maar het kan je leven net wat leuker maken !quote:Op woensdag 11 april 2007 02:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
mwha ook maarja ik heb altijd zo'n dubbel gevoel over geld in mn pc steken.
het is wel fijn maar voelt ook zo nutteloos![]()
Nee niet echt.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:27 schreef Hijacking het volgende:
jah klopt opzich wel![]()
weet nu al dat ik er morgen niet voor 11 uitkom![]()
Heb jij nog plannen voor morgen sander ?
2 uur?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef Sander170 het volgende:
De leukste sport die er is, zolang mogelijk in bed blijven liggen.
En maar zien wanneer ik eruit kom, wanneer ik zin heb, soms wel 2 uur in de middag haha.
en wat doe jij dan voor een living ?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
2 uur?
Das dagelijkse kost voor mij.
2 uur is meestal standaard bij mij, terwijl ik er liever als het me lukt toch eerder uit wil.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:35 schreef Hijacking het volgende:
hahaheb je ook geen opleiding momenteel ?
2 uur is echt te ergmaar half 1 komt wel verdomd vaak voor
![]()
Zondag kwam ik er half 2 uit maar had meer met een gigantische kater te maken
Koffiedrinken.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:37 schreef Hijacking het volgende:
[..]
en wat doe jij dan voor een living ?![]()
quote:
Ik zit hier tussen allemaal mensen zoals mijquote:Op woensdag 11 april 2007 02:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
2 uur is meestal standaard bij mij, terwijl ik er liever als het me lukt toch eerder uit wil.![]()
Op het moment heb ik geen opleiding nee.![]()
En toevallig heb ik vandaag alweer een aardig bier voorraadje in huis gehaald, en daar ben ik trot op !
Gezellig toch, we zouden zo een clubje kunnen oprichten haha.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:45 schreef Hijacking het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier tussen allemaal mensen zoals mij![]()
Hey inda![]()
zeker zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 02:49 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gezellig toch, we zouden zo een clubje kunnen oprichten haha.![]()
Ja ik ga straks ook !quote:Op woensdag 11 april 2007 03:02 schreef Hijacking het volgende:
Haha geen ideemaarja ik ga slapen ( en nog in bed dwdd kijken )
tot morgen nacht denk ik zo![]()
Het is voor mij nu even de goedkoopste (lees:gratis) manier van reizen. Ik ga niet met de wagen naar Amsterdam om dit tijdstip!quote:Op woensdag 11 april 2007 06:50 schreef indahnesia.com het volgende:
onze gelukkige forenzen
gelukkig moet je ook naar rotterdam.quote:Op woensdag 11 april 2007 07:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is voor mij nu even de goedkoopste (lees:gratis) manier van reizen. Ik ga niet met de wagen naar Amsterdam om dit tijdstip!
Spreeks!
Haha, gaat goed iddquote:Op woensdag 11 april 2007 07:52 schreef OA het volgende:
eer-ik
Wat een binnenkomers van ons...![]()
direct met een kotssmilie...![]()
Alles flex hoor!!quote:
Nou, daar ben je lekker mee danquote:Op woensdag 11 april 2007 08:05 schreef OA het volgende:
Zo, het eerste bakkie staat naast me!
De schoonmaakster is hier met een stinkend 'schoonmaakmiddel' aan de slag geweest
Vanmiddag, om de onmogelijke tijd van kwart over 4.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:05 schreef OA het volgende:
[..]
Alles flex hoor!!![]()
Wanneer heb jij nou dat tentamen?![]()
Vroegahquote:Op woensdag 11 april 2007 08:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, daar ben je lekker mee dan
Ik word ook steeds vroeger wakker, daar ik eigenlijk steeds om 8:00 op wilde staan, ben ik nu in eens om 10 voor half 8 wakker geworden
Ik zou er niet zo heel veel problemen mee hebben denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vroegahkon ik ook nog weleens uitslapen...
Sinds anderhalf jaar sta ik doordeweeks tussen 6 en half 7 op... daardoor ben ik in het weekend bijna ook altijd voor 8 uur wakker...Gewoon omdat ik dan ben uitgeslapen voor die dag...
Nou, nog genoeg tijd dus om je voor de laatste keer volledig op de stof te storten!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vanmiddag, om de onmogelijke tijd van kwart over 4.
Wie dat bedacht heeft...
Idioten lopen er op de wereld af en toe....
Dan mag ik er tot kwart voor 6 over doen, en dan moet ik daarna om half 7 mijn economietoets in ontvangst nemen
Ik heb er ook geen problemen mee!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo heel veel problemen mee hebben denk ik.
Aanvankelijk had ik voor mezelf besloten dat ik maar eens wat vroeger op moest staan, omdat het nergens meer over ging.
Doorgaans werd ik rond een uur of 11 wakker, om vervolgens de hele dag niks te doen.
Nu probeer ik dus wat vroeger op te staan, en wat meer de toen gedurende de dag
Eens kijken of dat lukt
Da's ook belachelijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, nog genoeg tijd dus om je voor de laatste keer volledig op de stof te storten!![]()
Of om nog even een tijdje hier koffie te slurpen!![]()
Proefwerken op zoeen tijdstip is idd van de gekken...![]()
Bij mij waagden ze het soms om er eentje in te plannen om 9 uur 's ochtends en vervolgens om half 7 's avonds...![]()
![]()
![]()
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 11 april 2007 08:12 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen
gewoon 2 delen SC gemist hier!
Is er nog iets bijzonders te melden dat ik gemist heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |