Ja, hoor. Ook al mag ik mijn resterend verlof goeiedag zeggen vrees ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, mensen die functioneren krijgen het te horen. Degene die dat niet doen zijn ze blij mee ofzo
Thx iig
Bevalt het bij jou nog steeds?
Ik probeerde het wat positiever in te zien dan het eigenlijk isquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, je resterend verlof uitstellen heet dat dan
Ik vraag me af of hij erover aangesproken zal worden.quote:Wel fijn dat je collega al zijn werk van de laatste 3 maanden niet goed gedaan heeft. Zal een fijn gesprek worden
Ten vroegste pas volgend jaar hoorquote:En bewaar jij je dagen nou maar, er komt nog een verhuizing aan toch
Kan niet beter zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:11 schreef Kuukske het volgende:
Solliciteren heb ik gelukkig allemaal weer achter de rug.
Mag toch hopen van wel ja. Anders blijft hij niet goed bezig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef leonieke het volgende:
Ik vraag me af of hij erover aangesproken zal worden.
Begrijp me niet verkeerd! Ik heb niet graag dat collega's problemen krijgen, maar mijn verlof moeten onderbreken om iemand anders zijn werk goed te krijgen, vind ik toch de minste leuke reden hiervoor.
Die krijg je dan toch alsnog wel uitbetaald die uren?quote:Ten vroegste pas volgend jaar hoorMaar ik mag overuren/verlof wel overdragen naar andere jaren, dus dat zit wel goed. Anderzijds, stel dat ik niet mag blijven op het einde van het jaar, ben ik mijn uren kwijt... hmz... moet ik nog eens over nadenken. (En anders neem ik een paar dagen vrij om zaken te kiezen voor het huis
)
Hij zou misschien beter wat minder onzin uitkramen (hij is echt de zot van het werk) of eerst zijn werk afkrijgen en dan grapjes uithalenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag toch hopen van wel ja. Anders blijft hij niet goed bezig.
Overuren? Ik doe toch helemaal geen overuren?quote:[..]
Die krijg je dan toch alsnog wel uitbetaald die uren?
Helemaal irritant danquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij zou misschien beter wat minder onzin uitkramen (hij is echt de zot van het werk) of eerst zijn werk afkrijgen en dan grapjes uithalen
Zolang ze je maar, mocht je weg moeten, uitbetalen voor de uren er wel zijn maar die jij niet hebt staan danquote:Overuren? Ik doe toch helemaal geen overuren?(van de grote grote baas mag niemand overuren doen... als je er toch doet, moet je die eigenlijk tijdens de volgende week opnemen
)
Ow, dan moet ik nu al mijn overuren opnemenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
Komende week al lekker weer. 20+ graden
Trustequote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef Pheno het volgende:
Bed. Moe. Hopelijk slapen.
Zou er nog mee wachten hoor, komen vast meer mooie dagenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow, dan moet ik nu al mijn overuren opnemen![]()
![]()
Ik ga nog eventjes tv kijken denk ik. Straks CSI
Tot morgen waarschijnlijk
Slaapwel iedereen!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
heb een spacebox aangeboden gekregen op de uithofeerst morgen maar bellen voor bezichtiging
We zullen voor je duimen hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ga m donderdag bezichtigenafspraak is gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |