quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:27 schreef leonieke het volgende:
Wat is een JD?
Dat is een JDquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef leonieke het volgende:
Ow, ik dacht dat dat een kloon was van jou, Kuukske![]()
Hoi JD
Geen van beiden. Wij zijn fan van veldmuis.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef leonieke het volgende:
En wie is dan eigenlijk veldmuis van jullie twee?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef leonieke het volgende:
En wie is dan eigenlijk veldmuis van jullie twee?
Jij ging bier halen bij de dj tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
Bier? Waar?
Schenkt die ook al bier tegenwoordig?quote:
Ja tochquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Schenkt die ook al bier tegenwoordig?
Ik kom nooit op plaatsen waar DJ's zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ja toch
Of is die ook vermoord op de dansvloer
Dat klinkt al logischer.quote:
Pinguinquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef Pheno het volgende:
Bijna overwerkt
Gaat wel z'n gangetje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pinguin
Hoe is het met het solliciteren?
beu? Understatement. Ik kan niet eens normaal vrij nemen, ik spaar vrije dagen voor Jan met de korte achternaam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef leonieke het volgende:
Was je je job beu, Pheno? In welke richting ben je aan het zoeken?
Pas begonnen, ik ben een tijd weer ziek geweest. Nog even en ik ben overwerkt en dan heb ik ook vrij. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.quote:
Das niet lekker vrij hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pas begonnen, ik ben een tijd weer ziek geweest. Nog even en ik ben overwerkt en dan heb ik ook vrij. Als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.
Beter dan helemaal geen vrij. Tot eind mei weer elke dag geouwehoer, zonder dat ik maar 1 dag vrij kan nemenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker vrij hoor
Ik zoek ook trouwens sinds vrijdag![]()
![]()
Dat blijf ik aso vinden idd. Een weekje overwerkt dan voor jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan helemaal geen vrij. Tot eind mei weer elke dag geouwehoer, zonder dat ik maar 1 dag vrij kan nemen
Nu alleen nog even snel iets anders dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
Ontslagbrief is iig klaar, dus dat is vrij snel geregeld. En dan 2 maanden uitzingen.
En in welke richting zoek je?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet lekker vrij hoor
Ik zoek ook trouwens sinds vrijdag![]()
![]()
Die 2 dingen komen niet met elkaar overeenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:34 schreef Pheno het volgende:
Komt wel goed en anders word ik conducteur
Meerdere, wil graag weg. Enige is dat ik er dan wel moet kunnen afstuderen.quote:
Al wat op het oog?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meerdere, wil graag weg. Enige is dat ik er dan wel moet kunnen afstuderen.
Nee, nog niet echt wat gezien. Maar ben vrijdag zo geschrokken dat ik het niet zie er te blijven.quote:
We hebben dinsdag aangegeven dat het niet goed gaat op de afdeling en dat er meer mensen nodig zijn op de afdeling.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:40 schreef leonieke het volgende:
Door wat ben je dan zo geschrokken?
Mijn baas ging af en ik kreeg deels de schuld dat de processen niet goed zijn. Ook degene waar ik me niet meer mee mag bemoeienquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
Maar hoe is dat gesprek dan te interpreteren? De baas ging af of jij kreeg onder jouw voeten of...
Jij hebt je cv op een site gezet?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef Pheno het volgende:
Na 1 dag 112 bekijks en 25 emails (waarvan ruim de helft al weggegooid kan worden). Dus komt wel goed. En nu moet ik zelf eens actief worden.
Ja, en deze week ga ik pas echt bedrijven aanschrijven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt je cv op een site gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |