Tijdens deel 10 nog welquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Reneuh het volgende:
Leonardo in de aanval?
Vrijdag bij Ajax toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Reneuh het volgende:
Leonardo in de aanval?
Vunzige schijtstad, bouwputquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef Ritchie het volgende:
Breda.
Ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:15 schreef Jasza het volgende:
Jullie hadden nog best iets mee kunnen nemen, alleen kennelijk kunnen jullie spelers geen goede ballen over de verdediging geven want er lag zo tering veel ruimte in de gaten.
Ja want Simon Cziommer speelt nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
ik ben benieuwdik hoop dat het goed gaat komen
Het gaat goed komen
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef Ritchie het volgende:
Zit er voorlopig niet in vrees ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt aan zondag, en ik verwacht een gelijkspel zondag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Superheld het volgende:
Alles was bagger.
Denk niet dat ze nog uefa cup playoff's gaan halen, maargoed toch een goed seizoen vergeleken met vorig jaar.
Hehehe, je afkeer van AZ is vrij duidelijk aanwezig in die tekst, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef Stofje het volgende:
Godsgloeiende godverdegodverdegodverdomme! Verslag Combilozen staat online, ik moest even een tekst schrijven om me af te reageren.
(Tja, ach, spam, het is wél leuk leesvoer.
Wie heeft dat niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hehehe, je afkeer van AZ is vrij duidelijk aanwezig in die tekst, moet ik zeggen
5 goals tegen NAC in 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ja want Simon Cziommer speelt niet![]()
Gisteravond ff niet,maar dat was puur uit eigenbelang.quote:
Hoezo dat eigenbelang dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Gisteravond ff niet,maar dat was puur uit eigenbelang.
Nu mogen ze alles wel weer verliezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |