Tijdens deel 10 nog welquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Reneuh het volgende:
Leonardo in de aanval?
Vrijdag bij Ajax toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Reneuh het volgende:
Leonardo in de aanval?
Vunzige schijtstad, bouwputquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:25 schreef Ritchie het volgende:
Breda.
Ok.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:15 schreef Jasza het volgende:
Jullie hadden nog best iets mee kunnen nemen, alleen kennelijk kunnen jullie spelers geen goede ballen over de verdediging geven want er lag zo tering veel ruimte in de gaten.
Ja want Simon Cziommer speelt nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
ik ben benieuwdik hoop dat het goed gaat komen
Het gaat goed komen
quote:Op donderdag 19 april 2007 21:33 schreef Ritchie het volgende:
Zit er voorlopig niet in vrees ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt aan zondag, en ik verwacht een gelijkspel zondag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Superheld het volgende:
Alles was bagger.
Denk niet dat ze nog uefa cup playoff's gaan halen, maargoed toch een goed seizoen vergeleken met vorig jaar.
Hehehe, je afkeer van AZ is vrij duidelijk aanwezig in die tekst, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef Stofje het volgende:
Godsgloeiende godverdegodverdegodverdomme! Verslag Combilozen staat online, ik moest even een tekst schrijven om me af te reageren.
(Tja, ach, spam, het is wél leuk leesvoer.
Wie heeft dat niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hehehe, je afkeer van AZ is vrij duidelijk aanwezig in die tekst, moet ik zeggen
5 goals tegen NAC in 2 wedstrijdenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:37 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ja want Simon Cziommer speelt niet![]()
Gisteravond ff niet,maar dat was puur uit eigenbelang.quote:
Hoezo dat eigenbelang dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:25 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Gisteravond ff niet,maar dat was puur uit eigenbelang.
Nu mogen ze alles wel weer verliezen..
Mocht dat wel lukken, dan is winst in de play-offs sowieso ook UEFA Cup.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Superheld het volgende:
Alles was bagger.
Denk niet dat ze nog uefa cup playoff's gaan halen, maargoed toch een goed seizoen vergeleken met vorig jaar.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik d8 altijd dat jij een ado suppo was![]()
Pinas is geen versterkingquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mocht dat wel lukken, dan is winst in de play-offs sowieso ook UEFA Cup.
Hopen op het linkerrijtje, dat zou NAC wel verdienen. Maar het is sowieso knap. In de voorbereiding waren ze zo dramatisch, dat ik vreesde voor degradatie. Daarna wel versterkt met drie man, waarna Brandts de boel toch op de rails kreeg.
Dat ben ik wel met je eens. Versterking in de breedte dan. Hoe dan ook, je begrijpt de strekking.quote:
Het blijft een tof stuk, waarde.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef Stofje het volgende:
Godsgloeiende godverdegodverdegodverdomme! Verslag Combilozen staat online, ik moest even een tekst schrijven om me af te reageren.
(Tja, ach, spam, het is wél leuk leesvoer.
Rijke voorzitters hebben wij niet gehad, en ome Nol moest al zijn geld terughebben (met rente!)...quote:Op zondag 29 april 2007 21:47 schreef Stofje het volgende:
Nou, sowieso, dat heeft niks met NAC te maken. Ik schijt gewoon op clubs als Heerenveen en AZ, omdat rijke voorzitters ervoor gezorgd hebben dat die nietszeggende clubjes toch groot zijn geworden. In zekere zin geldt dat ook voor Roda, maar daar heeft het niet zo vreselijk veel succes opgeleverd, op midden jaren '90 na, met veel Europees voetbal.
Oh, ik doelde inderdaad op Nol Hendriks, heeft ie teruggeslagen? Ik ken dat verhaal niet.quote:Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Rijke voorzitters hebben wij niet gehad, en ome Nol moest al zijn geld terughebben (met rente!)...
Heeft die altijd gezegd dat die zijn geld terugwou...quote:Op zondag 29 april 2007 21:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ik doelde inderdaad op Nol Hendriks, heeft ie teruggeslagen? Ik ken dat verhaal niet.
quote:Op maandag 23 april 2007 07:47 schreef Superheld het volgende:
We hoeven straks toch niet te spelen om intertoto he?
En nog wel tegen onsquote:Op maandag 23 april 2007 10:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dacht 't wel. Join the club.
In Arnhem zullen er wel iets meer zitten omdat de seizoenskaarthouders 'gratis' naar binnen kunnen ,en ja deze wedstrijd is volgens de KNVB serieus dus een 'officieel' duel.quote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef Stofje het volgende:
Echt, als we nu van Vitesse verliezen, zou me dat geen moer uitmaken. Echt een wedstrijdje om niks. Twee jaar geleden schreef je je in voor intertoto en kostte het Nederland soms moeite om er clubs aan deel te laten nemen. Nu moet je er voor 'strijden'? Boeiend!
Mijn voorspelling:
Vitesse - NAC 3-0
Toeschouwers: 6500
NAC - Vitesse 1-1
Toeschouwers: 6950
Mag je bij deze wedstrijden trouwens vaker dan 3 keer wisselen, of zien ze dit bij de KNVB ook serieus als 'officieel'?.
Precies.quote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef Stofje het volgende:
Echt, als we nu van Vitesse verliezen, zou me dat geen moer uitmaken. Echt een wedstrijdje om niks. Twee jaar geleden schreef je je in voor intertoto en kostte het Nederland soms moeite om er clubs aan deel te laten nemen. Nu moet je er voor 'strijden'? Boeiend!
Daar zullen ze zijn breda tattoo waarderenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:54 schreef methodmich het volgende:
Er is ook een speler van NAC in verregaande onderhandeling met RBC Roosendaal. Het vermoeden is dat het Tamas Petö is, maar er zijn ook mensen die zeggen Rob Penders.
Wilmer Kousemaker trouwens, die breedtepass..... Ben blij dat die ook niet naar ASWH komt zeg.
Dat is Arne Slot ook... Maar ik zou het erg jammer vinden als Penders überhaupt weg zou gaan, echte NAC-speler, ik hoop dat die jongen z'n carrière afsluit bij NAC.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:46 schreef Thieske het volgende:
Rob Penders lijkt me sterk, die is vrij zeker van een basisplaats bij NAC. Als hij fit is tenminste.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:03 schreef Superheld het volgende:
Als hij een woensdag in de 89e minuut of thuis weer in de laatste minuten scoort is ie voor mij een held.
Als Zonneveld het weer doet vind ik het ook primaquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dacht al dat er zoon reactie zou komen
![]()
Maar dit keer gaat dat feestje niet door![]()
Ik snap het wel, juist door zn blessures.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef Ritchie het volgende:
Ik snap niet waarom Sikora alweer weg mag.
Hij is echt geliefd in Breda, en heeft mede door zijn blessure nooit echt een kans gekregen.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Als Zonneveld het weer doet vind ik het ook prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |