iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Van de couturejurken is het natuurlijk logisch dat er ook foto's zijn van modellen die de jurk showen op de catwalk.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Van de couturejurken is het natuurlijk logisch dat er ook foto's zijn van modellen die de jurk showen op de catwalk.
Dat telt toch niet mee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:07 schreef Mikani het volgende:
Leuk idee. Is idd not done voor deze mensen als ze in dezelfde kleren verschijnen. Het lijkt me nog erger als die andere hetzelfde kledingstuk ook nog beter staat
.
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Nou ze vinden het echt niet oké. Ze kopen juist iets duurs omdat het dan uniek(er) is. De kans dat een ander er dan mee loopt wordt dan kleiner. En als je dan alsnog iemand tegenkomt in hetzelfde jurkje op hetzelfde feest is dat wel een bummer. Hadden ze net zo goed bij de H&M een jurkje kunnen kopen (bij wijze van spreken)quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Is dat zo?
Lijkt me sterk dat alle beroemdheden daar een probleem van maken. Volgens mij zijn het eerder modevolgers die er moeilijk over doen...
Iedereen weet toch wel dat jurken niet uniek zijn en zeker de minder beroemde mensen zullen het zich niet kunnen veroorloven om als enige ter wereld een bepaalde jurk te kunnen bezitten....
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Mikani het volgende:
Nou ze vinden het echt niet oké.
indeedquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?
Als mensen op één feest dezelfde jurk hebben kan ik me voorstellen dat dat ergernis oplevert. Maar ik zie bij deze foto's toch dat het verschilllende feesten zijn. En in de moderne tijden met internet en fotograven die overal op duiken is het een koud kunstje om twee foto's van verschillende gelegenheden naast elkaar te leggen.
Dus het lijkt me wel degelijk dat zij zelf er geen probleem van maken, maar andere mensen. Als zelfs al foto's van een catwalk en een feestje naast elkaar worden gelegd....
Dat gebeurde Laura Bush tijdens een kerstbijeenkmst afgelopen jaar. Ze had een rode Oscar de la Renta aan. Er verschenen echter nog drie dames met dezelfde jurk...Ze is wel op de foto geweest met haar man, maar daara heeft ze zich verkleedquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij spreekt al die mensen die eenzelfde jurk hebben?
Als mensen op één feest dezelfde jurk hebben kan ik me voorstellen dat dat ergernis oplevert. Maar ik zie bij deze foto's toch dat het verschilllende feesten zijn. En in de moderne tijden met internet en fotograven die overal op duiken is het een koud kunstje om twee foto's van verschillende gelegenheden naast elkaar te leggen.
Dus het lijkt me wel degelijk dat zij zelf er geen probleem van maken, maar andere mensen. Als zelfs al foto's van een catwalk en een feestje naast elkaar worden gelegd....
Idd, die tellen niet, vind ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |