quote:what comes around goes around.
Naar aanleiding van haar gedrag naar Eric toe. Was mooier geweest als het zaterdag was bezorgd.....
Omdat er distels zijn bezorgd, ik weet niet voor wie, en er een kaartje bij zat met een tekst die niet werd gewaardeerd, vraag me niet wat er op stond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef noekje het volgende:
Wat is er gebeurd? Waarom zegt Natas dat er zieke mensen op de wereld zijn?
Leuke actie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef schatje het volgende:
Bosje distels voor Amanda is van een VOL user.
Wat er op het kaartje staat en de reden:
[..]
voor amanda.... en verder heb ik t ook niet zo goed meegekregenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat er distels zijn bezorgd, ik weet niet voor wie, en er een kaartje bij zat met een tekst die niet werd gewaardeerd, vraag me niet wat er op stond.
Ja, Amanda zei ook dat ze het toch nog heel wat vond dat iemand de moeite had genomen dat te sturen.quote:
Brian had toch nog nooit drugs gebruikt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:51 schreef lady1 het volgende:
huub was niet aan de coke Brian was aan de coke en zwaar hij is daar ook aan het afkicken, denk eens aan hoe hij heeft gedaan
Dat weet ik niet, ik heb Brian in elk geval wel horen zeggen dat hij nog nooit wiet heeft gerookt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian had toch nog nooit drugs gebruikt?
Nog nooit wiet of hasj gerookt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian had toch nog nooit drugs gebruikt?
Opeens dat leesteken! Ik schrok er bijna van...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:51 schreef lady1 het volgende:
huub was niet aan de coke Brian was aan de coke en zwaar hij is daar ook aan het afkicken, denk eens aan hoe hij heeft gedaan
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:54 schreef demins het volgende:
[..]
Opeens dat leesteken! Ik schrok er bijna van...![]()
huub zei t anders net zelf dat ie 3 jaar aan de coke wasquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:51 schreef lady1 het volgende:
Uhmm Brian heeft gezegd dat hij nog nooit drugs heeft gebruikt en aan zijn lichaam/ sportinstelling te zien klopt dat ook wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:51 schreef lady1 het volgende:
Kan hij zich eerst nog even goed inlezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef FdW het volgende:
Talitha - dinsdag 10 april 2007 @ 19:42
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef demins het volgende:
[..]
Stond er nog iets in de Libelle? Misschien een tip?
-----------------------------------
Iets voor jou denk ik: "Alles wat je altijd al wilde weten over flamoesjes".
---------------------------
.. Lieve Litha, ik denk toch echt dat Demins meer gebaat is bij praktijklessen, dus ....
![]()
Welja, gooi nog maar wat olie op Lieve Lita's promiscue vuurtje...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:50 schreef FdW het volgende:
Talitha - dinsdag 10 april 2007 @ 19:42
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef demins het volgende:
[..]
Stond er nog iets in de Libelle? Misschien een tip?
-----------------------------------
Iets voor jou denk ik: "Alles wat je altijd al wilde weten over flamoesjes".
---------------------------
.. Lieve Litha, ik denk toch echt dat Demins meer gebaat is bij praktijklessen, dus ....
![]()
en op Brian en nu worden haar hornymoons wakker...brrrrrrrrquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef Sonique het volgende:
Natasia geilt gewoon op Nicolaas
Iddquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
huub zei t anders net zelf dat ie 3 jaar aan de coke was
Volgens het script moet ik nou iets roepen met 'liplezen' er in...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan hij zich eerst nog even goed inlezen.![]()
![]()
die gaat straks gewoon iemand bespringenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
en op Brian en nu worden haar hornymoons wakker...brrrrrrrr
De fotó van brian aan het gegin van DGK op de DGK site heeft hij anders wel een vet coke hoofiequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Uhmm Brian heeft gezegd dat hij nog nooit drugs heeft gebruikt en aan zijn lichaam/ sportinstelling te zien klopt dat ook wel.
Maar Piet, Demins is toch een gewaardeerde en gerespecteerde postert!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Welja, gooi nog maar wat olie op Lieve Lita's promiscue vuurtje...![]()
je weet toch dat ze 'achter' een ster in plannen zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
Om 21 uur is toch die stemming?
Hoesow komt de vriendin van Amanda straks?
Is pas als Juf Judith weg is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
Ja en on stage ook want ze moeten nog aan tafel, dat moet dus binnen een uur klaar zijn want dan is het op de bank en stemmen. Ik ben benieuwd hoeveel tijd ze daarvoor mogen nemen. Ondertussen roept Amanda natuurlijk de hele tijd 'opschieten ik wil samantha zien',quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
je weet toch dat ze 'achter' een ster in plannen zijn
een stemming én een vriendin?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:02 schreef Marrije het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |