Tijd om je pc weer eens te stofzuigen, lijkt mequote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
er kruipt net een spin uit mijn diskdrive, hoezo bugs
It's not a bug, it's a feature!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
Bugs is geen spin.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
dat is het, hij is er om bugs te vangen!quote:
soort van virusscannerquote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is het, hij is er om bugs te vangen!
dat heb ik van het weekend gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tijd om je pc weer eens te stofzuigen, lijkt me
Nog spinnen tegengekomen?quote:
hoop stof alleen, de computer raakte wat oververhit, dan weet je genoeg als hij uitvaltquote:
Goed idee trouwens.. moet ik ook maar eens gaan doen..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
hoop stof alleen, de computer raakte wat oververhit, dan weet je genoeg als hij uitvalt![]()
quote:
Dank voor de info, time to go.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is het, hij is er om bugs te vangen!
is alleen niet zo best voor de pcquote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef golfer het volgende:
Ik ga vanmiddag ook maar eens de PC stofzuigen.
Was ik maar thuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |