Tijd om je pc weer eens te stofzuigen, lijkt mequote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
er kruipt net een spin uit mijn diskdrive, hoezo bugs
It's not a bug, it's a feature!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
Bugs is geen spin.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:36 schreef Againzender het volgende:
dat is het, hij is er om bugs te vangen!quote:
soort van virusscannerquote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is het, hij is er om bugs te vangen!
dat heb ik van het weekend gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tijd om je pc weer eens te stofzuigen, lijkt me
Nog spinnen tegengekomen?quote:
hoop stof alleen, de computer raakte wat oververhit, dan weet je genoeg als hij uitvaltquote:
Goed idee trouwens.. moet ik ook maar eens gaan doen..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:10 schreef borisz het volgende:
[..]
hoop stof alleen, de computer raakte wat oververhit, dan weet je genoeg als hij uitvalt![]()
quote:
Dank voor de info, time to go.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is het, hij is er om bugs te vangen!
is alleen niet zo best voor de pcquote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef golfer het volgende:
Ik ga vanmiddag ook maar eens de PC stofzuigen.
Was ik maar thuisquote:
Dank u dank uquote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef dndiek het volgende:Bossie
Wij heten u van harte welkom na zo'n topickiller
Burghart dus.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de winnaar van Gent - Wevelgem straks.
Het VBL-columnhoekje deel 11
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:14 schreef RayMania het volgende:
Bos is wel van de topickills de laatste tijd.
dan is hij volgens mij niet gearresteerd, maar aangehouden? Of heb ik dat nou fout?quote:Op woensdag 11 april 2007 16:46 schreef methodmich het volgende:
Tjongejonge, ze zijn al tien minuten bezig met een arrestant hier vlak voor het balkon. Een kerel van Safe Home Security heeft een donker type gepakt en tegen zijn auto gezet, waarom is onbekend. Gek genoeg komt de politie niet, terwijl het politiebureau 100 meter verderop zit.
It wasn't me. Hopelijk is hij/zij al geidentificeerd.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vaduz.
Dood konijn op treinstation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |