Hij heeft het naar zijn zin gehad vertelde hij netquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heuj diek. Hoe was het in SnelBellen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef limbabwaan het volgende:
[..]
Hij heeft het naar zijn zin gehad vertelde hij net![]()
Dat is fijn, doe hem de groeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:17 schreef limbabwaan het volgende:
[..]
Hij heeft het naar zijn zin gehad vertelde hij net![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Papendrecht. Ik zag ze dit weekend twee keer spelen, twee keer wonnen ze. Dus mocht ik een rondje geven van ze.
quote:
daarvoor kan je hem laten staan daarquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef pascalheister het volgende:
zo tent voor Pinkpop is ook besteld 19,90 Euro geen geld
kans zit er ook wel in jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:30 schreef rubbereend het volgende:
welkom terg Diek
[..]
daarvoor kan je hem laten staan daar
En wie zijn de ouders ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
Heet Yang Teramat Mulia Pengiran Muda eAbdul Muntaqim Ibni Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota Pengiran Muda Haji Al-Muhtadee Billah.
[afbeelding]
welkom op deze aardkloot
Ik heb hem nog niet bekeken, maar ik vind dit seizoen echt het slechtste ooit... zéér matigquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Totdat je de aflevering van gisteren/vandaag bekeken hebt.
Bling Blingquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
Heet Yang Teramat Mulia Pengiran Muda eAbdul Muntaqim Ibni Duli Yang Teramat Mulia Paduka Seri Pengiran Muda Mahkota Pengiran Muda Haji Al-Muhtadee Billah.
[afbeelding]
welkom op deze aardkloot
Dan blijft 15 maartquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Julius Cesar wordt op 15 maart vermoord 44 v. Chr.![]()
Je bent me net voorquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Warning
in_array(): Wrong datatype for second argument in line 941 of file {config_root}/www.inc/global/classes/forum.class.php
dat kreeg ik net ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Warning
in_array(): Wrong datatype for second argument in line 941 of file {config_root}/www.inc/global/classes/forum.class.php
lekker belangrijk diekquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:15 schreef dndiek het volgende:
Ik krijg hem inmiddels al niet meer omhoog
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |