Jij laat jezelf kwetsen, stel je niet zo aan emo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef FFnog het volgende:
Ach sommige mensen denken nog steeds dat het wel heel erg leuk is om andere mensen te kwetsen...
"Man"quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef FFnog het volgende:
Ach sommige mensen denken nog steeds dat het wel heel erg leuk is om andere mensen te kwetsen...
Welk topic?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Triest hoe Nosh reageert in dat andere topic
Link?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Triest hoe Nosh reageert in dat andere topic
Na het lezen van een aantal reacties ben ik tot de conclusie gekomen dat je hier nooit een antwoord op je vraag zult vindenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Hallo allen,
Ik heb dit topic geopend naar aanleiding van dit net geopende topic: kan iemand zijn ondertitel wijzigen? In dit topic stelt TS een naar mijn mening legitieme vraag. Als ondertitel hebben: kanker? kanker! vind ik net als TS verwerpelijk.
De reactie van de moderator in dat topic vind ik teleurstellend. Ik vroeg me af wat het standpunt van Fok is inzake het noemen van het woord kanker in topics. Is dit dezelfde als deze moderator?
Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.
Ik begrijp dat het moeilijk een grens te trekken is in wat wel en wat niet mag. Maar het woord kanker overschrijdt naar mijn idee die grens ruimschoots en zou niet toegestaan mogen worden. Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.
Wat vinden jullie?
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:51 schreef seekfaM het volgende:
[..]
jaman , elkaar scheenbenen verrot schoppen, en dan een beetje op elkaar kankeren, geef mij maar een andere sport
quote:
Te triestquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:51 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik ga kankerhard m'n best doen, ik kom sowiesoZou alleen kunnen dat een vroege trein niet te vermijden is, dus krijg je geen eitje van me
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:15 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet wat ik treuriger vind: die ondertitel, of dit topic.
PM hem erover, als het je echt diep zit.
Dat gebruik ik beide niet, misschien hebben sommige mensen dat nodig ofzo, best sneu als je dat woord heb om je zin kracht te gevenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gebruik 'kanker' niet om de ziekte, maar om de passie die je in de uitspraak kan leggen.
Net als 'godverdomme'.
Ja je zegt nu 2x kanker maar je gebruikt het heel anders, zoals ik het nu ook zeg. Hoop dat je dat wel snaptquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:53 schreef -skippybal- het volgende:
Nouja, ik zie he probleem niet. Je hebt kanker als ziekte en kanker als krachtterm. Totaal verschillend.
Oeps alweer twee keer kanker gezegd. Maar als het in een serieuse content is maakt het de meeste niet uit he....
Ik snap het ja, maar snap jij dan ook het verschil tussen kanker en kanker?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja je zegt nu 2x kanker maar je gebruikt het heel anders, zoals ik het nu ook zeg. Hoop dat je dat wel snapt![]()
Waar maak je je druk om? Het is maar een woordquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat gebruik ik beide niet, misschien hebben sommige mensen dat nodig ofzo, best sneu als je dat woord heb om je zin kracht te geven
Omdat ik dan aan de ziekte moet denken elke keer als iemand dat zegt, en mensen die dat hebben (gehad) daarom. Ik denk dat de meeste mensen dat hebben die zich eraan ergeren ( op fok )quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:55 schreef Fetai het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Het is maar een woord![]()
Ik ga je moeder neuken....quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:55 schreef Fetai het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om? Het is maar een woord![]()
De helft van mijn familie is er aan overleden en het zal nog me reet roesten? Als iemand met kut scheldt denk ik toch ook niet aan de kano van mijn lerares of weet ik veel wie? Of als iemand met tyfus scheldt aan kindertjes in Afrika die dit hebben? Het is echt gewoon dat je je geraakt voelt omdat je hier naar op zoek bent.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Omdat ik dan aan de ziekte moet denken elke keer als iemand dat zegt, en mensen die dat hebben (gehad) daarom. Ik denk dat de meeste mensen dat hebben die zich eraan ergeren ( op fok )
Neeeequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik ga je moeder neuken....
Maak je niet druk, het zijn maar woorden.
Nee hoor, hoe weet jij nou wat ik voelquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef Fetai het volgende:
[..]
De helft van mijn familie is er aan overleden en het zal nog me reet roesten? Als iemand met kut scheldt denk ik toch ook niet aan de kano van mijn lerares of weet ik veel wie? Of als iemand met tyfus scheldt aan kindertjes in Afrika die dit hebben? Het is echt gewoon dat je je geraakt voelt omdat je hier naar op zoek bent.
Lekker makkelijk gezegd dit, woorden kunnen ook kwetsen. Bij de 1 kwetst iets meer dan bij de ander.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef FerryB het volgende:
[..]
Ik ga je moeder neuken....
Maak je niet druk, het zijn maar woorden.
Dat bedoel ik er ook mee.....quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lekker makkelijk gezegd dit, woorden kunnen ook kwetsen. Bij de 1 kwetst iets meer dan bij de ander.
Het zijn gewoon door de Vandale erkende woorden. Het slaat gewoon nergens op dat het tere hartje van sommige mensen geraakt wordt wanneer deze woorden gebruikt worden. Waar kun je je druk over maken zegquote:kan·ker (de ~ (m.))
2 voortwoekerend kwaad
kan·ke·raar (de ~ (m.), ~s)
1 mopperaar
kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden
kan·ker·lij·er (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] rotzak => naarling
oh jij bent dus van steen en zal je nooit ergeren aan bepaalde woorden of zinnen enz ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Fetai het volgende:
[..]
Het zijn gewoon door de Vandale erkende woorden. Het slaat gewoon nergens op dat het tere hartje van sommige mensen geraakt wordt wanneer deze woorden gebruikt worden. Waar kun je je druk over maken zeg! Triest als je je zo laat kennen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |