hmmm, bij mij gaan ze zo af en toe eens fout, redelijk vaak goedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier1 op de 10keer gaat het echt goed de andere 5x beetje half gaar
en de rest klinkt het alsof er een kat in m'n snaren hangt ofoz
Ja ik gebruik ze gewoon nooit eignelijk dus als ik een beetje zit te kloten wl ik ze wel eens gebruiken dus ook nooit echt goed geoefend, *gitaar paktquote:Op woensdag 11 april 2007 15:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, bij mij gaan ze zo af en toe eens fout, redelijk vaak goed
mag ook wel als je ze in een solo wil gebruiken
en lukt het?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik gebruik ze gewoon nooit eignelijk dus als ik een beetje zit te kloten wl ik ze wel eens gebruiken dus ook nooit echt goed geoefend, *gitaar pakt
ff proberen![]()
nee man, daar zijn ze irritant.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind ze in Get Inside van Stone Sour echt TE vet gewoon
tuurlijk man! echt super tof!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef Dribbel_ het volgende:krijg net bericht binnen voor de Grote Prijs van Rijnmond dat we mee mogen spelen omdat er iemand is uitgevallen
alleen probleempje dat het al zo snel is
aankomende vrijdag al
![]()
maarja hopelijk gaat het lukken om te kunnen spelen
ja echt super! dan pinch harmonics bla bla bla, ik krijg het zo snel nie voor elkaar, klinkt meer alsof ik me vriendinnetje knijp ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
We gaan het gewoon doen
half uur spelen
morgen jammen dus ff hard oefenen
en dan komt het goedheb er echt superveel zin in
![]()
Het lukt me allen goed op de hoge snaren, de G gaat nog maar bij E en A gaat het niet echt lekkerquote:Op woensdag 11 april 2007 17:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja echt super! dan pinch harmonics bla bla bla, ik krijg het zo snel nie voor elkaar, klinkt meer alsof ik me vriendinnetje knijp ofzo
dat is het hele idee, ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja echt super! dan pinch harmonics bla bla bla, ik krijg het zo snel nie voor elkaar, klinkt meer alsof ik me vriendinnetje knijp ofzo![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:22 schreef VaderJacob het volgende:
TVP![]()
Dean, Vendetta revenge ziet er erg tof uit![]()
Razorback vind ik wat minder, maar als er ooit een 5 snaar bas komt dan word het waarschijnlijk een vendetta![]()
Nee man, Gas is leuk!quote:
En de lottoquote:Op woensdag 11 april 2007 18:09 schreef Deansensitized het volgende:
Enige middel tegen GAS is de dood.
van alles eigenlijk, vooral hardrock/metalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |