ik dacht dat Fender en Gibson hier de klassiekers warenquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef belsen het volgende:
En toch mis ik Rickenbacker in de OP, dat is toch wel de ultraklassieke gitaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:13 schreef belsen het volgende:
En toch mis ik Rickenbacker in de OP, dat is toch wel de ultraklassieke gitaar.
Het moest van hem!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:17 schreef Svyatagor het volgende:
Iets zegt me dat ik nu een on-topic post moet plaatsen.
Of zal ik gewoon net als 99% van deze reeks volstaan met een plaatje van een gitaar?
1. stagg is poepquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef SNArky het volgende:
Waarom staat Stagg er eigenlijk niet tussen.
(OP kan je trouwens aanpassen in de wiki, dus als jij Rickenbacker erbij wilt...)
Je, srepiec. The Jam, en The Beatles natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
[..]
Het moest van hem!![]()
Nuff said...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. stagg is poep
2. stagg maakt ook andere poep naast gitaren.
Wel oké is inderdaad prima als je net begint met spelen. Als je iets serieuzer wordt, is er meer nodig dan wel oké (voor mij danquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef belsen het volgende:
Ik heb een Stagg westerngitaar. En die speelt wel oké en klinkt wel oké, zeker voor die prijs.
maar nu ben je wel een schande voor alle gitaristen wereldwijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef belsen het volgende:
Ik heb een Stagg westerngitaar. En die speelt wel oké en klinkt wel oké, zeker voor die prijs.
Nou, met dat juk kan ik geloof ik wel leven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar nu ben je wel een schande voor alle gitaristen wereldwijd![]()
![]()
* Falcon4ever kijkt naar z'n stagg standaard... ... .. .heeeuull degelijk spul!quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:30 schreef mberg86 het volgende:
TVP
De drummer in onze band heeft ook Stagg China's daar is hij best tevreden overEn Stagg is nog wel handig voor goedkope standaards enzo
telecasters zijn ook lelijk en schelquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:08 schreef Jorikjet het volgende:
rickenbackers zijn lelijke schelle dingen!
maar wel uniek in hun ding enzo
vergeleken met goeie, echte gitaren wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef Jorikjet het volgende:
niet!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
vergeleken met goeie, echte gitaren wel.![]()
![]()
en trouwens dat is niet schel! maar dat heet Twangquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
telecasters zijn ook lelijk en schel![]()
Ricks zijn tof. Als ik weer eens geld teveel heb... maar eerst een goede electroacoustischequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:08 schreef Jorikjet het volgende:
rickenbackers zijn lelijke schelle dingen!
maar wel uniek in hun ding enzo
ja dat is een gevoelig punt bij mij die telesquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik meende het ook niet, voor bepaalde stijlen issie best wel heul tof![]()
Poepgitaren zijn het!![]()
Wat voor'n hollow body?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef belsen het volgende:
Ik heb en een holler body, zeer geschikt voor mijn vorige rock'n'roll bandje, en een solidbody voor de punk/disco, anders heb je toch teveel 'ruis' erbij.
Beiden zijn overigens gewoon Ibanezjes, hoor.
had ik dus ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef punkjunk het volgende:
worden mijn tvps nou steeds verwijderd ofzo?
sjezus, moet ik dan ff wat interessants over me gitaar vertellen ofzo?
nou, het is dus een telecaster van lc en the shavers is een gave band!
nie verwijdere nu anders moet ik steeds zoeke in die muzieklijst en dat kost me te veel moeite!
beetje jammer idd, verder tof ding.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef punkjunk het volgende:
ah wat een vet ding! alleen een puur lelijke headstock!![]()
Nee, de meeste geilen op kilometers omlaag gestemde 7-snarige ibanezzen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef Sickert het volgende:
maar uit de posts begrijp ik eigenlijk dat de meeste hier zwaar geilen op Fenders?
fender en gibson zijn sowieso de populairste merken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
had ik dus ookeen simpele tvp is hier niet voldoende om het topic makkelijk terug te vinden en lekker mee te lezen zonderd dat je eigenlijk iets zinnigs te melden hebt
maar uit de posts begrijp ik eigenlijk dat de meeste hier zwaar geilen op Fenders?
of zijn er ook nog Gibson Les paul Lovers
hoiquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef Under_Score het volgende:
yeey, ik kan eindelijk reageren.
ik had de hele middag problemen om op het forum te komen. nu kan ik alleen mijn profiel niet aanpassen. zou opzich niet zo`n ramp zijn maar ik ben helemaal geen vrouwnu krijg ik straks allemaal van die vage fotoverzoekjes in mijn gastenboek.
ik dacht dus, laat ik mij als gitarist ook maar is aanmelden
vertel alles over je gear.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef Under_Score het volgende:
yeey, ik kan eindelijk reageren.
ik had de hele middag problemen om op het forum te komen. nu kan ik alleen mijn profiel niet aanpassen. zou opzich niet zo`n ramp zijn maar ik ben helemaal geen vrouwnu krijg ik straks allemaal van die vage fotoverzoekjes in mijn gastenboek.
ik dacht dus, laat ik mij als gitarist ook maar is aanmelden
toe maar weerquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef Under_Score het volgende:
euh, ok
mijn set gitaren betaan uit een
Gibson SG standard
Gibson SG menace
Jackson Randy Rhoads ( japanner )
en ik heb een Marshall TSL top met een 1960A cabinet
en nog wat misc effect pedaaltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |