maar ze hebben allemaal hetzelfde soort stem mechaniek allemala 1 kant opquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef punkjunk het volgende:
[..]
je hebt fender halzen toch ook in allerlei soorten en maten?
mijn gitaren zijn ook beschadigd, is natuurlijk kut, maar je doet er verder ook niks meer aan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef Aresdreams het volgende:
Ach wat maakt het uit, hij speeld nog steeds hetzelfde en klinkt nagenoeg hetzelfde. Dus eigenlijk geen probleem, alleen jammer dat ie beschadigd is.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb destijds een goede Ibanez gekocht (sa 120) voor 250 euro. Dit had er echter meer mee te maken dat ik nog geen flikker kon en ik het dus het grote geld voor een echt goede gitaar nog niet waard vond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:05 schreef belsen het volgende:
't Is niet zo dat ik een Ibanez fan ben, maar je krijgt veel gitaar voor een schappelijke prijs. 't Is meer een kwestie van budget.
Wel een vette VOX-versterker, natuurlijk.
Je hebt namelijk niet veel goede, budgetversterkers, die wat kunnen.
als je een schok krijgt is je aarde kapot ofzo, maar dat veroorzaakt eerder ruis dan een piep.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:05 schreef Maaark het volgende:
Jongens. and the occasional girl.
Ik heb weer eens een vraag.
Ik merkte op m'n hollowbody Ibanezje een paar dagen terug dat er na wat spelen een zacht hoog whinend geluid te horen was. Het was niet constant, maar kwam af en toe terug. (door versterker)
Ik dus m'n gitaar in de PC pluggen met Guitar Rig 2, na een tijdje spelen HETZELFDE geluid.
Dus ik denken dat het aan mijn oren lag, maar nee hoor. Opgenomen op cassetterekorder die hier toevallig stond, en is duidelijk terug te horen.
Kan dit komen door kapotte electronica? Ik heb laatst wel een keer m'n handen proberen te wassen terwijl ik m'n gitaar vast had; dikke schok
homerecordingbovenbaas, ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:17 schreef Svyatagor het volgende:
Geen commentaar verder, als homerecording-bovenbaas?
nee de schok kwam toen ik mijn hand onder water stak toen ik mn andere hand aan de gitaar had.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je een schok krijgt is je aarde kapot ofzo, maar dat veroorzaakt eerder ruis dan een piep.
Ok, ik zal er eens naar kijken! De gitaren zijn verder ook niet ge-eq'd, tenminste, niet na de pod. Maar dat ga ik zeker nog even doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
homerecordingbovenbaas, ik voel me vereerd![]()
hij klink echt goed! Enige puntje is mischiend at je de gitaren wat meer hoge mids kan geven (draai es aan de 2-4 khz knop en beetje 6khz) zodat ze wat dichter naar de luisteraar toekomen. drums en bas zijn echt goed gelukt!
Het zou ook niet mijn type zijn, maar ik vind het wel tof dat mensen dat soort customwerk doenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:27 schreef ikheetmartijn het volgende:
MIJN OGEN. Oef daar kan ik persoonlijk dus helemaal niks mee he Litpho, mij te kitscherig. Gelukkig dat smaken verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |