Volgens mij is dat dagelijkse kost in Irak, een marktplein opblazen schijnt heel normaal te zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Schandalige mongolen zeg..om van te kotsen. Zogenaamde moslims die andere onschuldige moslims vermoorden.
Het is abnormaal voor andere landen.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dagelijkse kost in Irak, een marktplein opblazen schijnt heel normaal te zijn.
Ik weet dat Marokko er vrij fel op is, wat goed is.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is abnormaal voor andere landen.
Geen enkele land heeft als Marokko vele aanslagen voorkomen
Uhuhquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:29 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Je weet het nu: voedingsbodem van terrorisme.
Hoezo, wil je een salafist worden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:49 schreef Double-Helix het volgende:
Eh trigger geef eens een samenvatting en wat de doelen van salafisme zijn?
nee,ik wil wel eens een samenvatting lezen over salafisme door een salafist zelf.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo, wil je een salafist worden?![]()
En jij vertrouwt de Marokkaanse kroon gewoon als die zegt dat dit terroristen zijn? Die hebben niet zo'n beste track record, zie de loden jaren.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
Schandalige mongolen zeg..om van te kotsen. Zogenaamde moslims die andere onschuldige moslims vermoorden... Tijd om eens de kam door de Islamitische wereldgemeenschap te halen, om zo deze luizen te kunnen doden.
Een eerlijk proces krijgen ze daar sowieso niet als de staat ze van dit soort dingen beticht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
En jij vertrouwt de Marokkaanse kroon gewoon als die zegt dat dit terroristen zijn? Die hebben niet zo'n beste track record, zie de loden jaren.
Ik had liever een eerlijk proces gezien.
Héél ernstig. Marokko is er nog lang niet wat de mensenrechten betreft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een eerlijk proces krijgen ze daar sowieso niet als de staat ze van dit soort dingen beticht.
Vandaag zijn er weer twee vanzelf afgegaan ..![]()
Mohammmed 6 is absoluut niet zijn vader hassan 2 (quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
En jij vertrouwt de Marokkaanse kroon gewoon als die zegt dat dit terroristen zijn? Die hebben niet zo'n beste track record, zie de loden jaren.
Tsjah welke waarden verdedig je dan????quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Mohammmed 6 is absoluut niet zijn vader hassan 2 () dus ja ik vertrouwt en zou eerlijk gezegd ook geen eerlijke proces willen zien voor een terrorist.
niet de waarden van een terrorist.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Tsjah welke waarden verdedig je dan????![]()
Als een Marokkaanse dokter op een papiertje schrijft dat een Marokkaan hier in Nederland ziek is geworden, daarom recht heeft op een uitkering en verblijf in Marokko, geloven we dat toch ook direct?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een eerlijk proces is dan het minste wat je zo'n persoon kan geven...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet de waarden van een terrorist.
wel van normaal willende mensen die zichzelf niet opblazen.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een eerlijk proces is dan het minste wat je zo'n persoon kan geven...
dan laten we een nekschot achterwege maar dan ben je net zo fout als zij.![]()
Ja de kapers van 9/11 waren allemaal salafisten.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kun je dit staven? Waren de 9/11 kapers salafisten? Degenen die in Irak en Afghanistan zichzelf opblazen? De Palestijnen? Mohammed B?
De waarde van een terrorist is juist iemand zonder welke vorm van proces ook gewoon neerknallen. Je verdedigt nu precies de waarden van de terroristen...quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet de waarden van een terrorist.
wel van normaal willende mensen die zichzelf niet opblazen.
Mens ga toch tikkertje spelen als je geen idee hebt waar je het over hebt, leer eerst wat Salafisme inhoudt voor je iets er over spreekt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:09 schreef IRAKEES-NL het volgende:
[..]
Ja de kapers van 9/11 waren allemaal salafisten.
Mohammed B is ook een salafist.
Al-Qaeda in Irak en de extremistische Iraakse soennieten die zichzelf opblazen zijn ook allemaal salafisten.
Taliban idem.
Verder vind ik dat de Marokkaanse politie best goed zijn in het bestrijden van terrorisme.
De Iraakse politie kan er nog wat van leren.
Ik zie geen reden in om de waarden van terroristen te verdedigen terwijl ze hordes onschuldiege mensen willen vermoorden,ik zie ze liever een nekschot krijgen maar ja ik ben in kader van iedereen heeft het recht op een proces toch van mening dat ze een eerlijke proces verdienen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
De waarde van een terrorist is juist iemand zonder welke vorm van proces ook gewoon neerknallen. Je verdedigt nu precies de waarden van de terroristen...
Verlicht ons met je kennisquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mens ga toch tikkertje spelen als je geen idee hebt waar je het over hebt, leer eerst wat Salafisme inhoudt voor je iets er over spreekt.
Al-Qaida, Bin Laden etc zijn voornamelijk Takfiri.
Om maar ergens te beginnen.quote:
Valt mee,maar een vraag,op 2M was er laatst disscussie dat de terroristische aanslagen in marokko vooral door salafisten worden gepleegd,heb je daar meer informatie over?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om maar ergens te beginnen.
http://www.salafipublications.com/sps/sp.cfm?subsecID=MNJ14&articleID=MNJ140003&articlePages=1
Zij noemen zich onrechtmatig Salaf, omdat de Salaf iets van de eerste 3 generaties moslims is en de Wahabis van de 18-19e eeuw.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:44 schreef Double-Helix het volgende:
Wahabisme de stroming van Saudi-Arabie dus,salaf dacht inderdaad dat het iets met voorouders te maken had,bedankt voor de opheldering.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij noemen zich onrechtmatig Salaf, omdat de Salaf iets van de eerste 3 generaties moslims is en de Wahabis van de 18-19e eeuw.![]()
Bloedzuchtig die takfiris.quote:Als bij de Takfiri een moslim bijvoorbeeld een andere mening heeft wordt er takfir over hem gedaan. Op dat moment worden volgens de Takfiri zijn bloed en eigendommen halal voor hen.
Terwijl Mohammed zegt dat wie de ander uitmaakt voor ongeloof, zelf ongeloof heeft betreden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:56 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
[..]
Bloedzuchtig die takfiris.
Dus ze verklaren iemand tot kaffer als hij niet hun ideologie(idiologie :p ) houd.
Darwin-award!quote:Op zondag 15 april 2007 00:41 schreef Meki het volgende:
Aanslag gepleegd in Casablanca dichtbij het Amerikaanse consulaat
alleen de daders zijn omgekomen.
'Wij' bestempelen Bin Laden als "Takfiri" ja maar denk je nou echt dat hij zichzelf ook als takfiri bestempeld?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mens ga toch tikkertje spelen als je geen idee hebt waar je het over hebt, leer eerst wat Salafisme inhoudt voor je iets er over spreekt.
Al-Qaida, Bin Laden etc zijn voornamelijk Takfiri.
Salafi's zijn moslims die willen leven zoals de vroege moslims in de begintijd van de islam. De stroming beleefde in de achttiende eeuw haar opkomst, en is eigenlijk precies hetzelfde als het wahhabisme.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij noemen zich onrechtmatig Salaf, omdat de Salaf iets van de eerste 3 generaties moslims is en de Wahabis van de 18-19e eeuw.![]()
Hhahaha owned terroristquote:Op zondag 15 april 2007 00:41 schreef Meki het volgende:
Aanslag gepleegd in Casablanca dichtbij het Amerikaanse consulaat
alleen de daders zijn omgekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |