quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:20 schreef outcast_within het volgende:
deel 2 is veel beter / event...fuller
die post van shog was een verkapt hee geef mij je msn dan kun je mij dat kinky aantal smileys geven post
wel doen, luister niet naar jordy ^_^quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Twee is wel wat vlotter, maar nog steeds in dezelfde stijl, dus als die je niet aanstaat, zou ik het eigenlijk niet proberen.
nee hoor als ik dat wil maak ik wel een kwartetquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Onee, shit, je wil natuurlijk gewoon weer aandacht.
jij spemmerquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:44 schreef outcast_within het volgende:
kwartet!
WTF!!!! Waarom denkt iedereen dat ik een wijf ben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef outcast_within het volgende:
oh crashcat is een kerel. kging ervan uit dat het iets anders was
Ik heb het ook altijd al gedacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Crashcat het volgende:
[..]
WTF!!!! Waarom denkt iedereen dat ik een wijf ben. [afbeelding]
Onion Boyah
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd al gedacht eigenlijk.![]()
Ik woon samen met Belgen hier.quote:
onzijdig???quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef outcast_within het volgende:
oh crashcat is een kerel. kging ervan uit dat het iets anders was
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Crashcat het volgende:
[..]
WTF!!!! Waarom denkt iedereen dat ik een wijf ben. [afbeelding]
Onion Boyah
iden ditto..quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:34 schreef koffiegast het volgende:
にほんごのがくせいです.
honto desu ka?
anata no gakkoo wa doko desu ka?
en ja kben kirona kinpatsu da
Omdat je een veel te schattig usericon hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Crashcat het volgende:
[..]
WTF!!!! Waarom denkt iedereen dat ik een wijf ben.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:16 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik woon samen met Belgen hier.Ik ben een heel reportoire aan Vlaamse dialectwoorden aan het opbouwen.
![]()
BoembakSleffers
Chaufage
Subiet
Sevves
Droes
kinpatsu = blond(haar)quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
me japans is wat stoffig, vertaal eens...
Het is gewoon Hogeschool Rotterdam, maar dat kennen veel buitenlanders niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:01 schreef koffiegast het volgende:
ロタダム大学のがくせいですよ。いまいちねんせいです。私の大学はhroです。
rotadamu daigaku no gakusei desu yo. ima ichinensei desu. watashi no daigaku wa hro desu.
ben student op de rotterdamse universiteit (benadrukkend). Ik ben nu eerstejaars. Mijn universiteit is hro? Hogeschool rotterdam of typfout?:p
ooi kanji wa shiru ka? / kanji wa, ikura shiru ka?
ken je veel kanji / hoeveel kanji ken je
mmh ik ken er nu circa 400, maar kben na de eerste 200 de lezingen niet meer specifiek gaan volgen aangezien die een week blijven en dan weer wegvallen terwijl ik juist de betekenis van de tekens wil weten, zodoende vind ik het gemakkelijker en gaat het weer vlotter, zit nu op einde jouyou grade 3. Hoop 4 volgende week te beginnen. Doel is om alle kanji uit jouyou te weten (liefst deze zomer nogquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Het is gewoon Hogeschool Rotterdam, maar dat kennen veel buitenlanders niet.
Hogescholen worden in het buitenlands gewoon university genoemd.
Kanji's zijn we net mee begonnen.. In 2 weken moesten we 30 kanji's leren.
1 tm 10, dagen, maanden.. Basis, basis ^^
Het is pas 2 kwartalen dat ik Japans heb.
Kanji's is gewoon echt erin proppen.. Stampen, stampen en stampen tot je hoofdpijn hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
mmh ik ken er nu circa 400, maar kben na de eerste 200 de lezingen niet meer specifiek gaan volgen aangezien die een week blijven en dan weer wegvallen terwijl ik juist de betekenis van de tekens wil weten, zodoende vind ik het gemakkelijker en gaat het weer vlotter, zit nu op einde jouyou grade 3. Hoop 4 volgende week te beginnen. Doel is om alle kanji uit jouyou te weten (liefst deze zomer nog) zodat ik kan lezen en vanzelf woordenschat groter wordt + grammatica verbeter.
valt wel mee, kbegin nu regelmatig tekens compleet te onthouden door naar ze te kijken zonder eerst ff soort van nadoen of herleiden waaruit ze bestaan (de radicalen enzo). Ik schrijf ze gewoon over in een schriftje 3/4 per regel. Kijk er regelmatig in en zo blijft het wel hangenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:43 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Kanji's is gewoon echt erin proppen.. Stampen, stampen en stampen tot je hoofdpijn hebt.![]()
Ik heb het probleem dat ik Chinese karakters echt haat.. Mzar ja. Alles voor een jaar Japan in het derde schooljaar ^^quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef koffiegast het volgende:
[..]
valt wel mee, kbegin nu regelmatig tekens compleet te onthouden door naar ze te kijken zonder eerst ff soort van nadoen of herleiden waaruit ze bestaan (de radicalen enzo). Ik schrijf ze gewoon over in een schriftje 3/4 per regel. Kijk er regelmatig in en zo blijft het wel hangen
de basis is egt het gemakkelijkst, dat leer je 1 2 3 , maar uitbreiden is lastig in het begin na de eerste 30-50, want dan beginnen ze echt op elkaar te lijken. Zo kun je tussen wat/ginds/zelfde/games(counter occurerence) al heel veel vergelijkenissen zien. Het is wel altijd leuk om ze te herleiden want dan kun je dingen onthouden als 'veld+hart' = denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |